TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku MS v hokeji 2004 tečka CZ


[1] Vložil(a): vfb, 2004-04-13, 12:27 Solo | MuteČtenáři: ---

s tim nelze nesouhlasit, taky asi kazdeho pekne zprudi nadbytecna uvodni stranka, kde jde jen o vyber jazyku, taky ten "ruzovy" pruh se sponzory je jak pest na oko

[2] Vložil(a): radek :: o'oblog [web], 2004-04-13, 12:47 Solo | MuteČtenáři: ---

moc pěknej web.. (ironie).. z webu IDC:

[td bgcolor="#666699"][img src="./images/pixel.gif" width="1" height="1" alt=""][/td]

:)) samozřejmě včetně chybějícího doctype..

zajímavé je, že IDC zjevně dělá jen jednu šablonu, a to vlevo nalepenou tabulku o 3 sloupcích, jejich web i mshokej je skoro stejně ošklivé

[3] Vložil(a): Arkady, 2004-04-13, 12:59 Solo | MuteČtenáři: ---

stranky fakt hrozny , ale nejsou to oficialni stranky !

oficialni stranky mistrostvi sveta v hokeji 2004 jsou
http://www.ihwc.net

[4] Vložil(a): Lukáš Mačí [web], 2004-04-13, 12:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Klasicka ukazka toho, jak vydelat velke penize a zprasit, co se da. Ze zadavatel schvalil tyto hnusne stranky po technicke strance, tomu se nedivim, protoze to byl patrne nekdo, kdo tomu vubec nerozumi nebo rozumet nechtel. Ale ze schvalili ty hnusny obrazky a jeste hnusnejsi barvy, to je fakt sila! Takze to je hnus i na prvni pohled...

[5] Vložil(a): brm, 2004-04-13, 13:01 Solo | MuteČtenáři: ---

to budte radi ze jste nikdo nevideli jejich php kod - ja to stesti mel :/

stejne jako jejich html - naprosto neudrzovatelna, prekomplikovana s*acka, kterou nezvladne udrzovat nikdo jiny nez dodavatel, tj. predrazena idc

takovy firmy by mely chcipnout co nejdriv ... cim min skody nadelaji, tim lip. bohuzel je to ale prave naopak :/ nekdy nechapu.

[6] Vložil(a): ondroid, 2004-04-13, 13:02 Solo | MuteČtenáři: ---

dokud budou na svazu sedet lidi bez spetky vkusu, budou stranky tohoto typu vypadat tak, jak vypadaji tyto. jinak se stranky predelavaji, ale nelze cekat vetsi zlepseni...

[7] Vložil(a): E.T. [web], 2004-04-13, 14:24 Solo | MuteČtenáři: ---

no jo - teda nevim jestli nejde o nejakou docasnou chybku - ale nejvtipnejsi mi prijde fakt ze mi v netscape 7.1 anglicka verze nenabehne vubec....

[8] Vložil(a): JD, 2004-04-13, 14:31 Solo | MuteČtenáři: ---

Problem je zadani. Vsadim se ze tento projekt SPLNUJE zadani, na kterem byl postaven. Ja bych tuto hruzu nikdy neprevzal, a ani bych nevyrobil zadani, ktere by to pripoustelo. Bouzel realny svet vypada,jinak a tak pravdepodobne vnikla tato hruza. Neni ostudou zadavatele, ze neni IT odbornik, ale dodavatele.

[9] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-04-13, 14:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Nebudu psát, že mám vztah k mistrovství podobný. Že mě neskutečně prudí to, že každá třetí reklama využívá hokeje (čokolády, mobilní operátoři) a že člověk kam koukne, tam ho čeká hokejový slogan.

Ale navíc mám nejasný dojem, že všichni jsou si taknějak jisti, že "prostě vyhrajeme" a vyřvávají MISTŘI MISTŘI. Škodolibě doufám, že české mužstvo dopadne nemedailově, sebevědomí těch, co potřebují k vlastní hrdosti cizí úspěch poněkud ochabne a já budu ušetřen hurónského řevu hokejových fanoušků na náměstí, frenetického troubení aut řízených ožralými mladíky a rachotu petard.

[10] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-04-13, 14:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Ha, vypadlo mi "ideové poselství":

Ty stránky velmi přesně zapadají k celému mistrovství. Existuje pro to trefný výraz: "zflikované"...

[11] Vložil(a): MN [web], 2004-04-13, 15:08 Solo | MuteČtenáři: ---

Hnus. Totální hnus. Jdu si zřídit sekci Lampárna na blogu!

