TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Meine Mutter war ein Scooter


[1] Vložil(a): Jura, 2003-10-30, 19:11 Solo | MuteČtenáři: ---

To je šílené!!!:-) Teda chci tím říct, že to je skvělé!:-)

[2] Vložil(a): undy, 2003-10-30, 22:10 Solo | MuteČtenáři: ---

To si delal ty pixy (jak ? housle mikrofon nebo rovnou cely na kompu ?) ? mno jako scooteru se to nepodoba ale je to hezky ...

btw scooter neni normalni techno ale spis techno-rave

[3] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-30, 22:33 Solo | MuteČtenáři: ---

undy> jen comp, všechno je to jen sofware...

Víš, já tomu nerozumim - dodneška mi nikdo nedokázal vysvětlit rozdíl mezi: techno, rave, house, DnB, hiphop, triphop, dance, trance, acid, club, dub, breakbeat a já nevim jak se všechny ty techno-odrůdy jmenujou... Kdyby se někomu chtěl udělat nějaký přehledný herbář pro nás neznalé (nebo poslat odkaz na nějaký už existující), dost bych to uvítal. A možná ne jen já ;)

[4] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-30, 23:33 Solo | MuteČtenáři: ---

undy> jo a ještě jedna věc - to že se to scooteru nepodobá mně fakt mrzí - dělal jsem to po pečlivém náslechu... Ale pokud teda nemyslíš ten hlas - originál pochopitelně nemám, tak jsem si musel poradit jinak (těžko přesvědčím pana Scootera, aby mi nařval na záznam "Catch that doooooog", že)...

Ono je to vůbec těžký - musím se omezit výhradně na instrumentálky, jinak to nejde.

[5] Vložil(a): Roj [web], 2003-10-30, 23:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Celou dobu poslechu jsem si rikal:

Vymekne? Ze by nevymekl? Urcite vymekne aspon pred koncem... :-)

NEvymekl!!!

Fakt tam tu nabizejici se komplet ceskou original melodii nedal!

Klobouk dolu, Scooter by to takle nedokazal. Pokracuj, piXy! :-)

[6] Vložil(a): Jiri Krakora, 2003-10-31, 15:29 Solo | MuteČtenáři: ---

Dal bych tam smyčku a pustil to na house party. Určitě by to mělo úspěch. Scooter (Scootra???) to připomíná tím výrazným motivem, ale chybí tam to řvaní. To, co tam je, je takový slabý a navíc zkreslený. Tohle je house, jak vyšitej. Slyšel jsem to už desetkrát a je to čím dál lepší.

Můžu se zeptat, jak se takovéhle věci dělají? Chtěl bych to taky zkusit.

[7] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 16:55 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy - vysvetleni mas tady

http://www.dementhor.kgb.cz/dance2.htm

ps ten web oco je hur napsanej (mno napsanej .. zwordovanej :) ) tak o to je kvalitnejsi obsah (muj subjektivni nazor)

[8] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-31, 17:30 Solo | MuteČtenáři: ---

undy> Díky moc za popis. Vzásadě se mi potvrdilo, že mezi tím zas tak moc rozdílů není, že škatulky jsou jen přibližné a že stejně nejde ani tak o muziku, kterou techno beztak moc není. Ale to je na jiné povídání... ;)

[9] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-31, 17:32 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [7]> Stačí vhodný soft a trocha fantazie (v případě techna stačí vhodný soft).

A u toho Scootera mi tam taky chybí to řvaní, ale kde ho vzít... Tak jsem tam aspoň nasamploval tuhle náhražku.

