TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Dole Místo nahoře


[1] Vložil(a): Lukáš Hroch [web], 2004-04-06, 12:14 Solo | MuteČtenáři: ---

JJ...Rodiná pouta jsou bezva českou telenovelou (se vším všudy co k tomu patří "třeskutě bohatí" i "třekutě chudí")... vydržel jsem hned dva díly. Tohle jsem však neviděl a po kvaziČerných baronech ani snad vidět nechci :(

A co se týče zvuku u Rodiných pout, tak mi i přes jeho nespornou kvalitu občas připadá, že se jelo hódně na postsynchrony a dozvučování...

[2] Vložil(a): Zbyněk, 2004-04-06, 12:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Přiznávám hned na začátku, že jsem neviděl ani jeden z obou jmenovaných seriálů. Ale třeba to natáčeli již s myšlenkou na prodej do Mexika nebo Venezuely. ČT tak chce třeba navázat na úspěšnost seriálu Nemocnice ve světě.

[3] Vložil(a): Milfson [web], 2004-04-06, 12:39 Solo | MuteČtenáři: ---

A vo tom to je .... nemusí se nám to líbit, nemusíme se na to dívat, ... ovšem všichni sborem to budeme platit. Tak to je správně, jinudy cesta nevede! ;-)

[4] Vložil(a): noname, 2004-04-06, 12:40 Solo | MuteČtenáři: ---

hmm, škoda že jsem to neviděl, i když asi i kdybych to náhodou omylem viděl, tak by to vydrželo jen než přehmátnu na ovladači na druhé tlačítko, což už umím kurevsky rychle.
Ale fakt je, že asi nejsem cílová skupina. Jediné co znám jsou nemocnice na kraji krachu a bohužel je neznám z televize.

[5] Vložil(a): noname, 2004-04-06, 12:43 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [3] - myslím, že jsi na to přišel - tento seriál má být výstraha, jaké skvosty by vznikaly, kdyby peníze šly jen od těch, co se dívají na ČT-1 a ještě jen od některých. Věřím, že nový zákon to zlepší, zejména pakliže bude fungovat nějaká lepší kontrola a vedení, protože jinak nejde ani tak o množství peněz, ale o jejich efektivní využití - žádná jáma není tak velká, aby se do ní nedalo nalít ještě více peněz (prosím přítomné matematiky a fyziky, aby to brali obrazně)

[6] Vložil(a): _the_wolf_, 2004-04-06, 12:48 Solo | MuteČtenáři: ---

V podstate souhlas, az na tu kapitolu s udivem, ze je cloveku ve ctvrtaku na gymplu 18...
Takze jen pro upresneni - zakladni skola trva 9 let, gympl 4, to mame 13, plus 6 az 7 kdy se nastupuje do skoly... sectete si jiste sam :-)
Jo, a pod slovem bourak si predstavim rozhodne neco jinyho, nez tu jeho Corsu, nebo co to bylo ;-)

[7] Vložil(a): Petr, 2004-04-06, 12:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Dřív co byla osmiltka, tak těch 18 vyšlo třeba jentaktak, ale teď už je 18letý maturant normálka. :-)

[8] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-06, 13:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[5] Jestliže hospodaří špatně s málo penězi, budou s více penězi hospodařit ještě hůře. ČT opět ukázala, jak s penězi vybranými na koncesionářských poplatcích naloží. :-(
Nemocnice, Šípková Růženka, Ranč U Zelené sedmy, Černí baroni a teď Místo nahoře - to je vizitka kvalitní práce odvedené ČT.

[9] Vložil(a): David, 2004-04-06, 13:16 Solo | MuteČtenáři: ---

No, osmnáct mi ve čtvrtém járu bylo též, bourák syna C byl nová Opel Corsa.

Stranou civilizace značí cca 2km od vesnice s autobusem. Ovšem bez auta v zimě a s dítětem do školky...

Rodina A si dům mohla (s přimhouřením očí) koupit za stejně výhodných podmínek jako rodina B.

