TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Blogportál weblogem: UV rulez?


[1] Vložil(a): David Bureš [web], 2004-03-08, 11:44 Solo | MuteČtenáři: ---

vylepsovani statistik jsou u nekterych ceskych blogeru normalni, eda patri mezi ne ...

[2] Vložil(a): cipek, 2004-03-08, 11:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Nebude to spis tim, ze na http://revue.idnes.cz/sex.asp?r=sex&c=A040226_182301_sex_jup je odkaz na blog hlava.net (pomerne pikantni fotografie Heleny Zetove)?

[3] Vložil(a): Tokugawa [web], 2004-03-08, 12:03 Solo | MuteČtenáři: ---

No jo, cipek na to kápnul :o)

[4] Vložil(a): pixy [web], 2004-03-08, 12:08 Solo | MuteČtenáři: ---

Aha, tak to asi vysvětluje ten nárůst návštěvnosti - ale na principu (spojení počítadla na blogu s jinou aplikací) to moc nemění...

[5] Vložil(a): Lukáš Mižoch [web], 2004-03-08, 12:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Eda to dělá už dlouho, viz http://www.mizoch.net/blog/2003-05.html#270718

[6] Vložil(a): E. Hlava [web], 2004-03-08, 12:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Ale Pixy, zas tu vytahuješ záležitost, která se tu propírala naposledy někdy před rokem. :-))

Blogportál má tak malou návštěvnost, že nemá cenu ho započítávat zvlášť. Až bude na vlastní doméně (btw, tu doménu už mám zaregistrovanou), tak bude mít i vlastní měřící dot. Nyní je to pro mě logicky stále součástí sajtu Hlava.net, tudíž měřený dohromady. Stejně jako jiné podsekce Hlava.net, jako speed apod.

Spíš mám pocit, že tady někomu leží v žaludku aktuální návštevnost hlava.net, která je, nebojte se, jen dočasná. :-))

[7] Vložil(a): Arthur Dent [web], 2004-03-08, 12:32 Solo | MuteČtenáři: ---

"3000 UV"? To je dost. Zkusils UV filtr? :)

Od té doby, co na TopListu nejsme, jsem trošku klidnější a sporům o to, komu to stoupá či klesá se můžu jen smát. Vždyť návštěvnost není v žádné patrné korelaci s tím, jak kdo píše... Podívejte se na Top10 právě teď a uvidíte, co mám na mysli.

[8] Vložil(a): rony [web], 2004-03-08, 13:22 Solo | MuteČtenáři: ---

ano na obojstranny klud je najlepsia pozicia hlboko pod 40tym miestom ;-)
- nepachtim sa cielene za vysledkom,
- nikoho nezarazi, ze mam prechodny naval, pretoze sa rozhodol nejaky velmi navstevovany sajt ma zalinkovat ;-)

PS: preboha, ved ma uz niekto velky zalinkujte a vsimnite si ma ;-)))

[9] Vložil(a): černovláska [web], 2004-03-08, 14:38 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, ty mas stale s necim a nekym problemy :)) Mel sis sem dat taky Zetovou a ne takovy clanek o nude :)

[10] Vložil(a): Miroslav Navrátil [web], 2004-03-08, 14:41 Solo | MuteČtenáři: ---

to rony: abych tě zalinkoval, tak bys mohl změnit design - ispiruj se z pixyho, mně, vítka dlouhého...

[11] Vložil(a): juneau [web], 2004-03-08, 15:28 Solo | MuteČtenáři: ---

ono u me staci zapsat sem pixymu ke komentari i www a hned se mi navstevnost webu zvedne o 100%... na padesat UV ;)

Coz me privadi na jinou myslenku: u kazdeho komentare je moznost zapsani mejlove adresy. Ale ruku na srdce, kolikrat jste teto moznosti u ciziho komentare vyuzili? Me by to opravdu zajimalo. Na svem webu mam uz napriklad pouze jmeno a www, mejl nepovazuji za nejak znatelne pouzivanou soucast.

[12] Vložil(a): pixy [web], 2004-03-08, 15:44 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [11] > Tak ja naopak - ten mail pouzivam docela casto, URL webu mi prijde pomerne zbytecne...

[13] Vložil(a): E.T. [web], 2004-03-08, 15:55 Solo | MuteČtenáři: ---

[11] vazne? teda malem jsem myslel ze uz je april...uvadet funkcni e-mail je prece soucasti etikety chovani se v kyberprostoru....