[10] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 17:55 Solo | MuteČtenáři: ---

mno asi tak nechci se hadat o tom co je hudba a co ne ale se scooterem to ma spolecny teoreticky jen BPM, a o rvani u scooteru ani tak nejde .... kdo byl na koncerte pochopi ...

samozrejme ze techno-rave neni urceny pro poslouchani v obyvaku ale je vhone predevsim na party ale kazda hudba je "nekam" urcena ... treba s dechovkou byste na techno party neuspely :) se scooterama v divadle taky ne ...

proto bych nidky neříkal o nějákém druhu hudby že to není muzika to je urážka a nelíbí se mi to (jako třeba já poslouchám vpodstatě jen trance, techno-rave, normalní techno zrovna moc nemusim, ale treba si rad poslechnu i klasiku atp.)

jako posledni vec bych rekl ze třeba co si vážim na scootrech je to že svoje písničky dělají opravdu sami narozdíl od větčiny pop interpretů kteří jsou jen vybrání s kastingu (nevim jak se píše kasting snad takhle, možná s c na začátku fakt netušim) kvůli svému vzhledu ....

[11] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 18:00 Solo | MuteČtenáři: ---

[4] pixy můžeš mi pls říct kdo je "pan scooter" sr ale ja to fakt nevim (znam jen skupinu scooter která má několik členů ale pana scootera neznám :) ), kdyz si ctu jeste jednou [4] fakt nechapu to nepoznas hiphop od trancu ? ja fakt nevim co to ma spolecny.

Mno tak ješte jednou - Hiphop techno odrůda lol lol lol :)

[12] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-31, 18:29 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10]> To právě není pravda, že "je každá hudba někam určena". Jen techno/house párty jsou určeny ze své podstaty k tomu, aby se tam pouštělo techno/house. Ale hudba se dá pouštět kdykoli a kdekoli a v tom obýváku si můžu pustit jakýkoli žánr. De facto si sám protiřečíš a provedl jsi nepřímý důkaz, že techno hudba není... ;)

Ale teď vážně. Já za hudbu považuju vyvážený konglomerát tří složek: melodie, harmonie a rytmu. Někdy jedna ze složek převažuje nad jinými, ale pořád to hudba je. Ale pokud jedna z nich chybí, za hudbu to přestávám považovat. Techno v jeho podstatě tvoří především kombinace rytmu a doplňkových efektů - chybí tam ty složky hned dvě (harmonie, melodie). Když tam někdo přidá harmonické plochy, hned se to dá víc poslouchat, když doknce někdo udělá muziku na techno základech (tj. přidá i melodii), ve spoustě případů to opravdu můžu (třeba leccos od Mobyho, van Dyka atd.) Ale čisté techno/house, jehož účel je jiný (vytvořit adekvátní prožitek na párty) a jež je tvořeno převážně rytmem a zvukovými efekty prostě za hudbu nepovažuju.

Ale nejde jen o techno - stejně tak když se uberou jiné složky, přestávám k tomu mít vztah. Freejazz se zcela rozbitým rytmem a bez harmonie, minimalismus nebo tupý pop bez melodie, různé undergroundové alternativy, tu bez harmonie, tu bez melodie - nemusím to.

A není to ani věkem (nebo ne tak úplně) - duc duc jsem neměl rád ani když jsem na to věk měl tak právě akorát. Na druhé straně neříkám, že si občas nějaký housík neposlechnu - je to dobrá vymývárna. Ale vymyje mě velice rychle - a když chci muziku, pustím si radši Bacha, Santanu nebo třeba Jarrea.

Ale to je můj soukromý názor. Klidně nepovažuj za hudbu Floydy, nebo Orffa - já to nikomu neberu.

[13] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-31, 18:41 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [11]> "pan Scooter" je totéž jako třeba Jagger je "Mr. Rolling Stone". Já nevim, jak se ten chlap jmenuje, ale určitě každý pozná, o koho jde.

A co se týče toho hiphopu, tak já vážně nemám v těch škatulkách přehled. A když nevím, jak se pozná trance, jak ho můžu poznat od hiphopu? Nebo od ravu? Nebo od cimbálovky? A i kdyby nakrásně ano, tak já na hiphopu naopak vidím hodně společného s ostatním technem, které hipho není, a naprosto intuitivně si ho proto řadím do škatule "techno" vedle všech ostatních pidižánrů. Protože těch velkých žánrů, se kterými hiphop nemá VŮBEC nic společného je tolik - celé techno (včetně hiphopu) je vedle toho jen jeden podžánr mezi mnoha a mnoha jinými...