Jinak souhlas, sledování nestojí za to.

BTW: Vsaďte se, že investigativní novinář z rodiny B vypátrá čachry manažera C, načež v Satelitu vypukne dusno. ;-)))

[10] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2004-04-06, 13:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Když má žena po několika minutách odcházela od televize, prohlásila, že se asi dá na psaní scénářů seriálů pro ČT :-)

>A také se nám jistě dostane odhalení, která že z představených paniček je vlastně paní C
Někde v půli tam byla taková podivná scéna jak panička C ráno rozdpráví s paničkou X o tom, jak s ní manžel vůbec nemluví. Pak vplul do pokoje pan C-Hanák dali řeč a odfičel s přípodotkem, že se vrátí pozdě (až večer).

[11] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-06, 13:55 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10] ? Ajta... Tak to díky - podstata "paničky C" mi, zdá se, poněkud unikla... Asi jsem měl sledovat pozorněji (ale to moc nešlo)... Díky moc za upřesnění.

[12] Vložil(a): drflh, 2004-04-06, 13:56 Solo | MuteČtenáři: ---

ve ctvrtaku je lidem 18 nebo 19 let... tedy vetsinou

[13] Vložil(a): --- [web], 2004-04-06, 14:01 Solo | MuteČtenáři: ---

Na CSFD za ty rodinná pouta nehodnotí tak dobře http://csfd.atlas.cz/film.php?162813 :-)

[14] Vložil(a): David, 2004-04-06, 14:35 Solo | MuteČtenáři: ---

[8] Ve vší úctě, Jeremy, ČT nejsou jen seriály...

[15] Vložil(a): TimJ, 2004-04-06, 14:49 Solo | MuteČtenáři: ---

jj, Pixy souhlas.
akorát až na to s tím autem a osmnácti ve čtvrťáku. Zrovna dneska slaví kamarád 18tiny a je ve druháku. A měl obyčejnej 1letej odklad, přesně tak, jak je to dneska moderní. Takže ve čtvrťáku mu touhle dobou bude dvacet.

[16] Vložil(a): PePPer, 2004-04-06, 14:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Jo, jo. Ridicak ve ctvrtaku ma ted uz takrka kazdy.

Po precteni amm pocit, ze jsme sledovali kazdy neco jineho. Ja jsem to teda sledoval za ucelem vedet o co jde a pripadne zjistit jestli ma smysl se na to koukat.

Pixyho pohnutky jsou videt v clanku.

Jeden jediny serial z americke provenience by Vas napadl? Myslim teda takovy ktery se libi vetsine a jeste splnuje Vase narocne umelecke vnimani?

[17] Vložil(a): _the_wolf_, 2004-04-06, 16:30 Solo | MuteČtenáři: ---

[16] Akta X ;-)

[18] Vložil(a): TimJ, 2004-04-06, 16:56 Solo | MuteČtenáři: ---

[16] - The Simpsons

[19] Vložil(a): maris, 2004-04-06, 17:56 Solo | MuteČtenáři: ---

zdar čumilové :-)

Viděl jsem včera 3/4 prvního dílu a moje postřehy jsou následující.

1.kamera - fakt to vypadá jak na seriál z komančské doby - je vidět, že dneska se už i takovejhle seriál točí jak kdejaká levná reklama.
2. zvuk - špatnej. Je to až moc vidět na těch xichtech, že říkají něco jiného než co je tam pak dolepené
3. myšlenka - takhle blbě vymyšlenej scénář (a přitom zrovna docela dobré téma) to fakt smrdí amerikou....Jak říkám, téma je dobré - vždyť to znáte snad všichni jakej je opruz se někam přestěhovat a pak tam bydlet než někoho poznáte...lidi jsou hnusný a přitom stačí pak málo a najednou jste jejich kámoš nebo nepřítel...
4. herci - vypadá to na klasiku - tj. čím známější herec tím více pozitivnější role...
5. Celkový dojem - zatím nic moc, pochybuji že se na to bude dát koukat nějak vážně. Nezbývá než napsat obligátní "uvidíme..."

