TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Já, řidič, aneb chystám se na vytunění


[1] Vložil(a): d.f.h [web], 2004-03-09, 15:55 Solo | MuteČtenáři: ---

ehm... a jak ze se jmenuje to vozitko?

[2] Vložil(a): Mudd [web], 2004-03-09, 16:34 Solo | MuteČtenáři: ---

Když to tak čtu, možná by to neškodilo celé potáhnout IPOU. ;-)
Nejmenuje se to WASABI?

[3] Vložil(a): JD, 2004-03-09, 16:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Docela by to chtelo fotku.

[4] Vložil(a): pixy [web], 2004-03-09, 16:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Třešňový kvítek
Z nejvyšší větve se snáší
A člověk nechtě musí natankovat

:) Ale ne, není to wasabi. Je to Nissan Maxima...

[5] Vložil(a): dgx [web], 2004-03-09, 17:15 Solo | MuteČtenáři:  + + +

tak tenhle spot jako by mi z pera vypadl :-)

Když jsem před pář lety kupoval auto, chtěl jsem na 100% automat a hodně silný motor. Kvůli pohodlí, ne abych předjížděl porsche.

Pak mi do oka padla Toyota Supra, vážně láska na první pohled, rozkošné autíčko, které ani na těch 260koní nevypadá. Hodil jsem na web pár fotek: http://www.dgx.cz/foto

Ano, je pravda, že když přijíždím k benzice, srdce majitele zaplesá, ale na druhé straně, při slušné jízdě ta spotřeba není tak zlá. Prostě co jsem ušetřil při koupi, teď splácím v benzínu.

Ta zmínka: "c) automat (bez komentáře, prosím)" - to je přesný. Kolik už jsem si na automaty vyslechl kritiky. Ale zjistil jsem, že největší a nejneúnavnější kritici jsou ti, kteří v nich nikdy neseděli.

No a tunění - na to se právě taky chystám. Zatím jsem ve fázi, kdy hledám po netu firmy. Je potřeba vyčistit kola rozežraná od soli, nějaké opravy na karoserii, asi i nový lak a taky se rozpadá kůže na sedadlech. Jestli máte někdo tip, hoďte ho do placu!

[6] Vložil(a): radek :: o'oblog [web], 2004-03-09, 18:05 Solo | MuteČtenáři:  - - -

[5] automat je ok, ale nehodí se pro lidi, co mají rádi adrenalin a umí HODNĚ dobře jezdit, taková Chevrolet Corvette (400hp, 0-100 za 3.9 sekundy) se 4-stupňovým automatem je... hloupost, MNOHEM lepší požitek je 6-ti kvalt, manuál, plus náhon na zadní kola, ale S-klasa či A8 či Volvo S80 s manuálem je hloupost taky ;)

[7] Vložil(a): radek :: o'oblog [web], 2004-03-09, 18:07 Solo | MuteČtenáři:  - - -

[5] jen tak na okraj, v případě Corvette se za ten 6ti stupňový MANUÁL doplácí 1000 USD navíc... automat je levnější ;)

[8] Vložil(a): bsa [web], 2004-03-09, 18:12 Solo | MuteČtenáři: ---

radek, ako vzdy, spravne vypichol podstatu veci: "umi HODNE DOBRE jezdit". Ja som si dovolil verzalkou supnut aj to dobre. Priznajme si, kolko ich/nas :) je? Myslim, ze malo. Lubovolny automat (samozrejme nie z hydramatic z 68) radi rychlejsie ako vacsina vodicov. Vo vacsine aut co som mal a mam je automat. Vyskusal som si vsetky tie zabavky typu tiptronic, selespeed a pod. Skoncilo to tak, ze som tam vrazil D a isiel som. Nejdem prehovarat zarytych manualistov o vyhodach automatu. A suhlasim, ze MHOHEM lepsi pozitek vo 'vette je manualny 6kvalt. Prave preto zacinam poskulovat po caddy XLR :)

[9] Vložil(a): Richard H. [web], 2004-03-09, 19:42 Solo | MuteČtenáři: ---

Já kdysi kdesi slyšel srovnání: Automat v autě je jako automat foťák - nadšený začátečník s ním bude fotit/jezdit líp, ale když se to naučí, dosáhne lepších výsledků s manuálem. Já bych přidal ještě pohodlí, které automat přináší.

Ale zatím vždycky, když jsem jel s automatem, byl jsem nas**ný na nejvyšší míru, protože si to řadilo jak chtělo a ne jak jsem chtěl já - sám bych si ho nepořídil...