A kromě toho: není každý odborník ve všem - taky by se ti mohl někdo smát, múhehehehe, on NEVÍ, jak se píše "casting" nebo "většina", bjúehahaha... Ne?

[14] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 18:53 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] tak ja to trožku popíšu : v trancu jde o rytmus a i o zpěv, toto techno vetčinou postrádá a tak to házet do stejné škatulky je chyba, hip-hop je vec zpivana predevsim cernochy a kdybych to mel popsat tak ty maj basnicku kterou pomalu rikaj jako kolovratek.

[15] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 19:01 Solo | MuteČtenáři: ---

[12] nevim nevim ale hazet mi ať nepovažuju klasiku za hudbu když jsem dřive uvedl že i tu poslouchám není zřejmě nejlepší nápad... A když Orffa tak Carmina Burana, a jeste jednou to zopakuju - trance - má melodii, má rytmus takže to prostě je normální hudba.

Ještě uvedu přirovnání

Techno x HipHop

je asi stejně podobný jako

Klasika x Jazz

to si plest je důsledkem opravdu velké neznalosti

A ješte se vrátim k tomu určení, myslel jsem to tak že některá hudba je někde nejlepší tj kde opravdu je nejlepší, zřejmě s tímto už budeš souhlasit protože je to prostě tak, klasika s pc je prostě uplně něco jiného než naživo ale dá se obecně tvrdit že to tak funguje se všim.

Btw - když nás ve škole učej takový kraviny jako nás tak si prostě musíme podle tvého označení "vymývat" .) mozky ... aby jsme se s té školy nezbláznily .))

[16] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 19:06 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] větčina lidí to dělá takže asi tak, muj pravopis se nelibí ani naší učitelce češtiny ani ruštinářce, ta to bere po svém a pro jistotu škrtá celé mé písemky ... )

btw - všechny moje komentáře jsou jen a jen moje názory s kterýma klidně nemusí souhlasit nikdo, nechci se hádat jen chci vše uvést na správný pořádek.

[17] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 19:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[15] oprava

nepovažuju - nepovažuji,

zopakuju = zopakuji,

učej = vykládají

nezbláznily = nezbláznili ...

tento komentář [15] se mi opravdu pravopisně moc nepovedl.

[18] Vložil(a): Roj [web], 2003-10-31, 22:15 Solo | MuteČtenáři: ---

Undy, ale tady prece nikdo netvrdil, ze hiphop je techno, nebo jo?

Pixy, nesouhlasim, jakkoliv se mi tve vyvory dost libi.

Ty proste nepovazujes RYTMUS za dulezity a maskujes to tvrzenim o vyvazenosti 3 slozek. Urcite hudbu tibetskych mnichu povazujes za hudbu, prestoze je tezce trislozkove nevyvazena - neobsahuje zadny rytmus :-)

Nektere moravske halekacky vykazuji stejnou nevyvazenost. A je to hudba.

[19] Vložil(a): pixy [web], 2003-10-31, 22:41 Solo | MuteČtenáři: ---

roj> pleteš se... rytmus považuji za velmi důležitý. Ale pokud skladbu tvoří POUZE rytmus, který se navíc nemění, ne monotónní, tak je to trochu o něčem jiném...

A jinak samozřejmě, nesouhlasit se mnou můžeš - já taky s leckým nesouhlasím.

undy> ještě jinak: leccos na Rádiu 1 můžu (i když zdaleka ne všechno) a občas si ho s chutí pustím - ale Zlatou Prahu obvykle nevydržím ani chvilku...