[12] Vložil(a): Jan Dvořák [web], 2004-04-13, 15:12 Solo | MuteČtenáři: ---

Přesně, mimochodem ty oficielní stránky na tom - co do kvality kódu - nejsou o mnoho lépe...
Mají tam například velkou, pohlednou díru v kódu, asi 20 řádek prázdná stránka... ;-)

[13] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-13, 15:25 Solo | MuteČtenáři: ---

[9] "Ale navíc mám nejasný dojem, že všichni jsou si taknějak jisti, že "prostě vyhrajeme" a vyřvávají MISTŘI MISTŘI. Škodolibě doufám, že české mužstvo dopadne nemedailově, sebevědomí těch, co potřebují k vlastní hrdosti cizí úspěch poněkud ochabne"

Tak k tomuhle nemam snad co dodat... leda to, abyste si usetril sva skodoliba prani... zvlast kdyz evidentne nevite, ktera bije. Pardon: mate "nejasny dojem". Protoze naopak "vsichni" vedi, ze vyhrat (ziskat medaili) na domacim sampionatu JE a BUDE tezke (viz statistiku za poslednich 20 let).

Taky nechapu, proc se neustale spousta lidi vyziva v komentarich typu "nastesti mam nejaky hokej na haku" atd., ja mam taky v pazi parkur, house a italskou kuchyni a vykrikuju to vsude? Nebo to patri k projevu spravneho intelektuala?

Kde je ROJ?

[14] Vložil(a): Misha, 2004-04-13, 15:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Par hokejovych webu mam za sebou. Pri pokusu o zjisteni, zda by bylo vubec mozne organizatorum predlozit nabidku, nam bylo sdeleno, ze "to uz je nejak zarizeny, vite my jsme radi, ze to jako dela opravdu dobra firma, chceme to mit opravdu vyborne."

Hokejove mistrovstvi je v jakekoli jine zemi nez u nas svatek a misto, kde se lide dobre bavi. U nas je to misto nejvetsi koncentrace trapnosti na metr ctverecni v Evrope..

Roje sem poslu :)

[15] Vložil(a): Mimik, 2004-04-13, 16:21 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] Souhlas, Arthur Dent nerozumí sportu :-)

Jinak by mě zajímalo, kdy ten hokej vlastně začne... Na stránkách od IDC píšou, že za 11 dní, na oficiálních, že za 10. Asi u IDC nepoužívají PHP, ale ručně přepisují zbývající počet dnů, když má zrovna někdo z nich čas.

[16] Vložil(a): MN [web], 2004-04-13, 16:45 Solo | MuteČtenáři: ---

Doporučuju se podívat na http://kanevinternetu.blacksuns.net/lamparna-whitelist/2004-04.php#1081865319 - je tam něco co si o tom myslim. založil jsem na blogu totiž sekci lampárna & whitelist

[17] Vložil(a): brn, 2004-04-13, 22:43 Solo | MuteČtenáři: ---

15 > Oni maji jinou casovou zonu.

[18] Vložil(a): Lamanai, 2004-04-14, 09:09 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak to je opravdu děs. A ty oficiální stránky nejsou o moc lepší. Pro srovnání nabízím web ME v kopané http://www.euro2004.com/index.html (všimněte si, že i reklamy se dají zakomponovat do stránky docela vkusně a tak, aby čtenáře nerušily a nedostal z blikajících bannerů epilepsii).

Jinak se stavím za Viktora. To, že se někomu hokej nelíbí, je čistě jeho věc. Shazovat ale snahu hráčů něco pro naši zemi dokázat a udělat jí hezké jméno ve světě považuji za dupání a křik rozmazlených fracků. A kdo kdy dělal kolektivní sport, dokáže ocenit každou kapičku potu a každou pěknou přihrávku nebo obranný zákrok, nehledě na počtu vstřelených branek, o vítězství nemluvě. Mně baví dívat se na hokej, fotbal a další jako na hru, protože je to svým způsobem také jistý druh umění. Držím našim palce, ale když nevyhrajou, nic se přeci neděje, je to sport a zábava. Howgh!