[20] Vložil(a): wake, 2004-04-06, 18:55 Solo | MuteČtenáři: ---

chicago hope

[21] Vložil(a): Vita, 2004-04-06, 19:04 Solo | MuteČtenáři: ---

[16] nejde o umelecke vnimani, jde o vysledek. Zatimco serialy jako Hrisni lide mesta prazskeho, Dobrodruzstvi kriminalistiky, Nemocnici na kraji mesta (puvodni), Cetnicke humoresky vam vetsina lidi oznaci za kvalitni, dila jako retro Nemocnice, retroBaroni atd. jsou hruzy pozirajici penize kvuli jejichz nedostatku z obrazovek mizi spousta dokumentu - veci kvuli kterym se na CT1 da vubec divat. Ted uz jen zbyva natocit Majora Zemana po 35ti letech a silene retro ve stylu americko-argentino-spanelskych telenovel bude dokonano. Vsecky tyhle hruzy v poslednich letech maji naprosto silene naprosto nerealne zapletky a vypadaji nejak tak jako cesky dallas dotazeny do absurdna. Z valne vetsiny se mi pri pohledu na ne vybavi cekani na Godota. Nikdy nevite co prijde a kazdy vyjev vypada jak kdyby se snazil trumfnout ten predchozi.

Urpimne receno kdybych mel vybirat jestli 50 cestovatelskych poradu + 200 dokumentu o alternativni hudbe vs nemocnice... ja bych volil jednoznacne dokumenty.

p.s. ja jen doufam ze nezrusi kvuli tomu aspon tu hrst Cimrmanu co obcas davaji.

[22] Vložil(a): Deggial [web], 2004-04-06, 19:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Naprosto souhlasim s Pixym, jak se tohle mohlo dost na obrazovky TV, to opravdu nechapu! Neco TAK slabeho uz jsem dlouho nevidel ...

[23] Vložil(a): emh, 2004-04-06, 19:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Lezeli jsme si na posteli, bylo nam fuk, ze to je (dle jakychsi meritek) blbe natocene a bavili jsme se :)

Beru to takhle:
1. Kazdy dej potrebuje jisty okruh osob a soucasne satelitni mestecko, familiarne nazyvane 'satelit' (afaik nikoli Satelit; nevsiml jsem si, ze by to nektera z postav vyslovovala s velkym 'S'), se k tomu docela dobre hodi.
2. Bez drobnych a vetsich zapletek by bod 1 a cely serial byl zbytecny. Na autorech je, jestli nebudou zapletky prilis pruhledne nebo naopak 'vichrzhorne'. Na prvni dil to nebylo az tak zle; zivot obcas prekvapi daleko vetsim nesmyslem.
3. Videt dum predem by nepredeslo prusvihu s dvoji smlouvou a koupit za dobrou cenu vlastni dum by pro mnohe z nas byl zcela jiste dobry duvod prodat i auto. Zlakan dobrou nabidkou clovek dela i podstatne vetsi kraviny: Pixy s vidinou ranni intelektualni exhibice napriklad kouka na serialy ;) Zastavka tam videt byla, patrne predpokladali, ze tam jezdi i autobus...
4. Pokud jde o nabidku jedne vecerni hodiny stravene sledovanim docela zabavneho pribehu, tak nejsem vubec proti. Ano, uchechtl jsem se pomazance (i kdyz byla v tu chvili predvidatelna), pobavila mne Niagara (kterou jsem ovsem necekal :)) A par dalsich; proste proc ne?
5. Program toho vecera na obou CTckach podle meho celkem splnoval predstavu verejnopravni televize.

