TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Mrtví brouci aneb Krachuje Vltava.cz? (aktualizováno)


[1] Vložil(a): noname, 2004-02-03, 18:49 Solo | MuteČtenáři: ---

takže si to shrňme
1. UPS mělo problémy s doručením, žádná chyba na straně Vltavy
2. pak chyba v komunikaci, která by ovšem určitě nenastala, kdyby člověk místo mailu prostě zatelefonoval
3. stěžování si na dostupnost titulů, které nejsou skladem a kde je tedy jasně psáno, že to jsou odhadované termíny a že Vltava je nemá šanci jakkoliv ovlivnit.
4.potom psaní stížnosti člověkovi, který nemá stížnosti na vltavě na starosti, opět ignorance toho co se píše u objednávek a nebo v kontaktech. To je asi jako psát billovi, že vám padají windows a stěžovat si, že vám neodepsal
Tím nechci říct, že by mohla Vltava ignorovat e-maily, a nebo že nedošlo u nich k nějaké chybě, ale veškeré vaše kroky byly prostě zcela chybné, takže si asi s Vltavou nemáte co vyčítat
P.S.: nemám s Vltavou nic společného, občas od nich také něco koupím, občas jsem měl také problém s UPS či s dostupností knihy ale vždy to vyřešil telefonát a maily kontakty uvedené na všech stránkách vltavy a na potvrzení objednávky.

[2] Vložil(a): David Bureš [web], 2004-02-03, 18:57 Solo | MuteČtenáři: ---

ha anonym :) ze by nekdo z vltavy?
1. to me jako koncoveho zakaznika absolutne nezajima
2. chyba mozna, ale z jejich strany, internetove knihkupectvi neodpovida na email? :-D
3. tady jsem se taky poucil a tyto tituly neobjednavam
4. no kdyz nereaguje ten, kdo to na starosti ma tak nic jineho nezbyva

[3] Vložil(a): Roj [web], 2004-02-03, 19:05 Solo | MuteČtenáři: ---

To je toho. ja jsem zas na Radiozurnalu v poradu Nad veci "vyhral" knihu. Urcite jsem jim adresu nadiktoval dobre, oni mi zavolali zpatky, vsechno klaplo uplne skvele, jeste jsem kvuli nim zastavil u pakgejtu, aby mi nespadl signal.
Uz je to mesic a kniha nikde.
Podvod je to!

[4] Vložil(a): Jan Lenčo [web], 2004-02-03, 19:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Jestli jde o technickou literaturu nemohu si stěžovat na knihkupectví interval.cz Nabídka na Intervalu od ComputerPress je snad srovnatelná s nabídkou na vltavě.

[5] Vložil(a): Pavel Kout [web], 2004-02-03, 19:29 Solo | MuteČtenáři: ---

[1] Milý anonyme - zkuste se dovolat pomoci na http://www.vltava.cz/store/contact.asp? - o osudu mailu referoval -pixy- a telefonovat? Pokud rád posloucháte třeba pět minut hlasový systém a vyzvánění, tak si užijte.

InternetShops je provozovatelem Vltavy a jedině tam mi někdo zvedl telefon, když jsem chtěl stornovat svou objednávku. Že se na ně -pixy- obrátil je naprosto logické - nebo jim má volat z okna? ;-)

Petře, mně pomohla stížnost v diskusi na Lupě - pak mi přišla e-mailová omluva od P. Maláška. Problém se také týkal dodací lhůty a doručovatele DPD.

A zbývající knihkupectví? Moc dobrý byl nákup na knihy.idnes.cz - ale to bylo bohužel pohlceno jiným - hádejte kterým?

[6] Vložil(a): Martin Kopta [web], 2004-02-03, 19:41 Solo | MuteČtenáři: ---

Nejlíp se nakupuje v knihkupectví. Dodávka je okamžitá, platí se při převzetí a všechny vystavené knihy jsou okamžitě k odběru. Přání okamžitě řeší knihkupec. Koupil jsem takhle spoustu knížek, na poždání mi dokonce rozbalili knihy v igelitu, abych se do nich mohl před koupí podívat, a nezlobili se, když jsem si to pak rozmyslel.

Mají hodně provozoven. Na Václaváku jsem jich napočítal šest.

[7] Vložil(a): pixy [web], 2004-02-03, 19:45 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [1] > Milý anoname,

1. Jen pro pořádek - nebylo to UPS, ale DPD. Ale hlavně (jak správně podotýká David) mně jako zákazníkovi jsou problémy prodejce s jeho smluvním dopravcem celkem šumafuk.

