TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku ISP: Drž mlč a čuš


[1] Vložil(a): l_uka_s [web], 2004-02-25, 19:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Normalni to jiste neni, ale co mlc a bud potichu, nebo si jdi na modem.

[2] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-02-25, 19:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Ano. Firma, pres kterou jsem pripojen vymenou za DTP sluzby pro jejich interni potrebu, mi to dela. A tenhle stav dlouho nevydrzi, pac uz se mi zda, ze toho za pripojeni delam trochu MOC.

[3] Vložil(a): Japan [web], 2004-02-25, 20:03 Solo | MuteČtenáři: ---

Mě to, po mnohých zážitcích s Tis... mojím ISP přijde úplně normální. To, že místo 512kbps mám čtrnáct dní 300bps (!!!bps!!!) je prostě normální, nebo, když podle traceru končí asi 40% dotazů na jejich rozbočovači, je také nezajímá a já sem měsíct bez mailu.
Také je dle mého ISP normální změnit mi uživatelské jméno aniž by mě upozornil a po dvou dnech zoufalství mi to milostivě zdělí na PLACENÉ lince technické pomoci.
Také je podle mého ISP normální že popis nové konfigurace posílají ve Wordovském dokumentu a navíc s údaji pouze pro M$ Wokna.
O prkotinách typu dvoudení výpadek na který samozřejmně není upozorněno ani nemluvím. A to také platím několik tisíc měsíčně. Někdo zkrátka těží z toho že v danné oblasti není možnost jiného typu rychlého připojení.
Takže, Pixy, pokud si myslíš že tvůj ISP tě nějak omezuje tím že ti nejde připojení několik hodin, klidně si to s tebou vyměnim :_)

[4] Vložil(a): Arthur Dent [web], 2004-02-25, 20:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Japane, nemáte také ADSL od Tis... pardon, nejmenovaného providera? Zvláštní, že popisujete stejné problémy jaké jsem měl já...

[5] Vložil(a): Štefan Húska [web], 2004-02-25, 20:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Áno to poznám... My máme zasa mikrovlnku v paneláku a net ide cez nejaké káble, čo máme v takej skrinke na svetlo na chodbe pred bytom (trochu zložité na vysvetlenie), pôvodne sa tam mal pripájať rozhlas alebo čo... a miesto toho je na tom net.

No, a raz vypadol internet, dokonca aj zo siete ma to vyhadzovalo. Keby aspoň "nafurt". Lenže to bolo tak, že 10 minút nejde, 2 minúty ide - a stále dokola.

Potom som volal jednému pánovi, že nejde net. A on sa ma spýtal: "A svetlo na chodbe vám ide?" Vôbec som tomu nerozumel, akú to má súvislosť... a potom mi to vysvetlil... Svetlo na chodbe nešlo - takže ani net.

A nakoniec sme zistili, že sa nám dole v paneláku hrabe v rozvodoch nejaký elektrikár, ktorý práve niečo robil s týmu svetlami na chodbe...

[6] Vložil(a): Misha, 2004-02-25, 20:59 Solo | MuteČtenáři: ---

já mám taky super Zkušenonost s Tis..nejmenovaným operátorem. VB lednu jsem posílal roZváZání smlouvy na mirkovlnné připojení (64kbps mě vycháZí na 4500 kč mešíčně s dph), dodnes se mi nikdo neuracil odpovedet...

[7] Vložil(a): Dvaid [web], 2004-02-25, 21:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Je to absolutne nepripustne. Jsem pripojenej pres Ha-vel internet a za asi 4 roky co jsem pres ne pripojen byly tri vypadky - jednou vichrice otocila antenu na bohunicke nemocnici, podruhe ohlaseny vypadek ve ctyri rano kdyz menili providera (15 minut) a potreti ted v lednu, kdyz me menili breeze a router za novejsi - ohlasili se a domkuvili schuzku predem. Proto mi to pripada absolutne neprijatelne, co pises.

[8] Vložil(a): Pavla, 2004-02-25, 21:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Bezdrátové připojení, síla signálu, ochota něco řešit. No pixy - mohla bych psát svoje. Dva měsíce: dvě hodiny ( v lepším případě ) čekám na spojení - fungovalo pár minut. Jeden čas jsem důležitý věci odesílala tak, že jeden z nás držel anténu ve správné poloze a druhý odesílal. firma - nezájem. Od listopadu mi slibují, že přijdou - ještě tu nebyli. Nějak jsme si poradili sami. Takže, jsou problémy nejen v nejmenované společnosti, ale skoro všude. V této oblasti už mne nepřekvapí vůbec nic ... Přeji pevné nervy.