[10] Vložil(a): radek :: o'oblog [web], 2004-03-09, 19:54 Solo | MuteČtenáři:  - - -

[9] dobrej automat řadí... špičkově... není důvod používat Tiptronic... fakt ne.

A, problém s manuálním řazením je v lidech, ne autech ;)

Jinak, mě osobně nejvíc štvou mladí týpci (tak 18-23 let), co svého 80hp Golfa "tuní", koncovka výfuku, po městě jezdí 110km/h aby světu ukázali, jak jsou dobří... Ehm, hloupí.

Pokud jedu s 400hp Corvettou, tak nemusím nikomu nic "dokazovat", že mi to jede rychle, každému je to jasné :))) Tak si otevřu střechu a jedu klidně těch 50km/h ;)

[11] Vložil(a): bsa [web], 2004-03-09, 20:10 Solo | MuteČtenáři: ---

[8] automat neradil ako sa mu zachcelo, automat radil tak ake dostaval povely od plynoveho pedala. :) Na vsetko treba cvik.

[12] Vložil(a): Pája, 2004-03-09, 20:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Kdyby aspoň u těch vytuněnejch golfů (s týpkama, co maj vytuněnej mozek) neplatila rovnice: čím větší tuning=tím větší kravál.
Když ty hovada burácej v noci po ulicích, sháním panzerfaust a nebo aspoň těžkej kulomet, když už nemůžu mít zvukově naváděný rakety.

[13] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-03-09, 20:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, diky za ten link na vesnickej tuning... hned se mi bude lip v noci pracovat B)))))).

[5] : jo, Supra je fajn... jen je skoda toho automatu ;). Prece jen: jak muze clovek v Supre chtit pohodli!? Do tech se davaji dvojita turba a pak se s nima zavodi po ulicich (ne, NEMYSLIM film Rychle a zbesile).

[14] Vložil(a): Lukáš Hroch [web], 2004-03-09, 21:13 Solo | MuteČtenáři: ---

[12] a další: Super taky je, když mají "rychlý pruhy" a svítí jak vánoční stromeček...

Jinak na Discovery Channel dávaj skvělý pořad o renovací Jaguaru E-type 1. generace. To je SUPER autíčko!!!!

[15] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-03-09, 21:20 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] : to je prece jasny... rychly pruhy: +25 kW, kazda dalsi modra LED +5 kW. Rozsvicene mlhovky: nevim co presne, ale za bezduvodne rozsvicene mlhovky bych ZABIJEL...

[16] Vložil(a): Rado, 2004-03-09, 21:31 Solo | MuteČtenáři: ---

No, nejsem si jistej, jestli nedošlo k záměně pojmů tuning a oprava ;-)

[17] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-03-09, 22:31 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [12]: předpokládám, že tihle lidé to úmyslně ladí na maximální kravál, protože si pak připadají jako větší frajeři. Skoro jako ti, kteří túrují motorku na doraz ve dvě v noci uprostřed sídliště.

Ad [15]: zlaté mlhovky (tedy pokud míří správně do země a ne do očí, jak je často k vidění). Spíš mne fascinují lidé, kteří poté, co zjistí, že jim jedno světlo nesvítí, přepnou to zbylé na dálkové, aby to vykompenzovali.

[18] Vložil(a): dgx [web], 2004-03-09, 22:41 Solo | MuteČtenáři: ---

[16] jo :-) V podstate tuning je oprava, kterou nepotrebuje auto a touzi po ni jeho majitel.

[9] k te analogii s automatickym fotakem - co znamená dosáhnout 'lepších výsledků'?

[19] Vložil(a): David Bureš [web], 2004-03-09, 22:48 Solo | MuteČtenáři: ---

hmmm maxima, jeden cas ma platonicka laska, ted jsem skocil sice opet u japonce,ale almeru jsme vymenil za mazdu 3, ale ma 6 airbagu, ale tech 6 valcu si stejne jednou poridim :)

[20] Vložil(a): bsa [web], 2004-03-09, 22:56 Solo | MuteČtenáři: ---

[15] dovolim si doplnit, napis sony, vyska 60% zo zadneho okna +30kw, rozsvietene predne hmlovky +30kw, zadna hmlovka +1kw, spojler az po "zem" +10kw, radio na plne gule na krizovatke pri stiahnutych oknach +50kw, napis chiptuning minimalne +40%, napis kingdragon racing/k&n filter +10%, podlozky pridaju vykony podla potreby. Samozrejmostou je napis limited edition na prednom okne. Suma sumarum, tieto upravy pridaju minimalne 220 silnych koni. A preto radim vsetkym, ktorych auta nevyzeraju dost in, radsej prehrajte kontumacne, aj tak nemate sancu!