2. To myslíte vážně? Při komunikaci s internetovou firmou preferovat telefonát před e-mailem? A kromě toho já telefonuju velice nerad.

3. Tady jste vedle jako jedle - v tomhle případě se zrovna jednalo o titul, který byl skladem a prostě došel. A i kdyby ne, opět - jako zákazníkovi mi jsou tyhle problémy naprosto ukradené. Jestli prodejce řekne, že titul má dodací lhůtu do tří týdnů, tak nevidím důvod nějak tolerovat, že ani za čtyři týdny stále nic nemám. Notabene když platím předem. A to, že mi nějaké problémy a změny oproti původně dohodnutým podmínkám ani slovem neoznámí, je neomluvitelné.

4. Pokud nikdo na nižším stupni ve firemní hierarchii neodpovídá a neraguje ani na urgence urgencí, obrátím se logicky na vyšší stupeň. Mezi Vltavou a provozovatelem jsem žádný mezistupeň nenašel, proto byl dalším krokem zástupce InternetShops. A pokud se v nejbližší době nic nevyřeší, v dalším kroku to budu řešit s provozovatelem provozovatele - tedy s firmou ComputerPress.
Kromě toho váš příměr s Windows a Gatesem poněkud kulhá - mezi ním a řadovými pracovníky MS jsou tisíce dalších lidí. Mezi infolinkou Vltavy a ředitýlkem jejího provozovatele je nanejvýš jedna sekretářka, tipnul bych si...

A jinak, vážené noname, nevím kde a kdy jste zvyklý žít, ale tady jsem já zákazník a Vltava je obchodník. Kdybych se já k zákazníkům choval jako Vltava ke mně, v životě si nevydělám ani na slanou vodu. Devótní postoj ubohého zákazníčka k Panu Prodavači jsem nikdy neuznával a dnes tuplem - a měl jsem za to, že z toho většina lidí už za těch čtrnáct let vyrostla. Vy ovšem evidentně ne - jinak byste nikdy nemohl prohlásit, že "veškeré moje kroky byly zcela chybné". Uvědomte si laskavě, že jakožto zákazník nemusím podnikat vůbec žádné kroky - všechny ty povinnosti leží na straně obchodníka. Pevně doufám, že nic neprodáváte - a pokud náhodou ano, tak že na vás nikdy nenarazím.

[8] Vložil(a): Není důležité, 2004-02-03, 21:47 Solo | MuteČtenáři: ---

velmi podobné zkušenosti mám s firmou OK Computers, která je dodavatelem zboží pro Nákupní-Dům.cz. Reklamace řeší ignorací, neplní sliby, neodpovídají na emaily a když jsem napsal zástupcům obchodníhodomu.cz, po urgencích plácli něco o tom, že obchodníkovi domluví. Samozřejmě opět jen sliby. Tohle všechno je klasický přístup společností, které nezajímá zákazník a jeho spokojenost (což se jim logicky vrátí), ale pouze krátkodobá vidina výdělku. Nám nezbývá, než tvořit podobné diskuze a nenechávat si to pro sebe. KOneckonců na internetu je stále z čeho vybírat, tak proč nakupovat u ignorantů...

[9] Vložil(a): pixy [web], 2004-02-03, 22:53 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [8] > Nejvíc mě mrzí, že jsem už několikaletý zákazník Vltavy a narval jsem jim za tu dobu už pěkných pár tisíc peněz...

[10] Vložil(a): Pavel Kout [web], 2004-02-03, 23:16 Solo | MuteČtenáři: ---

[9] Nemáš taky dojem, že se InternetShops snaží svádět boj hlavně s Internet Mall? Zaměření obchodů mají skoro stejné, ale poslední dobou jim uniká to hlavní - péče o zákazníka, důvěra a spolehlivost? Když na mne na nejlepším místě homepage Vltavy vybafne nabídka elektroniky (místo nových knížek, muziky a filmů), tak nevím, co si mám myslet? Chtějí mi tam prostě vnutit cokoliv - od špendlíku po lokomotivu. ;-)

[11] Vložil(a): Arcao [web], 2004-02-03, 23:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Mimochodem, bratr si o vanocich (pred stedrym dnem - asi tak tyden a pul) objednaval neco z vltavy a taky mu to nechtelo prijit (posilano jako obchodni balik pres CP). Po nekolika telefonatech (tri nebo snad i ctyri) primo do Vltavy.cz, zjistlil ze tam maji takovej bordel (potvrzeno, vyexpandovano ale stale na sklade ceka na odeslani - asi 5 dni). Tak na ne trochu zvednul hlas a nakonec mu to na posledni chvili prislo.

