TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Rozhovor s Pavlem Koutem


[1] Vložil(a): a1024, 2003-12-16, 16:46 Solo | MuteČtenáři: ---

mozilla(ctrl+u) a da sa citat aj najhorsi web

[2] Vložil(a): QAX, 2003-12-16, 17:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Me to jede v Mozille 1.4 uplne v pohode...

[3] Vložil(a): pixy [web], 2003-12-16, 17:46 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [3] > Ano, máte pravdu. Zdá se, ze s tím něco provedli... V Safari je to sice stále prů***, ale aspoň ta Mozilla že už funguje.

[4] Vložil(a): Roj [web], 2003-12-16, 18:06 Solo | MuteČtenáři: ---

Kdyz odesel M. Kopta do digiwebu, nechapal jsem. Doufal jsem, ze tam sel proto, aby z toho udelal pouzitelny web. Taky jsem doufal, ze ho potom mozna zacnu navstevovat. Tak vidim, ze tam zatim nemusim.
NE - MU - SÍÍÍM! :-)

[5] Vložil(a): Martin Kopta [web], 2003-12-16, 18:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Ale, Pixy, však jsem ti říkal, že v betaverzích prohlížečů, které nepodporují správně standardy se prostě ten web nebude asi zobrazovat dobře. ;-) Když mi řekneš, jak odříznout styl pro Safari, tak já poprosím kodéry, aby je odřízli. Bez stylu vypadá DW dost dobře. Zkus odlehčenou verzi (bohužel bez komentářů) pro mobily: http://digiweb.cz/1-10074060-13759370-i00000_mobiledetail-37

Díky za ten odkaz.

Jinak, jak už jsem řekl před půl rokem: já s kódem webů EOL nic nemám dočinění, obracejte se na Edu Hlavu, to je člověk, který může měnit věci. (http://www.hlava.net/)

[6] Vložil(a): Martin Kopta [web], 2003-12-16, 18:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Aha, tak koukám, ono Safari už je 1.1 :-) Mno, ale MSIE 4.0 je možná pořád lepší. ;-)

BTW: koupím iMac rok výroby 2000+ za cenu do 5000 Kč.

[7] Vložil(a): Dave G [web], 2003-12-16, 19:35 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Pane Kopto, nekupujte iMAC, zkuste tento link http://www.danvine.com/icapture/ a usetrene penize poslete treba na charitu.

Číslo mého účtu je 281854..... :-D

[8] Vložil(a): David Bureš [web], 2003-12-17, 00:36 Solo | MuteČtenáři: ---

jo taky jsem si musel otevrit dneska DW v IE abych tu diskuzi precetl :(, ale koukam, ze uz to opravdu jede
jinak koderi v EOL jsou asi opravdu lemry protoze na logo nejde v mozille kliknout doted a na banner u clanku taky ne a reportoval jsem jim to uz pred nekolika mesicemi

[9] Vložil(a): Martin Kopta [web], 2003-12-17, 02:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Díky, pane Dave G, za odkaz. :-) Ale já bych prostě nějakýho maca domů chtěl. Novýho si kupovat nehodlám, protože je předražený (podívejte se na ceny v Německu a u nás).

[10] Vložil(a): Launcher [web], 2003-12-17, 08:16 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad Digiweb: Firebird 0.7+ , žádný problém..

[11] Vložil(a): Malis [web], 2003-12-17, 10:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [7] - Díky moc za ten link... Kéž by tak ještě byla nějaká obdobná služba, která by vyhodila vedle sebe řekněme 6-10 nejčastějších prohlížečů, to by byla paráda.

P.S.: Na té validitě fakt asi něco bude, protože, ačkoliv není důvod k tomu, aby to bylo jinak, jsem jaksi ani moc neočekával, že má dílka budou na Macu vypadat úplně tak, jak jsem zamýšlel. A oni ano :)))))))))

[12] Vložil(a): marek, 2003-12-17, 11:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak jsem si precetl i komentare na DW ale bylo potreba rychle najit ikonu "zastavit" aby se nenacital zbytek ktery je bezpecne prekryje.

Mozilla 5.0

[13] Vložil(a): Michal Horák [web], 2003-12-17, 12:29 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [11] - Takova sluzba existuje, je ale placena, viz. - http://www.browsercam.com/

Zadarmo je k dispozici jeste capture v Konqueroru - http://kcapture.eadz.co.nz/

[14] Vložil(a): tYpe-K, 2003-12-17, 13:49 Solo | MuteČtenáři: ---

zajimave na digiwebu je, ze vcera mi na mozille sly prispevky zcela v poradku a dnes uz je neprectu
mozna to bude tim prasacky vygenerovanym kodem (validatorem na w3c neproleze ani nahodou - 400 syntaktickych chyb, to uz je sila)
napsal bych ten prispevek tam, ale krome pouziti weboveho ovladani banky se IE stitim :)

[15] Vložil(a): bubak, 2003-12-17, 14:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Vim, ze placu ne nespravnem hrobe, ale kdyz uz se tema nahodila... Pouzivam MacOS 9.1, MSIE 5.1.7 (novejsi neni) a krome jiz vzpominaneho webu je pro me nedostupny i ten, co ma tak vznesene jmeno:
http://www.dobryweb.cz/

No co, alespon jsem si pred svatkama trochu ulevil - mozna ze to Jezisek napravi :)

[16] Vložil(a): pixy [web], 2003-12-17, 15:05 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [15] > Ano, souhlas. V IE5/Mac je DobrýWeb prakticky nepoužitelný. Ale směřoval bych to spíš na Marka Prokopa... A nic si z toho nedělej, Bubáku - ani v IE 5.2 na OSX to nefunguje... :/

ad [14] > A to je zase ke směrování na Edu Hlavu - http://www.hlava.net - ovšem jelikož i jeho vlastní stránky mají k validitě hóóódně daleko, pochybuju, že to bude mít efekt... :(

[17] Vložil(a): Filip Rožánek [web], 2003-12-17, 16:11 Solo | MuteČtenáři: ---

BrowserCam.com je po určitou dobu zdarma.