[21] Vložil(a): Vita, 2004-03-09, 23:43 Solo | MuteČtenáři: ---

"...akcelerací na křižovatkách..."

Na to neni potreba zadne superauto. Uplne to same se da bez nejmensich potizi delat i s VW polo 998 ccm. Na semaforu je nechate 50 metru za sebou, o ctvrt kilaku dal vas mijeji dvojnasobnou rychlosti (prece jim proboha neujedete)... a pri trose stesti o pul kilaku dal je znova mijite kdyz vytahuji u policajtu se zkroucenym xichtem penezenku.

Neni to o aute, je to o nasich ridicich - a o tom ze kdyz holt clovek o dve vteriny driv slapne tak o dve vteriny driv jede :)

[22] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-03-10, 00:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[21] nechci se hadat, ale zrovna na semaforech je to o kroutaku i o ridici :-). Me oblibene misto na odreagovani na tohle jsou semafory v Praze Podebradska-Prumyslova smer Cerny most... abych si nemusel kloubit krk, tak stavim zhruba o deset metru dal od krizovatky. A protoze jezdim z prace vetsinou pozde, tak si do levyho stoupne vetsinou nejakej takovejhle tunak a poskakuje na spojce, jak mi to ukaze, nemehlovi s vidlackou SPZ :D. No, radit jakztakz umim a navic mam Octavii 2.0 4x4, ta se proste NEUTRHNE. Vzuuum... ale na Lehovci uz me predjizdi minimalne stovkou, protoze ja na 50-60 km/h koncim s pridavanim. Pak ho zase dojedu na najezdu smer Mlada Boleslav :))).

[23] Vložil(a): dgx [web], 2004-03-10, 02:17 Solo | MuteČtenáři: ---

a tohle by tu urcite chybet nemelo:
http://www.vosanajazyku.com/index.php?p=9&more=19 - Vytuněný golf :-D
 

Ještě jsem přidal pár fotek jedné neskutečně vytuněné škodovky http://www.dgx.cz/foto/index1.php

[24] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-03-10, 03:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] ovsem ta skodovka je udelana moc pekne, to vypada i jako remeslo, ne jako Co-Baumax-dal.

[25] Vložil(a): Vita, 2004-03-10, 08:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[22] to s vami souhlasim - pokud chcete na semaforu zavodit s vytunenci tak je obvykle nutne ten kroutak mit (mimochodem vzdy me pobavi clovek ktery ma vuz kde je vstrikovani rizene elektronicky - tedy nikoli klasicky karbec u ktereho to turovani ma opodstatneni - narozdil od elektroniky kde je tahle snaha naprosto k nicemu). Mel jsem moznost jezdit s "trosku" upravenym BMW 323i, BMW 325 tds, VW Polo s obsahem 1 litr a dnes s Elantrou 1.6 (plus jeste nejake vozy s kteryma jsem jezdil min, VW Sharan, Transporter...). A behem teto doby jsem dospel k presvedceni ze to uz snad ani nemuze byt vozem protoze podobneho efektu se mi podarilo docilit prakticky s cimkoliv.

Ono to ma asi hodne co spolecneho s tim ze tihle 'vytunenci' v golfu (popsanem nejlepe prave na vose) jsou tak neschopni ze i v situaci kdy stoji na spojce se stejne vetsinou rozjedu driv kdyz na oranzove radim.

O "normalnich spoluobcanech" radsi ani nemluvim, ti zustavaji na zelene na semaforu pravedpodobne ocekavajic ze se bude neco rozdavat ;)

[26] Vložil(a): andrej, 2004-03-10, 10:27 Solo | MuteČtenáři: ---

mimikry pre auto su dobra vec. pouzivam to aj ja - zasadne auto nechavam spinave. ako doplnok mam vzadu cierne folie takze dovnutra velmi nevidno.