[14] Vložil(a): juneau [web], 2004-03-08, 17:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] Ale prave proto jsem se ptal, abych zjistil, jak to vidi ostatni. Prave u pixyho jsem napriklad podobnou odpoved ocekaval (ze mejl pouziva).

Pokud ja nekde vidim zajimavy komentar, a u nej jmeno - mejl - web, tak mirim na web autora, ale ani omylem me nenapada psat mu mejl.

Muj nazor take vychazi z pohybu v "komunite" lidi, z nichz 90% ma vlastni web. V pripade non-html navstevnika je omezeni komentare pouze na autorovy www stranky silne diskriminujici. To si uvedomuji.

[15] Vložil(a): Kostej, 2004-03-08, 17:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Musim souhlasit s Arthurem, od te doby co jsem zrusil Top list i interni pocitadlo bloguje jsem daleko vic nad veci

[16] Vložil(a): Gyd [web], 2004-03-08, 17:20 Solo | MuteČtenáři: ---

[7]: kvalita psani neni v zadnem vztahu k navstevnosti? ze by treba na vosanajazyku.com (budiz ji zem lehka) byla masivne navstevovana pro svou pusobivou grafiku? :-p Ja myslim, ze problem je spis s tim pocitadlem, ale vazba kvalita-navstevnost jiste bude, i kdyz ne automaticky. Napred se o kvalitnim psani musi nekdo dozvedet(navstevnik-prukopnik) a pak by se ten vliv dal analyzovat.

[17] Vložil(a): Miroslav Navrátil [web], 2004-03-08, 17:39 Solo | MuteČtenáři: ---

[11] taky bych rekl ze u pixyho je dobre psat web... za 3 hod 11 navstevniku...

[18] Vložil(a): rony [web], 2004-03-08, 19:29 Solo | MuteČtenáři: ---

Vzhlad ani nahodou nezmenim ;-) moja tmava na pozadi je moja podmienka ;-) zvysok su nezmysly, kedze zvysok vzhladu uz nepovazujem za design ;-)
priznavam, ze v utajeni robim na niecom rozumnom ale dajte mi cas, ked patlam sablonky weblogov inym ;-)

[19] Vložil(a): braggart [web], 2004-03-08, 23:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] Uvádět na webu funkční email je zadělávka na slušnou zásilku virů a spamů... Psával jsem svůj mail, ale to už je dávno a mé schránce se dýchá mnohem lépe ;)

[20] Vložil(a): Roj [web], 2004-03-08, 23:54 Solo | MuteČtenáři: ---

[19] A mate spravneho operatora? :-)

[21] Vložil(a): černovláska [web], 2004-03-09, 05:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Coze? psat email? jezismarja, vzdyt je to sebevrazda - velmi lacina navnada pro vsechny spammery :)

[22] Vložil(a): PssT [web], 2004-03-09, 11:04 Solo | MuteČtenáři: ---

Co mate porad proti spamum? Mne to naopak tesi a zvysuje sebevedomi. Kazdy den se pravidelne dozvidam, ze jsem opet vyhral nekolik milionu. Obraci na mne milionari z Asie a Afriky o pomoc pri sprave jejich kont. Desitky lidi se zajima o muj sexualni zivot a zasila mi objednavku na Viagru, pripadne mi nabidne prodlouzeni pohlavi. No reknete, nepotesi Vas ten zajem a duvera?

[23] Vložil(a): px30, 2004-03-09, 11:54 Solo | MuteČtenáři: ---

[22] - mám proti nim spamassassin - http://spamassassin.org :-) ale jinak mám pocit, že kdybych využil desetinu nabídek na prodloužení penisu, tak mi bude viset z desátého patra až na chodník.

Co se týče uvádění emailu a identity na netu obecně ([11], [13] a další) tak si myslím, že to je obdobné jako s adresou v reálném životě. Nemám potřebu při diskusi v hloučku na náměstí každému říkat, kde bydlím. Takže ve virtuálním kyberposterioru se chovám stejně.

Možná, že problém je v tom, že někteří mají kompletní virtuální identitu - tj. doménu s webikem a mailem - za kterou se mohou schovat. Já takovou identitu nemám a tudíž e-mail neuvádím, protože nechci spojovat svoje poletování po Internetu se svoji reálnou maličkostí.

Ještě bych měl jeden dotaz na pixyho - zkoušel jsi někdy nějaký scrambling emailů, aby nešly harvestovat? V komentáři [21] má Černovláska pravdu že takhle je to opravdu návnada pro spammery.