Pokud se clovek chce bavit, tak by asi mel zapomenout na sve alergie ci pozy a zkusit na chvili prestat predstirat, ze on na svem 'Miste nahore' to ma lepsi. Mimochodem tomu prvnimu odstavci jsem se vazne uprime musel zasmat, to ti zabralo asi hodne prace sestavit tak vzletnou litanii :))) Je to jen serial, nemusis si kvuli tomu hrat na papinak ;)

[24] Vložil(a): maris, 2004-04-06, 19:30 Solo | MuteČtenáři: ---

těm co se chtějí dozvědět více tak doporučuji dnes 10minut po půlnoci Film o seriálu "Místo nahoře"...

http://www.czech-tv.cz/program/20351212042.html

[25] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-06, 19:33 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [23] > Uz jsem si říkal, kde jsi... Chyběl's nám tu, kluku zvědavá... :)

[26] Vložil(a): Kartelus, 2004-04-07, 00:34 Solo | MuteČtenáři: ---

A jaký máte lidi názor na ten "sqělej" seriál 24 hodin? Jen šokovat, trošku mlžit a hlavně nepřemýšlet nad detaily!

[27] Vložil(a): Fio, 2004-04-07, 09:06 Solo | MuteČtenáři: ---

Tohle je trochu hysterie, ne? Jako pohadky maji svoje nemenna pravidla (zly=osklivy, cerne vlasy maji carodejnice, kazdej kun porad rehta) tak i v TV serialu musi byt dost veci cernobilych. ... Vyraz se podivat (jsi z Kladna, ze jo? ) na Dobrou nebo do Hrebce do nejakeho "satelitniho mesta" - proste to tak je. ... Zacni se probirat od Jany Eyerove, pres Chalupare az po Valecka - vsude najdes body, chyby, kraviny. A kdyby byl pred x lety net, litaly by tu mraky clanku :)

[28] Vložil(a): wolf, 2004-04-07, 09:40 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy, pixy, ja Te fakt zacinam zrat. tohle driv byval dobrej odbornej blog. pak odbornost zacala ubyvat ale aspon to bylo jeste vtipny.

a skoncilo to "rozmazlenym ditetem" ("...zarekl jsem se, ze mesic nebude zadny odborny prispevek...") a hospodskym nadavanim ("...vcera jsem zase z donuceni cumel na CT1 a byl to shit...").

co se s tebou stalo? ja vim ze namitnes ze to tu nemusim cist, ale me jednoduse jen zajima, proc to tu takhle upadlo. cist to tu muzu prestat vzdycky, zas tolik casu to prolitnuti titulku nezabere :)

[29] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-07, 09:49 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] Jenže díky takovýmto pochybným seriálům, na kterých se napase spousta parazitů, pak je méně peněz na daleko přínosnější věci, jako jsou dokumenty, vzdělávací, naučné, populárně-naučné pořady a kvalitní zpravodajství. Stupidní seriály a telenovely vysílají (i natáčí) v dostatečném množstvím komerční televize, a nemělo by být úkolem veřejnoprávní televize jim v tomto ohledu konkurovat.

[30] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-04-07, 10:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky bych se k tomu novemu serialu mohl vyjadrit, nicmene delal jsem pritom na pocitaci, takze jsem mel k dispozici pouze zvuk a z obrazu pouze screenshoty, kdyz me podvedomi zaslechlo neco zajimaveho... Dopadlo to tak, ze od pocitace jsem se neodtrhnul, tudiz na tomto serialu neshledavam nic zajimaveho, nemam potrebu ho nijak hodnotit a nijak zvlast mi neprekazi.

ad [26] Sleduji, pripada mi to hodne dobre udelane, protoze kazdy dil je zajimavy, po dlouhe dobe zase neco, kvuli cemu pravidelne cucim na bednu resp. nahravam, pokud nemam moznost. Pokud to nekomu nepripada tak skvele - proc ne, alepson je videt, ze existuji ruzne cilove skupiny a neexistuje zadny "univerzalni" navod jak pripoutat k tv obrazovce.

[31] Vložil(a): kukin, 2004-04-07, 10:32 Solo | MuteČtenáři: ---

A co Futurama?

[32] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-07, 10:40 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [28] > Budu upřímný.