[9] Vložil(a): dusoft [web], 2004-02-25, 21:30 Solo | MuteČtenáři: ---

Tiscali? Take na slovensku nemame. Napriek tomu je tu slaba konkurencia v oblasti pripojenia, v Bratislave zacina byt rozsirene mikrovlnne pripojenie - hlavne panelaky. Inak UPC Chello je nehorazne drahe na kablovy net (holt, monopol, aj ked si mozu tvrdit nieco ine), ked u nas stoji 1600 sk a v hen vo viedni 20 eur (asi 800 sk). No, vyberte si.

ADSL iba v krajskych mestach, ISDN je naprd, IMHO ADSL je tiez naprd (holt monopol, aj ked tvrdia nieco ine), cez mobil GPRS je pomale, obycajny dial-up? Smiesne.

Zabudol som na nieco?

[10] Vložil(a): MN [web], 2004-02-25, 21:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, tohle mi ErrorTel při jeho datanonstopu dela taky (funguje mi zhruba od 20.12.03) a mel jsem asi ctyri vypadky... zhruba po dvou hodinach. pro me je to jediny - trosku cestuju (treba tedka Cesky Krumlov :) , ale jinak jsem spokojeny.

PS: odesilani 50MB souboru pres eurotel a siemens c60 si nedovedu predstavit ... to to tak pustit na noc. a kdyby mi to v 90% zastavil - ja bych zuril

[11] Vložil(a): myshpa, 2004-02-25, 21:43 Solo | MuteČtenáři: ---

[09] no aby nebyli draZi kdyZ v nasi super republicce[kach] nefunguje normalni tele-trh

upc bylo pripraveno slevnovat, Zvysovat cenu aZ na 1mbit apod. [interni Zdroj], ale cekalo se jak dopadne PDSL [parodie na DSL (c) marigold]

dopadlo jak dopadlo, tak se nedivme. to je vina nasich statu, nikoli soukrome firmy - stat je tu nejvetsi Zlodej, stat Zabiji konkurenci

[12] Vložil(a): dusoft [web], 2004-02-25, 21:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Jo jo, stat je neschopny spravne regulovat trh, na Slovensku je Telekomunikacny a Protimonopolny urad vysmech tychto uradov podla vzoru USA, kde naozaj funguju. Tu nie su schopne nic urobit, zaujimalo by ma, za co su platene. Dokonca, su strane radi, ked mozu si veci navzajom prehadzovat - date podnet na protimonopolny a on ho posunie Telekomunikacnemu a on naspat protimon. atd. @%$#^ byrokrati

PS Najradsej by som bol, keby trh nebol regulovany vobec, ale vdaka silnej deformacii trhu je nemozne zrieknut sa regulacie. Naopak, potrebovalo by to este viac regulacie. Cesky TU teraz udelil dost vysoku pokutu, nie?

[13] Vložil(a): _the_wolf_, 2004-02-25, 22:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Cesky TU teraz udelil dost vysoku pokutu, nie?

Jo, chudak Telecom, odvolavat se proti te pokute az do novych voleb, to musi byt pruda :-)

[14] Vložil(a): Johnny, 2004-02-26, 00:21 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, jak se rika, "nekdy je potreba zmenit salon, kdyz jsou jinde lepsi sluzby"..

[15] Vložil(a): pixy [web], 2004-02-26, 00:27 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [14] > Pochopitelně. Pokud ovšem máš na výběr aspoň ze dvou salonů... Není to tak jednoduché...

[16] Vložil(a): Japan [web], 2004-02-26, 00:37 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [04] presně tohle ADSL, od providera o kterém podle smlouvy nesmím mluvit, mám :_)

[17] Vložil(a): dusoft [web], 2004-02-26, 00:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Teda Tiscali, hej hej, zmluvy nepustia, esteze ja nemam ziadne zavazky voci Tiscali, TISCALI a tiscali.

[18] Vložil(a): kelvin [web], 2004-02-26, 01:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Desne rad bych mel takove problemy. V lokalite, kde normalne bydlim je dostupne jen gprs a telefonni modem od Ceskeho Telecomu.

To co se ti deje neni normalni ale to pripojeni co mam doma by uz vubec nemelo byt normalni pro aktualni stoleti.

Zlata tahleta plzenska kolej. Baarovka rulez ;)

[19] Vložil(a): marek, 2004-02-26, 07:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Jojo, taky mi to neco pripomina...

"...to AP jsme tam zrusili a stehujeme ho jinam (my vam o tom nerekli?)...
 ...predelavame IP adresy, nepujde to tak dve hodiny (byly to dva dny)...
...taky bych chtel vedet proc to nejede, nam funguje vsechno ale linka do NIXu je mrtva a nikdo mi neni schopen rict proc (kupuji konektivitu od T... nejmenovaneho operetora)..."

A tak dale, ale v dane cenove hladine tu nic lepsiho nesezenu, ti co maji stejne ceny maji i stejny pristup a ti s lepsim pristupem (a vlastni linkou do NIXu) jsou zase cenove nekde jinde.