Z toho plyne ponauceni: "Nikdy si nic neobjednavej pres vanoce."

[12] Vložil(a): Roj [web], 2004-02-03, 23:42 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Mame spolecnou obchodni strategii a spolecne marketingove varianty :-)

[13] Vložil(a): JAn, 2004-02-03, 23:45 Solo | MuteČtenáři: ---

Mám podobnou zkušenost - objednal jsem v říjnu 3 tituly (všechny do 3 týdnů), v listopadu jeden titul (do 2 dnů).

Začátkem listopadu: některé tituly nejsou na skladě. Přejete si rozdělit?
Odpověděl jsem, ať to tedy rozdělí, ale ať mi to spojí 2 a 2 s následující objednávkou.
V půlce listopadu (cca týden po druhé objednávce, placeno převodem): bohužel titul došel, sháníme.

Začátek prosince přišlel první titul . Za týden druhý, jenže ten mi trvalo několik dní, než jsem hoi dostal, protože někde spletli mojí adresu a doručovali sousedům (já mám čp 523, oni 253), takže i když jsem byl denně doma a požádal o opakované doručení, nepřišlo to.

22. prosince přišel třetí titul.
na čtrvtý stále čekám, netuším, kde je. (Asi došel, bylo to njak podezřele levný). Asi budu muset zkusit urgovat, až na to bude čas...

[14] Vložil(a): Jirka, 2004-02-03, 23:54 Solo | MuteČtenáři: ---

S vltavou mam bohuzel velmi podobne spatne zkusenosti. Podobnou lapalii jsem si prosel tak pred rokem a od te doby jsem na Vltavu silne zanevrel a je mi uplne jedno zda krachuje nebo prosperuje (ovsem nedochazi mi z ceho vlastne).

ad dorucovani DPD. Je zvlastni ze o DPD jsem pri castem objednavani zbozi u tsbohemia nabyl dojmu, ze se jedna o velmi spolehlivou dorucovaci sluzbu (druhy den je vzdy vsechno na stole). Naopak jakakoliv objednavka z vltavy, jako by prochazela rukama uplne jineho DPD :-)

[15] Vložil(a): Ritchie [web], 2004-02-04, 00:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Já mám špatnou zkušenost s Kosmasem. Psal jsem jim mail, jak je to u nich s placení kartou a co mám dělat, když nemám přístup k faxu. Za týden žádná odpověď. Mail jsem jim znovu přeposlal. Za čtvrt roku neodpověděli. Jsem rád, že jsem si u nich nic neobjednal, protože by mě zajímalo, jak by pak taková (zaplacená!) objednávka probíhala. Píšou "Nákup bez obav." Nějaký kulový.

[16] Vložil(a): Zdeněk Bohdanecký, 2004-02-04, 09:15 Solo | MuteČtenáři: ---

Počítačovou literaturu již zásadně kupuji u pana Marečka. http://marecek.kup.to/

Má dobré ceny, expeduje svižně a vždy obdivuji péči věnovanou balení -- knihy jsou úhledně zatavené do pevnějšího sáčku a vložené do krabice střižené na míru. K tomu dostanu pro každou knihu ještě záložku nebo kalendářík.

Jen mi vadí, že na balík z Brna do Prahy musím stále čekat jeden týden, ale snad se už konečně ta pošta polepší!

Na Vltavě jsem nakupoval hodněkrát již od roku 1999. Po špatných zkušenostech s doručovací službou DPD jsem již používal pouze klasickou poštu a holt čekal dlouho. Nevím jak dnes, ale tenkrát v roce 1999 nebo 2000 mi nechali ležet rozbalenou zásilku na schránce (div že ji někdo nezcizil), druhé knihy jsem se nikdy nedočkal, ač ji Vltava expedovala a dále se se mnou o tom nebavila.

Než dnes zoufale objednám něco na Vltavě, poptávám jiné obchody. Chápu, že při jejich množství nabídky a objednávek, není lehké zvládat expedici a logistiku, ale jak píše Pixy, mne jako zákazníka to nemusí zajímat.