Protože nestíhám, nestíhám, nestíhám. A všichni kolem mají pořád pocit, že zrovna jim musím věnovat maximální pozornost. Kdybys věděl, kolikrát za den mám chuť to tady zavřít (vyhlásit dovolenou, smazat celý web nebo aspoň zrušit diskuse) - a pak se aspoň dokopu k nějakému takovémuhle blábolu, u kterého se příjemně odreaguju...

Protože v práci mi padl na hlavu už třetí projekt k dvěma rozdělaným a všechno strašně spěchá. Protože jsem se nechal ukecat k termínu odevzdání knížky o CSS (i když jsem od začátku tvrdil, že ho nestihnu). A věnovat se HTML/CSS ještě na blogu už fakt nemám sílu, zvlášť když - ať napíšu, co napíšu - se na mě stejně všichni sesypou jak vosy a začnou ve všem hnidopišně šťourat. Protože se mi nějak podělal server a mám tu trochu bojové podmínky. Protože čekáme mimčo a volného času je čím dál míň. Protože jsem se nechal ještě ukecat k nějaké práci pro ministerstvo a to už mě asi dorazilo.

Stačí? Mně jo.

Už jsem zrušil 90 % RSS feedů ve čtečce (a tu už jsem beztak tři dny nepustil). Na jiné blogy už vůbec nechodím, odborné texty nemůžu ani vidět. Čtu už jen zábavné pitominky a sleduju nenáročné kraviny v televizi.

Mám tu připravený samostatný web o CSS, kam jsem chtěl všechny odborné texty přesunout (dokonce mám hotovou grafiku, doménu, naimportovaných pár článků) a nechat si blog jen na soukromé cancy. Ale ani na to stále není čas... :(

[33] Vložil(a): emh, 2004-04-07, 10:56 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] Neumel bych te zklamat ;)

[34] Vložil(a): David, 2004-04-07, 11:22 Solo | MuteČtenáři: ---

[29] Jeremy, to mi vadí taky. Jenže ČT musí obhospodařovat i lidi, kterým se seriály tohto typu líbí.

[35] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-07, 14:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[34] A nemají jich na komerčních televizích dostatek? Otázka zní, zda má ČT _konkurovat_ komerčním televizím. Mým názorem je, že ne.

[36] Vložil(a): Vita, 2004-04-07, 15:12 Solo | MuteČtenáři: ---

[34] nemusi. NE MU SIIII. Ukolem CT neni BAVIT lidi, na to jsou komercni televize. CT ma byt predevsim vzdelavaci, dokumentarni - tedy poskytovat ty cinnosti ktere komercni delat nebude. Jazykove kurzy, dokumenty o mongolsku nebo izraeli, zpravodajstvi (pokud mozno bez masakr masakr masakr a zviratko nakonec)... za tohle ta televize dostava penize. Pokud chce neco produkovat tak by mela dbat na to aby neprosustrovala prachy ktere dostava.

[37] Vložil(a): noname, 2004-04-07, 17:19 Solo | MuteČtenáři: ---

hmmm, někde jsem tu psal, že asi nejsem cílová skupina těhle seriálů a včera se mi to potvrdilo - přítelkyně se mě zeptala, jestli jsem koukal na tenhle skvost, že jí se to moc líbilo, že to bylo krásně ze života. Jinak je jí 32, je to doktorka, líbí se je staré černobílé filmy, Nemocnici na kraji města žere, naopak the simpsons, south park, red dwarft atd. nesnáší a nechápe. Jak to tak píšu, tak vám ani nevím co s ní mám společného :-/
Schválně - zkuste se zeptat (nepředpojatě) svých přítelkyň, matek atd. a dejte vědět.