[20] Vložil(a): vnc, 2004-02-26, 07:20 Solo | MuteČtenáři: ---

s ti mam taky vesely zazitky z nataceni, potreboval jsem predelat hosting z widli na linucha a dovolat se na help desk, ktery funguje na jeniny cislo pro celou CR je fakt max opruz, pak mi operator rekl ze se na to koukne a zavola a jasne ze nic, takze druhy den to samy par hodin u telefonu.... doufam ze uzs nima nebudu mit zadny docineny nejlepe vubec

[21] Vložil(a): Vita, 2004-02-26, 08:39 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] problem je ze ta pokuta je telekomu vpodstate uplne u paty - nedosahne se tim nic vic nez ze klienti ji zacvakaji ve forme vyssiho poplatku o rok pozdeji. Pokuta ma smysl ve stavu konkurence, ne v situaci kdy konkurence se rve o tri ctyri mesta a jinak nic.

[22] Vložil(a): E.T. [web], 2004-02-26, 09:58 Solo | MuteČtenáři: ---

To co pixy popisujes je samozrejme pekna pruda a k tomu jestli je to normalni: zalezi na definici "normalniho" - normalni ve smyslu bezny to bohuzel je a to i na mym pripojeni pres UPC normalni ve smyslu ze by se to melo stat normou:) to samozrejme neni - hlavne bych ocenil nejakou klauzuli ve smlouvach o pripojeni o kompenzaci uslyho zisku v dobe nehlasene odstavky nemluve o ujme na dusi:) suma sumarum ja uz jsem na svym novym blogu vyhlasil ze se stehuju do prace protoze tady jsou vypadky bud predem ohlaseny nebo jedine v pripade ze vypadne elektrika a spadnou servery a vubec vsechno....

[23] Vložil(a): Tom [web], 2004-02-26, 10:38 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Pokud jsi jim to řádně oznámil a nemáš ve smlouvě nějakou výpovědní lhůtu, tak to prostě přestaň používat a platit, ne?

[24] Vložil(a): kombajn [web], 2004-02-26, 10:41 Solo | MuteČtenáři: ---

mam mesic bezdrat... byl jeden vypadek, pak jsme si to ujasnili :) chtit vedet dopredu (kdyz je to mozne) neni nic NADstandardniho... a ze strany ISP je to slusnost...

[25] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-02-26, 11:15 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [7] Taky jsme meli pripojenou nasi company pres Ha-vel, ale pak se zacalo stavat i nekolikrat za mesic, ze ve spicce vypadla treba na hodinku sit... Musel bych se zeptat admina, na cem ted bezime, ale stoprocentni to taky neni... To si clovek asi nevybere.

[26] Vložil(a): Dinsdale, 2004-02-27, 22:43 Solo | MuteČtenáři: ---

No, tady si stezovat nebudu, vypadal bych jako provokater... :-) Mam v Brne pripojeni od Karnevalu a namisto slibovanych 600 kbit to frci vetsinou tak na 650, dokonce jsem nameril i 695. Akorat se obcas v noci stane, ze to nechodi. Vubec. Je to teda asi v jednu v noci, ale ne vsichni tou dobou spi, zejo. A nekdy je vypadek i dopoledne. Ale to bych si moc stezoval, snad jen na to, ze by mohli nejak dat vedet. Ovsem kdyz pridam to, ze se o internet a poplatek 1090 Kc delim se sousedem napul, to uz si stezovat fakt nemuzu. :-)

[27] Vložil(a): JohnyB [web], 2004-02-28, 14:54 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10] Ja mam ETDN od 08/2003 a nemuzu si stezovat, diky cproxy neni problem 8kB dl, ul je horsi (max 1.5kB), ale i tak neni problem protlacit 50MB behem 10hodin za noc ;)
Jinak ovsem jejich problemy typu vypadek NS (pro ty, co nepouzivaji pridelovani NS pres DHCP), nebo vypadky jak GPRS, ci jen castecna nedostupnost AP, popripade tusim predvcerejsi vypadek cele BTS v nasi lokalite na 30minut jsou znamym problemem. Diky bohu vyresili pretizeni jejich datovych kapacit, ktere bylo problemem pri narustu uzivatelu.
Neni to zadny luxus, ale alespon muzu inet normalne pouzivat 24/7, nemluve o mobilite ve spojeni s PDA, ktere vyuzivam take denne...

[28] Vložil(a): orgy-xxx, 2004-09-04, 19:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 66.98.226.51 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[29] Vložil(a): Sonya, 2005-07-08, 15:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 64.108.8.141 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[30] Vložil(a): buy viagra, 2005-07-20, 00:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 195.137.249.171 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[31] Vložil(a): Joe Fuentes, 2005-07-23, 04:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 205.208.226.61 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[32] Vložil(a): Peter Jackson [web], 2005-07-23, 23:24 Solo | MuteČtenáři: ---

A heap of wheat, says the Song of Songs
but I've never seen wheat in a pile :)
did you like it?

--- KONEC KOMENTÁŘŮ ---


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]