[19] Vložil(a): Lamanai, 2004-04-14, 09:12 Solo | MuteČtenáři: ---

jen oprava mé e-mailové adresy, kdyby někdo vyloženě toužil napsat mi :-)

[20] Vložil(a): the [web], 2004-04-14, 10:10 Solo | MuteČtenáři: ---

a to ja zase souhlasim s arturem dentem. sice proti sportu jako takovemu nic nemam, ale to co z nej je dnes je prisernost. je pravda, ze jsem nikdy kolektivni sporty nehral (neb jsem individualista a nosim na ocich 4 dioptrie navic :) takze nedovedu ocenit kazdou kapku potu a kvalita dobre prihravky mi zustava skryta stejne jako vetsine lidi krasa prikazove radky. na druhou stranu mam odstup a vidim, ze sport je predevsim komerce (jako koneckoncu cokoliv co dneska ma aspon trochu komercniho potencialu) a duvod k davovemu silenstvi -- to lidi miluji snad jeste vic nez samotny sport. nebo to apon tak vypada.

k webu: lidi neblbnete -- tohle musi byt prece nejaka prealpha verze ;) btw: je zajimave, ze anglicka verze je nejaka neaktualni.

[21] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-14, 10:15 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [18] > Skutečně, ty stránky fotbalového Euro 2004 jsou oproti té hokejové hrůze nebe a dudy... A všechno pěkně rovnou anglicky, byť se mistrovství koná v Portugalsku... TYHLE stránky dělali profíci.

A k tomu vztahu k hokeji: co máte proti tomu, že já - nebo Arthur nebo kdokoli jiný - nemá rád nějaký sport? Nebo třeba sport vůbec? Nebo špenát, parkúr, Traviattu, pavouky, hiphop? To se podle vás nesmí nebo co? Já nemám rád hokej a fotbal (ten tuplem), připadají mi tupé, stupidní, nudí mě a všechny taškařice kolem jejich gladiátorských setkání mi přijdou spíš smutně srandovní, než nějak významné. Ale to je sakra můj názor a já vám taky neberu, abyste se pomalovali národními barvami od hlavy k patě a šli si skupinově zařvat a zasdílet své pocity někam do davu. Já vám v tom nebráním a vy mě tam zaplaťpánbů netaháte. Zatím... Ale upíráním práva svobodně říct, že hokej je blbost a fotbal nudná kokotina to začíná, povinnou prezencí v lampionovém průvodů na oslavu našich ZLATÝCH MISTRŮ to pokračuje a lynčováním sparťanů/slávistů/basketbalistů/curlingářů/šachistů/etc... to končí.

A btw - tu zmínku o svém vztahu k hokeji jsem tam dal úmyslně, protože jsem chtěl zdůraznit, že AČKOLI mě nějaký hokej ani trochu nezajímá, I TAK se za tyhle stránky osobně stydím, protože ten trapas je celonárodní - hokejové ignoranty nevyjímaje. OK?

[22] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-14, 10:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[20], [21] ale jo, nemejte si to radi, rikejte si tomu, ze je to stupidni... je to vase stanovisko. Dokud s tim nechodite na hokejove servery, je to v pohode. Ale PRAT domacimu tymu prohru, zvlast kdyz se o ten sport nezajimam, to mi prijde DEMENTNI, STUPIDNI a VYMASTENE.

[23] Vložil(a): Honza Gregora, 2004-04-14, 11:06 Solo | MuteČtenáři: ---

a jeje, zacalo to kritikou nepovedenych stranek a kam jsme se to dostali...

na Pixyho stranky se koukam, abych se dozvedel neco o webdesignu (kterej je trochu mym konickem, ackoli jej ovladam jako Pat a Mat vrtacku), abych poklabosil treba o pisnovych textech s lidma, ktery maj podobny zajmy jako ja, a ted jsem se dozvedel, ze kdyz chodim na hokej - a to chodim, i kdyz ne do libenske Stb Areny, jen na prvoligovou Boleslav - ztracim svuj cas tupou stupidni blbosti a kdyz si pustim v TV Champions League - ano, priznavam, stravil jsem u ni nejednu prijemnou chvilku - jsem kokot a skryty stalinista?!

Vazte slova, prosim... Vice tolerance by neskodilo.

P.S. (mimo tema puvodniho clanku, ale do tehle debaty to asi patri): Znam par lidi, kteri se motaji kolem fotbalu na vesnicich. Ackoli i v okresnich soutezich se kupujou zapasy, uplaceji rozhodci apod., fotbalisti jsou krome hasicu casto jediny, diky kterym v tech vesnicich funguje spolecensky zivot, lidi se schazej a bavej se spolecne, poradaj zabavy, maj zkratka spolecnej zajem. Rikat TEMHLE lidem, ze fotbal je nudna kokotina, to mi prijde stupidni a hloupe. Saskarny kolem nekterych veci treba v nasi prvni fotbalove lize nebo kolem "Chramu zasvecenemu agentu Husakovi" me vadej, ale je treba rozlisovat a psat o konkretnich vecech.