[18] Vložil(a): Jamesek, 2003-12-18, 14:47 Solo | MuteČtenáři: ---

Já tomu teda zcela nerozumím, ale když to srovnám s tím výletem na kokořín ... :)

S Macem jsem delal pouze jednou v usa, a to jsem byl rad ze poslu mejla domu. Je v nem nejak vyhoda pro psani webu (krome toho, ze t vidim jako mensinovy uzivatel), nebo jenom zustava lepsi podpora pro photoshop atd? Sice fajn na delani ikonek, ale to mi zvladne i ve windowsech. Kdyby se najaka vyhoda nasla, mozna bych do toho sel taky .. :o))

[19] Vložil(a): pixy [web], 2003-12-18, 15:16 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [18] > výhody / nevýhody maců či jiné platformy se těžko popisují, protože ve většině případů se nejedná o objektivní, měřitelné údaje. Efektivita, lepší provázanost a spolupráce aplikaci, intuitivnost atd. - to jsou věci, ze kterých můžu mít jen subjektivní *pocit*, ale objektivně to nemůžu tvrdit. Vždy se najde někdo, kdo bude tvrdit, ale TOHLE je na Windows (Linuxu, BeOS, v X-Window, ...) taky, nebo dokonce lepší atd. Já jen vím, že mi stačí půl dne s Windows a jsem si jist, že stejně dobře jako na Macu bych na nich pracovat nemohl.

A i přesto se nějaké objektivní výhody najít dají (na každé platformě, já vím) - například můžu uvést některé z bodů, když jsem zaměstnavateli, který dává jednoznačně přednost platformě PC/Win, vysvětloval, proč potřebuju, aby můj nový počítač byl Mac (a přesvědčil jsem ho o tom):

- v MacOSX mám k dispozici prakticky všechny operační systémy; mohu si nainstalovat libovolnou verzi Windows (např. ve VirtualPC); ve Windows ale MacOSX nespustím.

- Na PC musím přebootovat, pokud chci pracovat s Unixem/Linuxem - potřebuji ovšem mít unixové konzole neustále po ruce (VirtualPC je vhodné jen pro příležitostné používání, na běžnou práci se nedá použít). Na MacOSX je unixový terminál nativní součástí systému.

- Na MacOSX běží i X11 a potažmo řada specializovaných utilit, které existují pouze pro X-Window - na PC musím rebootovat do Linuxu.

- Na MacOSX můžu mít nainstalované kompletní serverové prostředí (httpd/Apache, ftpd, smtp, PHP, mySQL atd.), a to ve stejné konfiguraci jako na živém serveru - ve Windows to možné není.

[žádnou flamewar, prosím]

[20] Vložil(a): Jamesek, 2003-12-19, 13:53 Solo | MuteČtenáři: ---

Dekuji za vycerpavajici odpoved ;)
Takze by se o nem dalo uvazovat, ale koukam ze spise vyuziji jeho vyhody ve tvorbe grafiky nez webu. Pro odborniky a programatory jsou to urcite velike vyhody, ale u tvorby statickych stranek zustanu asi u notepadu, resp. pspadu. Maximalne nejaky ten preprocesor :) Ale kdo ci, treba se jeste doucim tyhle finticky .. :) Dekuji jeste jednou za odpoved ...

[21] Vložil(a): mlicko [web], 2003-12-19, 23:45 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [18] [19]
Mac/Win/lLin/Sol/atd... :o)) ja to vidím asi takhle
(switch mozek to 6502/OSROM ATARI-800):

A9 00 A2 03 9D C5 02 CA D0 FA 60

Pro méně zasvěcené:
L1 LDA #$00
L2 LDX #$03
L3 STA $02C5,X
L4 DEX
L5 BNE L3
L6 RTS

Pro nezasvěcené:
černě

(bylo to tak nějak, že jo? - nemyslím ani jestli je ten kód správně, to už je let, co ho člověk vylil z makovice zpaměti - ale myslím tak jednoduché, krátké, rychlé, bezpečné a spolehlivé)...

Kdo jde se mnou napsat www prohlížeč na 8-bit Atari? Nehlaste se všichni... :o))

[22] Vložil(a): Pavel, 2003-12-27, 10:47 Solo | MuteČtenáři: ---

Heh, Pixy me prave presvedcil, abych si koupil Maca :-)

BTW: koupím iMac rok výroby 2000+ za cenu do 5000 Kč.

[23] Vložil(a): ProgameMan [web], 2004-01-21, 14:06 Solo | MuteČtenáři: ---

Pane Staníček... Představte si, že jsem si včera doprogramoval taky vlastní prohlížeč a taky mi ty stránky nejedou :o) Hrůza :o)

PS: To je vtip...


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]