[38] Vložil(a): maja, 2004-04-07, 18:49 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy, to je zajímavé, máme až neuvěřitelně stejný názor, taky jsem o tom psala. tož na tom bude asi kus pravdy

[39] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-04-08, 00:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [29]: "díky"??? Máte poněkud zvrácený hodnotový žebříček, nemyslíte? :-)

[40] Vložil(a): sun7dots, 2004-04-08, 00:20 Solo | MuteČtenáři: ---

[37] Tak to mám asi štěstí - mojí přítelkyni se líbí jak trpaslík, tak jistě pane ministře a futuramu úplně zbožňuje:)) Super, ne? Jak by se jí líbilo tohle nevím, ani jeden jsme to neviděli a asi dlouho neuvidíme:)

[41] Vložil(a): wolf, 2004-04-08, 08:21 Solo | MuteČtenáři: ---

[32]: rozumim, chapu, diky za vysvetleni. sam tuhle situaci znam :) delat jednu vec cely den a pak se jeste nechat prudit a plytvat spoustu casu na blbiny zadarmo, na to nikdo mit naladu nemuze

tesim se na novou super knizku a doufam ze se pochlubis i tema projektama, az to bude online...

[42] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-08, 09:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [36]: Plný souhlas.

Ad [39]: Kdybych to mohl říct, tak by se z intonace dalo poznat, jak to s těmi "díky" myslím. B-) Měl jsem spíš napsat "k[z]vůli". ;-)

[43] Vložil(a): PePPer, 2004-04-08, 11:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Proste to neni serial pro nas, co cteme tenhle blog.

Ikdyz ja si zacinam myslet ze pro me je spise ten serial nez tenhle blog. :-)

Je to puvodni ceska tvorba ktera je urcite kvality(mnohdy dost pochybne). Myslim ze dost lidi to zajima a koukaji se na to radi. Pro takove lidi to CT udelala.
Na komercnich televizich vetsinou uvidi jen serialy ktere jsou pro VETSINU.(neoddiskutovatelne spatne kvality)

Stejne je to myslim i s temi filmy co CT produkuje. Pujdete radsi na Kamenak nebo Pelisky? Pelisky sice mely docela vysokou navstevnost ale tu sr-c-u kterou je Kamenak videlo spoousty lidi. A dokonce to i vydelalo prachy. :-(

[44] Vložil(a): David, 2004-04-08, 12:12 Solo | MuteČtenáři: ---

[34]&[36] Ze zákona 483/1991 Sb. §2 <i>Česká televize poskytuje službu veřejnosti České republiky tvorbou a šířením televizních programů na celém území České republiky. Jejím posláním je poskytovat objektivní, ověřené, všestranné a vyvážené informace pro svobodné vytváření názorů, rozvíjet kulturní identitu českého národa a národnostních a etnických menšin v České republice, zprostředkovávat ekologické informace, sloužit vzdělávání, výchově mladé generace a <b>přispívat k zábavě diváků.</b></i>

To, že si představujeme zábavu jinak, neznamená, že význané procento diváků ČT tenhle seriál neocení. Jestli bohužel nebo bohudík nechám na osobním uvážení. Podobné seriály na konkurenčních stanicích ČT z povinností "bavit" nevyváží.

[45] Vložil(a): Vita, 2004-04-08, 14:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[44] necekl bych ani slovo kdyby diky produkci pochybnych serialu nevychazely pak clanky na tema... http://www.pixy.cz/blog/2003_11_archiv.html#1069285170

[46] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-08, 16:27 Solo | MuteČtenáři: ---

[44] Tento seriál mi přijde v přímém rozporu s částí "rozvíjet kulturní identitu českého národa" - spočívá kulturní identita ve *stupidních* seriálech? Ve vaší citaci totiž nebylo nic o přispívání k debilizaci společnosti. ;-)

[47] Vložil(a): David, 2004-04-09, 09:19 Solo | MuteČtenáři: ---

[46] Ale Jeremy, snad jsem nikde neřekl, že jde o dílo, které přetrvá věky a vejde do čítanek. V tom se přece shodujeme. :o) Jen se rozcházíme v určení cílové skupiny, která také musí být pokryta. :o( Že by to šlo lépe, o tom nepochybuji.

[45] To mne taky štve. A dost. Pořady jako Paskvil, Šumná města, Anežka a další měly pokračovat.