Mým přáním je, že když si objednám něco, co je skladem a zplatím to hned eBankou nebo kartou, že budu mít zboží nejpozději druhý den doma. Dočkám se toho? Věřím, že ano.

Problém vidím skutečně jen na straně expedice prodávajícího. Když jeden večer u obchodníka vyzvedne zásilku přepravce (konkrétně Danzas), mám ji druhý den doma. Vyzkoušeno. Párkrát jsem zkusil i kurýra po Praze -- za 160 Kč dostanu zboží ještě týž den -- to za ty ušetřené nervy stojí. :-)

[17] Vložil(a): votok, 2004-02-04, 10:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Hele Pixy a nemáš špatně nastavený SMTP? :)

[18] Vložil(a): Vilém Málek [web], 2004-02-04, 10:42 Solo | MuteČtenáři: ---

2 PIXY: Ber to tak, že máš vlastně velké štěstí. Já jsem si nedávno nechal sestavit počítač svých snů a protože neoplývám automobilem, nechal jsem si ho těch 250 kilometrů doručit (společností PPL). Jenže místo počítače došel šrot a reklamace se táhla dva měsíce, během kterých jsem mohl tak akurát čumět na prázdný monitor! ;-(

[19] Vložil(a): noname, 2004-02-04, 11:04 Solo | MuteČtenáři: ---

Nerozuměli jsme si - já netvrdím, že Vltava za to nezodpovídá, ovšem co jsem četl, tak ty chyby (kromě nekontaktování) neudělala Vltava ale její subdodavatelé a Vltava za to samořzejmě musí přejímat zodpovědnost. Ale já na rozdíl od vás mám hodně dlouhé zkušenosti s dopravci a prostě bych kvůli tomu, že smluvní dopravce Vltavy něco zkurvil nadával na Vltavu - vím, že ta prostě může akorát projevit lítost.
Co se týče knihy, která měla být skladem ale nebyla - to se divím, to jsem nepochopil, domníval jsem se, že Vltava má přímý pohled do skladových zásob a tak že se to v podstatě nemůže stát, kromě situace, kdy dva lidé ve skoro stejný okamžik objednají stejnou knihu a tak ten druhý vidí knihu stále skladem a ten druhý pak vyprodá.
Určitě by se měli ozvat, o tom není pochyb, já nevím proč se vám neozvali, mě odpovídali na mail vždy do druhého dne (posílal jste to na info@ a nebo na nějaký jiný? Já si teď nejsem jistý, jestli jsem náhodou na potvrzení objednávky neměl nějaké kontakty a s těma nikdy nebyl problém). To že z trucu nechcete volat je samozřejmě problém, já envím, já když mám problém, tak mám snahu jej řešit co nejefektivněji a protože minuta mého času stojí více než minuta volání do Brna, tak psát pět minut mail a nebo jednu minutu volat je pro mě neporovnatelné.
S tím Billem na tom trvám - i kdybyste měl problém s podřízenou sekretářky billa gatese a měl tak mezi nimy stejný počet kroků, tak se s tím také nebudete obracet na billa, ale na personální. Prostě se snažit dodržovat postupy.

[20] Vložil(a): pixy [web], 2004-02-04, 11:35 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [19] > Ta lapalie s tou dopravou je uplne vedlejsi - bylo to pred vanoci a mela v tom prsty hlavne DPD. To chapu a uvadim to hlavne jen pro uplnost. To hlavni je "mrtvy brouk", ktereho hraje Vltava a jeji zpusob (ne)jednani se zakazniky.

A pro zajimavost - prave mi od nich prisel mail. Ciste informativni (ktery mi meli napsat tak pred tydnem, v den expedice objednavky), kde mi oznamuji, ze dve z objednanych knizek opet dosly a snazi se je sehnat. (parafrazuji:) "... kdyz se nam to nepodari, budeme s dovolenim objednavku stornovat. Pokud ovsem nahodou ty ostatni zaplacene knizky budete prece jen chtit, dejte nam obratem vedet..." --- No kde to jsme, prosim vas? Za tohle bych je opravdu nakopal do riti, at se na mne nikdo nezlobi.