[20] Vložil(a): undy [web], 2003-10-31, 23:50 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy - utvrdil jsi mě že se v tom co já poslouchám opravdu nevyznáš ... :) radio Zlatá praha už pár let neexistuje :) ted se to jmenuje radio Fajn. :)

berme to tak ze pixy ma nejaky nazor na hudbu a nechamemu ho ikdyz neni pravdivi at ma radost (muj nazor :)

[21] Vložil(a): Roj [web], 2003-11-01, 00:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak jinak: Proste rytmus u tebe nemuze stat sam o sobe jako hudbotvorna slozka, kdezto ty ostatni dve ano :-)

A jeste menapadlo rozsirit

objednavku

-----------

o Atomic Kitten. Sice by nekdo mohl rict, ze jsou to vokalistky, ja opacim, ze jejich vokaly se daji nahradit rejstrikem "vox humana" a nikdo nic nepozna ;-)

Ale jde mi o jinou vec, pro kterou se ta verse nabizi. Oni (ony) maji ve zvyku prznit starsi pisnicky (tzv. "cover verse" - neco jako Dusan Hlavaty). A jedine, co tomu pridaji, je takovy zvlastni kytarovy beglajt, ve staccatu a jakoby se spanelskym nazvukem. Tezko se to popisuje, ale urcite vis, co mam na mysli ;-)

Tak to by se dalo dat POD PSA

[22] Vložil(a): undy [web], 2003-11-01, 00:16 Solo | MuteČtenáři: ---

atomic kitten to jeste tolik nevadi ....

jestli chcete slyset hruzu stahnete si roxy, bylo to jako predkapela pred koncerte scooteru a jediny co dokazaly je to ze nas nastvaly ... nemely seřízeny repraky a znelo to neco mezi sirenou, píštalkou, a vrzání křidou.

[23] Vložil(a): Roj [web], 2003-11-01, 00:44 Solo | MuteČtenáři: ---

undy, tak jsem si prelouskal vetsinu toho tebou odkazovaneho textu. Musel jsem si to pastnout do editoru, abych to vubec precetl ;-).

V tom uvodu jsou vecne chyby. Napriklad acid se hral minimalne o 4 roky driv, nez tam pisou. Celkove je ten historicky vyvoj podan zkratkovite a rozhodne ty udalosti, ktere popisuje, nebyly zadne prelomy, spoustu prelomu naopak nezminuje. Ale na to muze mit kazdy svuj nazor.

Ta nejvetsi cast s popisy stylu je ale vynikajici.

[24] Vložil(a): Roj [web], 2003-11-01, 00:48 Solo | MuteČtenáři: ---

Undy, treba za to nemohly. Treba to zabil zvukar, ktery patril ke Scooterovi. To je celkem casta finta, kdy zvukar schvalne znehodnoti zvuk predkapely, aby hlavni hvezda vynikla. Krome toho predkapela hraje na cizi aparat a nema to optimalisovano, takze hraje hur, i kdyz se zvukar snazi.

Nevim, nebyl jsem tam.

[25] Vložil(a): Roj [web], 2003-11-01, 01:03 Solo | MuteČtenáři: ---

Jeste neco K WEBDESIGNU! :-)

Pixy, dokazes udelat, aby se ti text schoval tak krasne pod obrazek, jako v odstavci zacinajicim: "Tato hudba byla vytvořena pomocí myšlenky na drogu.."?

Ja ve sve mozille teda nevidim uz slova "pomoci myslenky na drogu", protoze pres to jde nejaky spermiogram (http://www.dementhor.kgb.cz/dance2files/image008.jpg ). Koukam do zdrojaku, a nechapu to ani zbla.

Je opravdu neuveritelny, co ten word dokaze :-)

[26] Vložil(a): JT, 2003-11-01, 20:36 Solo | MuteČtenáři: ---

teda musím říct, že je to skoro stejná katastrofa jak Scooter (pixymu tam ale chybí poskakující prsatky, měl by k tomu přidat obraz a moped, pardon, scooter by strčil do kapsy)

a ještě poznámka k názoru: názor na hudbu v podstatě nemůže být nepravdivý, protože jde o čistě subjektivní záležitost! Názor může být pouze odlišný

[27] Vložil(a): Petr [web], 2003-11-02, 18:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Teda, tenhle Blog čtu poslední dobou docela rád, ale tohle bych tady nečekal ;). Tahle hudba nemá rozhodně nic společnýho s technem, spíš bych to přirovnal k hudbě, kterou reprezentuje Dáda ;). Takže asi tak...


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]