[48] Vložil(a): Ron Jeremy, 2004-04-09, 10:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[47] Myslím, že takové dílo by do dějin vejít mělo - jako odstrašující příklad. :-) Rozcházíme se v tom pokrývání. ;-) Jde o to, že se ruší poměrně přínosné pořady (sám jsi v reakci na [45] některé jmenoval), a nahrazují se podobným shitem. Přitom pochybuji, že byly nákladnější, než tento opravdový paskvil (ne jen názvem). V honbě "za koláčem" ČT zapomíná na své skutečné určení - a tím není přetahování se o diváky s komerčními televizemi.

Kolik lidí u nás poslouchá BBC? A donutí to BBC k tomu, aby vysílali více popových sraček a méně zpravodajství?

[49] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-04-09, 10:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [48]: jako odstrašující příklad bohatě stačí jedno takové dílo, třeba Černí baroni. Ti byli dostatečně odstrašující; připomněli mi zlatou éru brněnského studia s výtvory formátu Tajemného zmizení Lilly Košvancové (éru, o které jsem si po Četnických humoreskách myslel, že je naštěstí pryč). Nemyslím, že je nutné se je za každou cenu snažit okamžitě trumfnout.

[50] Vložil(a): pozorovatel, 2004-04-09, 16:34 Solo | MuteČtenáři: ---

tu ma niekto ozaj vela casu, ked moze cumet na bednu...

[51] Vložil(a): Honza Bláha [web], 2004-04-12, 18:34 Solo | MuteČtenáři: ---

Neviděl jsem, podívám se, zhodnotím, napíšu svůj názor. Aby tady taky byl názor odb(p)orníka :)

[52] Vložil(a): honza, 2004-04-13, 13:59 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] jo at CT dava Futuramu v prime timu...aspon bude legrace :))

[53] Vložil(a): Skromný Anonymní Amatér [web], 2004-04-13, 16:32 Solo | MuteČtenáři: ---

Mohl by hnidopich a občasný webpatlal Pixy, známý to český odborník na závažné problémy pravopisné, na efektivní pořádání benefičních akcí, náboženské časopisy, dětské zábavné pořady, tuning vysokoobsahových automobilů, lehké drogy, reklamu, veřejnoprávní média, míchání cukru s droždím, jízdu tramvají a především sčítání či odčítání malých kladných celých čísel objasnit, jakou dramatickou tvorbu preferuje?

Místo Nahoře je imho světélko na konci tunelu. Scénář i režie prvích dvou dílů je velmi slušný, hodnotím že zatím nesklouzl do laciné morality. Zápletky jsou uvěřitelné, snad až na toho údržbáře který prodává auto, aby měl na dům za cca 4M. Těžko říct, začátek prvího dílu jsem neviděl. Známí v podobném satelitu bydlí, proto se domnívám že to mohu posoudit lépe než uhrovitý masturbant, přestože je nepochybně uznávanou kapacitou v neuvěřitelně mnoha jiných oborech.

[54] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-13, 17:51 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [53] > Důrazně si vyprošuju, abyste ve svých výčtech opomíjel tak zásadní věci, jako například mou hlubokou fundovanost v oborech Aspekty středozápadního blues ve vlivech na evropský bluegrass; Hubení mravenců; Piňakolada a její příprava; Hmaty akordu E na běžné kytaře; Odkaz Signakova pointilismu u francouzských impresionistů nebo třeba Využití svářečských armatur při přípravě psychometrických pomůcek. Prosím, aby žádná z mých kongeniálních aktivit nebyla vyvyšována na úkor ostatních, neméně důležitých.

Nicméně, svůj vlastní názor na jakýkoli televizní pořad si můžu psát kam chci a jak chci, tím spíše když se jedná o moje soukromé stránky, nikoho při tom neurážím a ještě ke všemu se pod své názory slušně podepíšu. Což se o každém říct nedá.