[21] Vložil(a): Radim Kučera, 2004-02-04, 12:47 Solo | MuteČtenáři: ---

Mam podobnou zkusenost s nakupovanim na ceskem internetu.. koupil jsem si v zachvatu imbecility konzoli PS2 od jedne brnenske firmy (gametrade.cz). Psali "expedice do dvou dnu", podarilo se jim to za tyden. (tri dny instalovali modchip, coz je vec, kterou napriklad v gametrix.cz delaji na pockani). Balik prisel.. no. Krabice, ve ktere byla polovina prostoru prazdna a ve druhe polovine byla mensi krabice s konzoli. Jak to mohlo behem cesty putovat nahoru/dolu netreba zduraznovat. Po tydnu zkouseni jsem jim to vratil (az na jednu svetlo vyjimku se mi vsechny CD/DVD co jsem do toho strcil, zasekly). Po doruceni jim trvalo TYDEN, nez mi (po doruceni zpatky k nim) byli schopni napsat neco jineho nez jakysi jednoradkovy blabolivy email o tom, ze zasilku dostali (zadny naznak toho, co se bude dit dal, jestli maji nejake terminy, nic..). Kdyz jsem nakonec vypenil a zacal pozadovat penize zpet v ramci 14ti denni lhuty po zakoupeni (puvodne jsem chtel jen novej kus s tim, ze si ho odeberu osobne), naplno se rozvinuly jejich komunikacni schopnosti, ton tech emailu pripomina spis debatu mezi sefem a podrizenym :) Na ktere strane jsem byl ja je asi jasny. Zavazal jsem se, ze si na CESKEM internetu jeste poradne dlouho nic kupovat nebudu.

[22] Vložil(a): beautka [web], 2004-02-04, 13:20 Solo | MuteČtenáři: ---

No, já si na Vltavě objednal Zeměplochu, vyexpedováno (má to třítýdenní lhůtu) to bylo druhý den ráno, za týden jsem to měl doma, ani ne, šest dní. Takže já a Vltava, no problem

[23] Vložil(a): pixy [web], 2004-02-04, 13:58 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [22] > Já doteď taky neměl problémy - od Vltavy už mám doma přes metr knih (a právě mj. skoro všechny Pratchetty, co mám). Až od konce loňského roku mám pocit, že jim prostě ruplo v bedně, nebo vyhodili všechny zaměstnance a přijali tlupu houmlesů, nebo dostali za úkol zredukovat počet zákazníků na minimum, nebo je prostě už tak nějak seru. Já fakt nevím.

[24] Vložil(a): vrabcak, 2004-02-04, 14:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [16] > S knihkupectvím pana Marečka mám taky jen ty nejlepší zkušenosti, rozhodně mohu doporučit. Heslo na stránkách "Jsme dobré internetové knihkupectví, nic víc..." se jim daří skvěle naplňovat. Škoda, že mají jen odbornou literaturu.

[25] Vložil(a): Ritchie [web], 2004-02-04, 20:24 Solo | MuteČtenáři: ---

Dějou se to divné věci. Tak dnes mně přišel mail z Kosmasu. Omluvili se mi, na dotaz odpověděli a řešení nabídli. Nevím, kde se u nich stala chyba, že tak neučinili hned. Věci se daly do pohybu jen proto, že jsem napsal komentář [15]. Pixy má asi kouzelnou moc. :o)

[26] Vložil(a): Launcher [web], 2004-02-05, 19:10 Solo | MuteČtenáři: ---

S DPD je to opravdu zvláštní, objednával jsem si něco z Cybexu (trochu dražší, ale nikde jinde to neměli), šlo to přes DPD, bylo to ultra-rychlé a zkušenosti jen ty nejlepší =)

[27] Vložil(a): filer, 2004-02-06, 11:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Neviem aky rozsah ma knihkupectvo Martinus v Martine, ale jednanie so zakaznikom a ich internetova prezentacia sa mi pacia. http://www.martinus.sk

[28] Vložil(a): viki, 2004-02-06, 17:32 Solo | MuteČtenáři: ---

[20] vzhledem k tomu, že mi přesně ten samý mail ohledně mojí zatím nevyřízené objednávky přišel 5.2 také (ale já jsem žabař, plánovaný termín dodání byl 2.2, zpoždění zatím minimální), dalo by se to - s pominutím nešťastné formulace o případném stornování (předem zaplacené) objednávky - snad považovat za blýskání se na lepší časy, třeba zase už ty "houmlesy" vyhodili a snaží se v tom po nich udělat pořádek... :-)