[24] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-04-14, 11:26 Solo | MuteČtenáři: ---

no to teda koukam... :o) nejen webdesignem clovek je ziv! znam spousty lidi, kteri fotbal ani hokej nesleduji, sport je nezajima... ale kdyz se nasi dostanou do semifinale nebo finale mistrovstvi sveta v hokeji, tak usedaji k bedne a FANDI! protoze soutezivost je cloveku vrozena a kdo tyhle geny postrada, ten o moc prichazi.

[25] Vložil(a): Lamanai, 2004-04-14, 11:28 Solo | MuteČtenáři: ---

tak mám pocit, že všichni říkáme v podstatě totéž jinými a zdánlivě protichůdnými slovy... koho fotbal baví, půjde na něj a třeba si i zakřičet na náměstí, je každého volba jetli to udělá nebo ne, a v tom vidím skutečný rozměr osobní svobody... každý si má z čeho vybrat a o to jde, nikdo nikomu nezakazuje ani nenakazuje, jak se má bavit... zaplaťpánbůh, aspoň tohle tu funguje dobře

to, že je vrcholový sport převážně o komerci mě taky nasírá úplně nehorázně... o uplácení v nižších, a dokonce i v elévovských soutěžích (!!!:-(((- chudáci kluci, chtěj si jenom zahrát a tátové jim to kazí špinavými penězi, fakt humus) vím bohužel své

a stím schválením takhle příšernýho webu bych to viděl následovně: kohouti jsou malí páni, to Jitřenka řídí kokrhání :-))))))))))))))

[26] Vložil(a): mekelle [web], 2004-04-14, 12:19 Solo | MuteČtenáři: ---

odhliadnuc od kvality zdrojoveho kodu (tomu moc nerozumiem), estetickeho spracovania (nemam vkus:)) mi neda nepoznamenat, ze www.mshokej2004.cz obsahuju v samotnom texte par faktickych chyb a cca pol roka neaktualnych informacii...

[27] Vložil(a): bukaJ, 2004-04-14, 17:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky nemam rad hokej a fotbal. Nechapu proc kolem toho musi byt takovy rev. Nenavidim otazky typu "Komu fandis?", protoze tazatel se nikdy nespokoji s odpovedi NEFANDIM. "Ale no táááák, prece vis, kdo je nejlepsi?" Nikomu nefandim, nevyznam se v tom a je mi to jedno. Nenavidim agresivni vylevy fanousku a utoky na ty "co nefandi s nama, fandi proti nam".
Konecne jsem se na nejaky ten rok vymanil z Prahy a doufal jsem, ze fanousci mistniho HC budou alespon klidnejsi. LIDI, JA BYL TAK NAIVNI!!! Sotva jsem tu poznal par lidi, hned me pozvali na hokej - doufal jsem ze konecne pochopim, co je na tom tak super. Sotva jsme se sesli, narazili mi na hlavu cepici a salu klubu a uz jsme si to s rvanim "My jsme mystri" masirovali parkem.
Tise jsem na tribune pretrpel bezmala 2 hodiny v davu rvoucich, skakajicich a kdovicojestedelajicich lidi a ze hry nemam nic. Dekuji, uz nikdy!

[28] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-04-14, 23:03 Solo | MuteČtenáři: ---

[22] Je to asi na mne, že? No, tak vám doporučím, abyste si to přečetl znovu a zjistíte, že nepřeju prohru českému týmu. Věřím že jsou to profesionálové, velmi dobří a že udělají vše pro to, aby vyhráli.

Škodolibě přeju prohru těm, co své sebevědomí (dokonce i národní hrdost) dokáží podepřít jedině úspěchem někoho jiného. Těm, co pak chodí a říkají: "Já jsem Čech a my jsme mistři v hokeji!" Mně totiž připadá "DEMENTNI, STUPIDNI a VYMASTENE" právě takové chování. Ale pokud jste jedním z nich, nedivím se, že to vidíte obráceně.