[55] Vložil(a): ., 2004-04-13, 19:52 Solo | MuteČtenáři: ---

[53] [54] He he :-) Vždycky mě dostane, jak se tu někdy snese na Pixyho "řev" kvůli blbostem :-) Sám se na seriál "Místo nahoře" dívám a líbí se mi, protože ho po dlouhé době konečně považuju za kvalitní. Že někdo jiný ne je mi jedno (a že nejsem sám je taky jistý, když si lidi na ČT vynutili jeho mimořádné opakování - 1. díl), protože proč? No protože od toho je ten čudlík na tý televizi, ne?
Je fakt že většina soukromých názorů zde je o tom (teda alespoň mi to tak připadá), že "můj názor" a pak už nikoho, ale to mě taky nechává chladným :-)
Pixy si sem prostě může psát co chce a já budu zase číst, co chci já, a poslouchat jeho názory jen takový, jaký chci já :-) Nic víc, nic míň. A je to tak správně...

[56] Vložil(a): Skromný Anonymní Amatér [web], 2004-04-14, 13:36 Solo | MuteČtenáři: ---

[54] Omluvte prosím neúplnost výčtu požehnaných kapabilit Velkého Pixyho, však moh by přec ustrnout v nepochybně spravedlivém hněvu svém, a odpovědět na troufalý dotaz můj zde [53] v odstavci prvním? Slitování mějte s hříšným smrtelníkem, který zklamal v nelehkém úkolu enumerace všech podob Prozřetelnosti. Již ni slovem nezpochybním názor Jeho Uváženosti, však světlo kvalitnější taškařice televizní hledám.

Svářečská armatura s Tebou, Svatý Pixy, a díky za vše cos pro nás nehodé udělal i neudělal.

[57] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-14, 15:45 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [56] > Nemohl. Maminka mě učila, že se nemám bavit s cizími neznámými lidmi. A toho se držím - s anonymy se nebavím. Tohle byla velká výjimka.

[58] Vložil(a): Skromný Anonymní Amatér [web], 2004-04-15, 15:12 Solo | MuteČtenáři: ---

[57] Matka tvá dobrou je služebnicí Piňakolády. Však nevyzpytatelné jsou cesty Skromného Anonyma a sic rachitické a bídně smrtelné je tělo mé, duše má nekonečná zove jmen jak na nebi hvězd, a každé z nich stejně dobré jest. Sám Aleph Nultý, učený to mudrc starobylý, Velkému Pixymu rád vysvětlí pošetilost snahy jedním jménem mne vzývati.

Proto mohl by Velký Pixy, ve své nekonečné dobrotě, odpovědět na troufalý dotaz můj zde [53] v odstavci prvním?

Svářečská armatura s Tebou, ó Zářící Pixy, a úspěšný budiž tvůj zápas s nekonečnými silami lúzy, pohrdání, a všudepřítomné Temné Entropie. Tvůj oddaný Skromný Anonymní Amatér.

[59] Vložil(a): emh, 2004-06-18, 19:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Jako kdyby jmeno (navic prezdivka) znamenalo vic, nez nazor... :) Cizimu na ulici na slusny dotaz jiste rad odpovi a tady se malem necha prosit k vyznani svych oblibenosti.

[60] Vložil(a): faninka ČT seriálů, 2004-07-20, 16:48 Solo | MuteČtenáři: ---

Pánové já se vám divím. Většinou tu všichni brbláte a jste hruě nespokojení a přitom máte perfektní přehled o spoustě seriálech včetně jejich hlavních postav a zápletek.Jsem žena a seriál Místo na hoře se mi velmi líbil (a nejen Místo na hoře). Už jem proto, že po sobě nikdo nestřílí , neskáče nesmyslně autem přes propasti, nejsou tam zrůdné ksichty, a prostě se dá u takového seriálu relaksovat. A pánové, většinou máte všichni po ruce dálkové ovládání a nic vám nebrání zvyšovat sledovanost např. telivizi NOVA. Pořady vysílané touto stanicí nemusím zase já. Mějte se a brblejte si a užírejte se sami sebou.

[61] Vložil(a): pooi, 2004-10-16, 15:07 Solo | MuteČtenáři: ---

vy ste tupci


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]