[24] Vložil(a): pixy [web], 2004-03-09, 12:50 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [21], [23] > http://www.pixy.cz/blog/2003_12_archiv.html#1070357806 - a názor jsem na to nezměnil

[25] Vložil(a): Tokugawa [web], 2004-03-09, 13:47 Solo | MuteČtenáři: ---

[24] S tím v zásadě nemohu souhlasit. Dokut jsem neměl blog, neznal jsem spam. Pak jsem pořídil blog a začal psát komentáře. Podepsané e-mailem. No a spam začal naskakovat, až třeba na 30 kousků denně (jistě, není to mnoho, ovšem u mne, kterému za den přijdou dva mejly je to dost). Tak jsem komentáře přestal emailem podepisovat a pomalinku to zase vyšumělo. Dneska mám tak jeden dva spamy denně.

[26] Vložil(a): Pavel [web], 2004-03-09, 14:04 Solo | MuteČtenáři: ---

I když to nepatří k tomuhle příspěvku, tak by mě zajímalo, proč není v menu na úvodní stránce položka Kategorie ? Možná je to nějakej úmysl, tak to potom sorry. Jinak super blog!

[27] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-03-09, 14:34 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [25] Souhlasim... Pokud jsem psal e-mail ke svym komentarum, tak chodil spam ze vsech stran. Kdyz jsem prestal, pomalu to vysumelo... To jsem si za tech nekolik let uz parkrat overil. Pricital bych to vetsi inteligenci spammeru - jiste, maji sve DB, ale pokud se jim nejaky cas vraci odpoved, ze e-mail nebylo mozne dorucit/adresa je neplatna (coz je odpoved, ktera se posila vsem na black-listu), tak se do tech jejich DB pomalu dostane, ze tahle adresa je mrtva... A frekvence spammu se vyrazne snizi. Z toho usuzuji ze nejake heuristiky jestli je dana adresa "live" nebo "dead" se pouzivaji.

Jinak samozrejme se spammem lze (a je potreba bojovat), nicmene pokud se dostanu na 90 % uspesnost, tak je lepsi kdyz projde 1 e-mail z deseti nez 10 ze sta... Zvlaste neprijemne to je v pripade preposilani SMSkou na mobil.

[28] Vložil(a): pixy [web], 2004-03-09, 16:21 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [26] > Pokud vidím dobře, tak v menu na úvodní straně blogu odkaz "Kategorie" je. V menu na úvodníá straně webu pochopitelně není, protože "kategorie" jsou kategorie blogu a blog je jen jednou z částí tohohle webu, který sám žádné kategorie nemá.

[29] Vložil(a): Pavel, 2004-03-11, 07:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[28] díky za vysvětlení, jsem asi divnej já.

[30] Vložil(a): Pavel [web], 2004-03-11, 07:14 Solo | MuteČtenáři: ---

[28] Ještě teď na to ale koukám a nechápu teda proč je položka kategorie u Odkazů? Promiň že jsem takovej rejpal.

[31] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-03-12, 08:54 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [30] Tak uz "nerejpej" :o))) Kategorie je taky u Vyberu clanku a vubec u vseho, co ma URL pixy.cz/blog/... a co spada pod Blog. A to, ze pixy vytahnul Odkazy a Vyber clanku do hlavniho menu - to je jeho vec. A ze tam nedal Kategorie - to je taky jeho vec. A ze mu stranky odkazuji samy na sebe... Tohle vsechno se da konstatovat, dokonce se to da i prezit (vlastni zkusenost), ale je uplne zbytecne do toho rejpat :o)

PS: Ostane nasledujici kod taky neni zadny web-coding zazrak... Co takhle pouzit tagy <ul> a <li>?

<div class="tabulkanadpis">Letadla</div>
<div class="tabulka">
    - <a href="usa.html" class="nab">Americká</a><br />
    - <a href="anglie.html" class="nab">Britská</a><br />
    - <a href="ceskoslo.html" class="nab">Československá</a><br />
...

[32] Vložil(a): Pavel, 2004-03-16, 07:01 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak jasně, jenže tady jde vo to, že když Pixy sloučil všechny blogy do jednoho, tak jsem hledal jednotlivý kategorie na úvodní stránce, ale marně. S tím ul a li máš pravdu, ale vzhledem k tomu, že moje stránky jsou docela dost starý, tak se je chystám předělat. A takhle je to i menší.


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]