Jak už tu zaznělo - je pravda, že i já, když je český tým ve finále, usedám k obrazovce a sleduju dění, i když tomu pramálo rozumím a nedovedu zasvěceně diskutovat o tom, jestli "to měl hrát Růžička vo manťák". I mě výhra potěší. Ale že bych se pak JÁ měl cítit jako mistr světa, to zase ne. A už vůbec se nedomnívám, že vítězství mne nebo kohokoli jiného opravňuje k "projevům radosti", jaké jsou veřejně předváděny a jaké jsem výše uvedl a kterými mně někteří (ti DEMENTNÍ, STUPIDNÍ a VYMAŠTĚNÍ) hokejoví fanoušci obtěžují.

Já je taky neobtěžoval, když Karel Hubáček dostal mezinárodní cenu za design, křikem, pískáním a řevem: "Hubáček je bůh!"

Dobrou noc.

[29] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-15, 00:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[28] Arthure, a pripada ti dementni a stupidni byt hrdy na Karluv most nebo Chram sv.Vita? Nebos ho snad pomahal stavet? :-)
K tematu. Ano ta stranka je naprosto strasna, ohavna a zprznena, ale proti daleko vetsi ostude a pruserum, ktere nam cela AKCE MS 2004 dela a udela, je to zanedbatelna prkotina. Nemluvim o rovine sportovni, ale O VSEM OSTATNIM.
Presto preju nasemu tymu vitezstvi, protoze nasi skveli hokejiste za to nemohou. Oni vyhraji NAVZDORY vsemu tomu hnusu okolo. Nebo aspon zabojuji tak, ze na ne budem hrdi. Ale to nema cenu sem psat, prectete si web v odkaze :-)

[30] Vložil(a): adam [web], 2004-04-15, 01:15 Solo | MuteČtenáři: ---

pro úplnost ubohosti toho webu, jehož struktura i obsahová náplň je více než ostudou, bych rád podokl, že to zvěrstvo v podobě tvaru odkazu NIKDY nezaindexuje google, což je myslím u takového webu životní žáležitost.

[31] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-15, 02:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[28] eh heheh... precetl jsem si to tedy znovu a asi jeden z nas trpi nejakou poruchou. Z vety "Škodolibě doufám, že české mužstvo dopadne nemedailově" mi nejak nedochazi, ze neprejete prohru ceskemu tymu. Ne, ja nejezdim ozraly v aute a netroubim, kdyz neco vyhrajeme. Ale u hokeje kricim, to jo. A sam ho taky hraju (regionalni ligu neregistrovanych hracu).

[32] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-15, 08:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[30] to je naopak stestim pro nas stat i pro nas hokej. Ono je to jedno, listky pro cizince byly vinou genialniho systemu prodeje nedostupne, takze sem nikdo neprijede, parkovani pro novinare stoji 1500,- na auto a den, Wifi stoji dva litry na sest dni (ve Svedsku bylo zdarma)...
nema smysl pokracovat.
A nema smysl komentovat ten web. Budte radi, ze do toho nevidite.

[33] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-04-15, 08:57 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] Ta věta nekončí slovem "nemedailově".

[29] Připadá mi dementní a stupidní přijet někam do ciziny, ohrnout nos (třeba) nad malou katedrálou a říct "No to je toho. My máme sv. Víta a ten je mnohem větší než tohle!" nebo - když to převedu do té hokejmistři roviny: "Hele, rozumíš mi? Jo? Já jsem z Čech! My máme svatýho Víta. Znáš, ne?"

Abych byl přesný, opačný extrém mi připadá stejně ubohý - takový ten postoj "Nojo, cizina, tady to maj všechno lepší než u nás..."

[34] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-15, 09:39 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] eheheh. Tancuj tancuj vykrucaj :-/.

Mimochodem, jeste nikdy jsem nevidel MALOU katedralu (jestli teda nemate na mysli Legoland nebo tak neco) :-P.

[35] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-15, 10:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Arture, ale vyjadrujes se k necemu, o cem vis malo. Drtiva vetsina hokejovych fans ze vsech zemi, ktere jsem pROJel, ma respekt k souperi, prijde ti uprimne pogratulovat, kdyz ziskas zlato a raduje se ve meste s tebou, i kdyz trochu min, nez ty.
Zamenujes projev radosti s nejakym nacionalismem nebo co...
Ty ses nikdy z niceho neradoval? To ti teda nezavidim.