[29] Vložil(a): Vltava, 2004-02-07, 00:29 Solo | MuteČtenáři: ---

Ja taky patrim k nekolikaletemu zakaznikovi Vltavy, ale to co predvedli letos, to se nevidi. 11. prosince jsem si objednal pár knizek (expedice 2 dny a jedna 3 tydny) a topinkovac (expedice 5 dni). Zaplatil sem dle zvyku online e-bankou, aby to bylo vyrizene co nejrychleji. Jako prepravni sluzbu jsem zvolil DPD, jelikoz posta k nam baliky vubec nenosi a po tydnu se uraci hodit listecek ze uz 5 dni lezi na poste.. Co vam budu povidat - zhruba 14. prosince prisel z vltavy prvni mail, oznamujici expedici, ale v trackingu DPD se zasilka objevila az o par dni pozdeji. Tudiz nekde dobre 3-4 dni lezela. Nakonec alespon prvni zasilka (s expedici do 48 hodin) dorazila s 10 dennim zpozdenim! U dalsich dvou to bylo jeste horsi.. Dorazily nekdy v pulce ledna, tudiz skoro MESIC po objednani...

Urgoval jsem na kontaktni email, snazil se dovolat na cisla vltavy, ale vse bez odezvy... Musim rict, ze mi timto spolecnost velmi zklamala :(

[30] Vložil(a): zdenek, 2004-02-07, 21:35 Solo | MuteČtenáři: ---

[26] Ono asi záleží v které části republiky bydlíš, protože já jsem zase měl s Cybexem hrozné zkušenosti (DVD ROM), borec z přepravní firmy se ani neunavoval zavolat, že vůbec přijede, najednou se objevil a nechtěl ani podpis, vůbec nc.

[31] Vložil(a): Fanda, 2004-02-09, 10:12 Solo | MuteČtenáři: ---

Po podobné zkušenosti už nikdy neplatím zásilku předem. Taky jsem si objednal 4 knížky, několik dní po termínu dodání přišla informace, že dvě z nich nejsou, jestli chci zásilku rozdělit. Nejprve jsem nechtěl, ale když se zase dlouho nic nedělo, zjišťoval jsem, jak to s těma dvouma zbývajícíma vypadá, že bych tedy přecejen chtěl ty dvě co jsou už poslat.
Taky jsem vznášel dotaz, pokud si ty zbylé dvě seženu jinde, zda mi tu část platby vrátí.
Mail evidentně četli, protože dvě knížky dorazily, ale nějaká info co bude s těma zbylejma a případně vrácením peněz nepřišlo.
Naštěstí po nějaké době dorazily i ty zbylé dvě knížky.
Akorát že mezitím už bylo po nerozeninách mé ženy i po vánocích, takže jsem musel vymešlejt jiné dárky a knížky pak dostala nádavkem.

[32] Vložil(a): Miroslav Urban, 2004-12-21, 16:04 Solo | MuteČtenáři: ---

Moje predvanocni zkusenost>
Objednal jsem nekolik knih, dohromady asi za 1300 Kc, prislo mi potvrzeni o objednavce

Datum objednani: 08.12.2004 Po nekolika neuspesnych telefonatech, kdy nikdo nebral a 15 minut jsem poslouchal, ze Vltava je radost nakupovani na netu jsem se nekoho dovolal, s kym jsem se domluvil ze mi tu objednavku rozdelu, ale ze tu prvni cast budou mit az druhy den, SOuhlasil jsem. Druhy den mi prisel potvrzovaci mail a ja si sel pro prvni varku knih. To bylo 16.12.2004. Dalsi mail mi prisel 19.12.2004, ze maji dalsi cast knih, ale stale to jeste neni kompletni, takze mam objedvaku rozdelenou na trikrat.
A pro predstavu>
Vsechny knihy jsem objednal 8.12. Prvni varku knih, ktere se expeduji do 24 hodin jsem si mohl vyzvednout 16.12. Dlasi varku, kterou obvykle expeduji do 5 dnu jsem si mohl vyzvednout 19.12 a zbytek (btw, jeden svazek 4svazkoveho dila), taky dostupny obvykle do 5 dnu jeste k mani vubec neni.
Docela me to prekvapilo, loni byli podstatne sdilnejsi, ochotnejsi a prijemnejsi A taky nesidlili v Brne na Lidicke, ale nekde v Bystrci

[33] Vložil(a): Katka, 2004-12-22, 15:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Já jsem si objednala u vltavy.cz knihu a CD a vse mi prislo v poradku asi za 3 týdny......

[34] Vložil(a): good [web], 2005-09-02, 06:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Your blog is very interesint


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]