[27] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-03-10, 14:12 Solo | MuteČtenáři: ---

Na semaforech (uz) nezavodim. A nekdy lituji, ze nesmi byt na aute trvale koule... (i kdyz je to bezna praxe). Hned bych si ji tam nechal a vsem, kteri se mi snazi "lepit na zadek", protoze se "rozjizdim tak desne pomalu" (ironie, rozjizdim se normalne, ale nemam potrebu to vytacet na pet tisic otacek...), bych obcas tak lehce pribrzdil... (kouli se celkem nic nestane - vyzkouseno ;o) Cimz chci rict, ze rozumim vsem, kteri maji "na zadku" ceduli "nelep se na me, nejsem tvoje stara" :o)

Jinak souhlasim s tim, ze silny motor je na predjizdeni skvely... Obcas je predjet nutne a shodou okolnosti je to obcas diky terenu/hustote provozu/obojimu obtizne, resp. da se, ale musi se to udelat rychle.

[28] Vložil(a): Rado, 2004-03-10, 19:29 Solo | MuteČtenáři: ---

K tuningu musim jeste poznamenat, ze nezalezi jen na motoru a na karoserii, ale dulezity je podvozek a jeste vic brzdy. V tomhle jsou nejhorsi majitele vyladenych skodovek, nejvice Rkovych sportaku:-) Mnohdy jim to sice jede i 150, ale kdyz pred nimi nekdo zabrzdi, tak nemaj sanci dobrzdit. A znam kluka ktery si to taky frcel ve vyladenym Rku. A ted si jezdi na voziku...

[29] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-03-11, 12:08 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [28] a jeste pneu... jsi mi pripomnel prihodu z lonskeho leta na slovenske dalnici. Jeli jsme cca 140 - 150 (krasna dalnice, nizky provoz, automaticke upozorneni, pokud jedes vice nez 130, autmaticke radary nastavene na 150...) a najednou nevericne ziram, jak nas pomalicku polehoucku predjizdi vytunena 120ka... Tak od te radsi dal, rikam si... Nechal jsem rychlost klesnou na 140, at se muze zaradit a odjet nekam do pryc... Kdyz byla cca 100 metru pred nama, tak ji praskla zadni pneu... V tu chvili me opravdu polilo horko - jedna vec byla, jestli se rozflaka sam a druha, jestli mi pritom nevlitne do cesty. No bylo to asi kritickych 10 sekund zpomalovani nez bylo zrejme, ze to ubrzdi a ze je mozne ho bezpecne predjet.

[30] Vložil(a): Petr, 2004-03-11, 14:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Sice uz je tohle tema celkem stary, ale prave jsem nahodou narazil na fakt dobre typy na tuning! Fakt doporucuju ;-)))

http://cosmoboy.cz/show.asp?id=166

[31] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-03-11, 15:53 Solo | MuteČtenáři: ---

[30]: by me zajimalo, jestli ten "jazyk", kterym je to napsany, je mineny vazne... bohuzel asi jo, protoze jsou takhle (letmo zkontrolovane) napsane i ostatni clanky. Z tohohle vyjadrovani se mi chce blit.

[32] Vložil(a): Petr, 2004-03-12, 08:37 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] podle me je to jednoznacne recese a parodie na vsechny ty Cosmogirl a podobne... Jak obsahove tak prave i jazykem :-)

[33] Vložil(a): Vita, 2004-03-12, 09:53 Solo | MuteČtenáři: ---

[30] znicujici, absolutne znicujici. Priste davej k odkazum varovani ze cist jen v plenkach

[34] Vložil(a): Roger, 2004-03-12, 10:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Hele, pixy, muzu se zeptat, kolik meris? Ja sice taky ve Favoritu nemuzu pouzivat cyklovac a levy blinkr vyhazuji kolenem, ale s tim kopanim do brady se mi to zda ponekud... prehnane :)

[35] Vložil(a): SiMi, 2004-03-17, 12:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Automat je fajn, pokud funguje. A je vcelku logicke, ze je to slozitejsi zarizeni, nez manualni prevodovka, tudiz vyssi sance, ze se na nem neco pos*re... Uz proto bych ho na starsim aute nechtel.

A kombinace vyssiho vykonu, zadniho nahonu, podrazeni pred zatackou a nasledovne ostre seslapnuti plynu ... hmm mnam :-)
S automatem se da sice taky slidenout :-) ale uz je to o poznani obtiznejsi, obvykle se musi do zatacky najet rychleji, aby motor drzel v tockach a automat neradil dolu atd atd.
Automat je pohodlnejsi, ale kdyz si nekdo chce obcas "zablbnout", neda na manual dopustit.

Ale mozna je to jenom tim, ze patrim mezi ty "nafoukance" co si mysli, ze radit uz celkem umi :-)))

[36] Vložil(a): good blog, 2005-08-24, 21:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 216.74.128.38 byl označen jako spam a smazán administrátorem.


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]