[36] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-15, 10:30 Solo | MuteČtenáři: ---

Jinaxamozrejme ze Pixy ma pravo napsat o jednom webu, ze je zpraseny, protoze je zpraseny.
Ale vyjadrovat se pohrdave o fanouscich, kdyz jsem nikdy nezazil, co to obnasi ma asi stejnou informacni hodnotu, jako kdyz se o sexu vyjadruje stara panna.
Chytrejsi stara panna o sexu radeji mlci :-)

[37] Vložil(a): pixy [web], 2004-04-15, 12:14 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [36] > Moc by mě zajímalo, jak jsi dospěl k názoru, že jsem nikdy nezažil, co TO obnáší... Že jsem nikdy nebyl na fotbale/na hokeji, nebyl u různých forem hromadného fandění, že fotbal/hokej jsou mi protivné odjakživa atd... Ne že by na tom nějak záleželo, ale z výše uvedeného neplatí ani jedno...

[38] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-15, 12:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, to nebylo receno TOBE, pac ty ses pohrdave vyjadroval jen trochu :-) A na curling mi nesahej!

Ale tvoje kritika toho webu mi pripomina situaci, kdy kritizujes vycnivajici hovinko. To hovinko vycniva z jedne obrovske zumpy, plne daleko vetsich a smradlavejsich hoven (damy prominou...). Kdo vi o cele zumpe, muze se tomu jen usmat a naopak byt rad, ze to hovinko neni jeste o neco horsi. Musime myslet positivne! :-)

Kdybych se tady vyjadril, ze nejaci webotvurci, blogotvurci a jejich blogy jsou mi v pazi a ja se jim muzu jen smat, asi by se NEKDO ozval. Coz je prirozena reakce. Neprirozena reakce by byla, kdybych se tomu pak divil :-)

[39] Vložil(a): Misha, 2004-04-15, 21:50 Solo | MuteČtenáři: ---

právě jsem se dozvěděl, kolik za to hokejový svaz zaplatil, ze zdroje přímo ze svazu. Zveřejnit tu částku nesmím, ale IDC Softwarehouse, s. r. o. se zahojili VELMI slušně... Zajímalo by mě, jak to potom musí vypadat s dodavateli ostatních služeb, když jenom za blbý web zaplatili nechutně předražené peníze...

[40] Vložil(a): Misha, 2004-04-15, 22:09 Solo | MuteČtenáři: ---

aa, tak jsem se tam mrknul dneska a ten web je predelany, myslim ze to trochu vylepsili, ale porad to neni nic moc...

[41] Vložil(a): Miroslav Navrátil, 2004-04-16, 16:17 Solo | MuteČtenáři: ---

to Misha: a vypadá to stokrát líp

[42] Vložil(a): JAn [web], 2004-04-18, 09:27 Solo | MuteČtenáři: ---

[21]
Komu fandíš?
No přece NAŠIM!

Stejn mě na fotbalu a hokeji nejvíc zajímají takové ty spekulace typu - tým XYZ ztrácí na 1. místo 6 bodů, ve hře je 9 bodů, maá jště šanci?

Já se třeba divím, proič tolik lidí zajímá NHL. já bych řekl hokej jako hokej. A na příkladu NY Rangers vidím, že ani hvězdy nezaručujou úspěch.

Když už fandím, tak NAŠIM anebo těm slabším.

Modlitba:
Pane Bože, požehnej tomuto zápasu a dej, ať vyhrajou ti lepší. Pokud by tomu tak nemělo být, ať vyhraje John...

[43] Vložil(a): Dawyd, 2004-04-19, 09:41 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad Jixy ma pravo napsat co chce - to je urcite pravda, jenom by mel vedet, ze existuje paragraf 50 ObchZ, Zlehcovani, ktery lze naplnit sirenim PRAVDIVYCH UDAJU o sve konkurenci, pokud je takove sireni zpusobile privodit konkurenci ujmu.

[44] Vložil(a): binarniladin [web], 2004-04-20, 21:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Mě jako z daleka největší trapas přijde fakt, že to logo je z loňského neuskutečněného mistrovství, má evokovat číslo 03 .

[45] Vložil(a): Cecil Hrejivy, 2004-04-28, 07:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Slovaci su ajtak nejlebsi!!!!!!!!!A vi Cesi ste obicajne HOVNA!!!este sa musite vela ucit aby ste mohli Slovakov PORAZIT! FINALE-SLOVENSKO-CESKO-100-0!mozno sa tym mantakom podarý dat 1!

[46] Vložil(a): spacák, 2004-05-04, 14:40 Solo | MuteČtenáři: ---

lepší (z hlediska střev) web je na www.hokej04.cz.

[47] Vložil(a): hq-tgp, 2004-09-04, 19:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Porno spam od IP 66.98.226.51 - smazal pixy


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]