TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Ledové omalovánky


[1] Vložil(a): morka, 2004-04-23, 00:01 Solo | MuteČtenáři:  + + +

este to byva v takom ladovom sporte - momentalne neviem ako sa vola - supu sa tam take velke 'puky' a pred nimi behaju manici s metlami a smigluju plochu. ale to je zase lad. inak som to videl aj vo futbale ale bolo to iba virtualne dorobene a zobrazovalo sa to len na obrazovkach, na skutocnej ploche to nebol vidiet.

[2] Vložil(a): dgx [web], 2004-04-23, 00:09 Solo | MuteČtenáři: ---

reklama se dostane vsude - za par let i na sachovnici :-)

[3] Vložil(a): pavelm [web], 2004-04-23, 00:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Kdyby se dal trávník barvit tak snadno jako led, bylo by to při fotbale určitě to samé. Ale nejde to. :-)
Zrovna mě to ale může být úplně šumák, protože zrovna fotbal mě nijak nezajímá.

[4] Vložil(a): Petr, 2004-04-23, 06:45 Solo | MuteČtenáři: ---

[1] Curling

[5] Vložil(a): Slavista, 2004-04-23, 07:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Souhlas. Sledovat takovou extraligu je o oči. Nedá se na to koukat. Doufám, že na mistrovství bude uprostřed jen logo Škodovky a jinak čisto.

[6] Vložil(a): Jamesek [web], 2004-04-23, 07:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Reklama je vždy tam, kde je velký zájem. Hokej jako jeden z nejsledovanějších sportů (ne-li nejsledovanější) je tím pádem přirozeně prošpikován reklamou horem dolem. Na dresu bys pomalu team za který kdo hraje pohledal, názvy hojekových klubů obsahují také sponzory. Ještě že jde hokej úplně mimo mně a můžu se radovat z jiných, méně reklamou prolezlých) sportů.
[1] nezdá se mi, že by v curlingu měli na ledě reklamy ... ?

[7] Vložil(a): Michal [web], 2004-04-23, 08:01 Solo | MuteČtenáři: ---

Ale u curlingu na ledě, tedy přímo v hřišti jsem žádnou reklamu neviděl ...
Ale jinak souhlasím, celovybarvené kruhy tmavou barvou je hnus! To fakt vymyslel nějakej imbecil - nesnáším reklamy.. jakékoliv

Ale co bude ještě větší průšvih je ten, že kamery budou v Sazka aréně na stejných místech jako při finále ligy! A nemůže za to ČT ale "vedení" arény. Prý by kamery překáželi ve výhledu lidem v "oblačných krabicích". Tak nevím, ale na co architekt myslel? Na kamery prostě zapomněl?

Nezapomenu na ten úžasný záběr ze zadní kamery při finále, kdy byl málem gól a zvedl se JEDEN člověk že bude jásat ale ÚPLNĚ a PŘESNĚ zaclonil kameru, takže nebylo NIC vidět.

A ze sředových kamer zase budeme moct sledovat lidi, jak se courají pro pivo a co že si to dali k jídlu.

Jsem fanda hokeje, ale tohle bude mezinárodní ostuda a nějak mě to úplně odrazuje od sledování v TV ...

[8] Vložil(a): fess, 2004-04-23, 08:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky mi ty reklamy vadi, a nejen na lede, to bylo pokoukani kdyz sparta pri svem vyroci nastoupila v krasnych historickych bilych dresech jen s cervenym S! Nevim jestli to tak pripadalo jen me, ale kdyz jsem se byl podivat na jedno hokejove utkani finale play off v Sazka arene, tak ty reklamy byly mnohem mene rusive nez kdyz jsou zabirany kamerou.

[9] Vložil(a): Petr [web], 2004-04-23, 08:33 Solo | MuteČtenáři: ---

Me se zase na takovych zapasech 'libi', ze cesky hokejovy tym vetsinou hraje za Eurotel, Ceskou pojistovnu, Skodu nebo nejakou podobnou firmu.

Nazev statu je na nich vzdycky nekolikanasobne mensi nez reklamy. Vsimnete si, ze u zadneho jineho narodniho tymu takova vec neexistuje :-(

[10] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-23, 08:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Nojo, kdyz led se da tak snadno barvit... na rozdil treba od travniku ci parket, zejo. Jo, reklamy jsou hnus. Zajimave je, ze tahle straslive pomalovani hraci i led jsou pouze u nas (videl jsem NHL, ruskou, svedskou, nemeckou a finskou ligu a nikde to nebylo tak straslive jako u nas).
Pak jsou ovsem zase sportovni odvetvi, ktere si bez reklamy neumim predstavit. Motorsport napriklad... kdyz jsem si maloval kastli sveho RC, chtel jsem ji nechat puvodne cistou, ale bylo to OSKLIVE. Tak jsem ji polepil reklamama a hned to vypada jako ostra kara :) ( http://www.gobak.cz/drek/calibra4.jpg )

[11] Vložil(a): votok, 2004-04-23, 08:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Když jsem byl malej a díval se na hokej, tak jsem hokejistům ty reklamy záviděl, přišlo mi to hezčí a barevnější, teď bych to tak napůl vrátil zpět, na led bych toho tolik nedával. Rozhodně, to ale nevidím jako nějakej problém, spíše jako kolorit téhle doby. Spousta lidí si stěžuje, ale komu se líbí hokej a zajímá ho, tak si těchhle věcí tolik nevšímá, kdyby mi někdo neřekl o těch kamerách tak si toho vůbec nevšimnu.

[12] Vložil(a): Keddie, 2004-04-23, 09:00 Solo | MuteČtenáři: ---

[7] Aha, tak proto ted pri hokejovych utkanich ted bezi ten pruh s omluvou CT. Pripada mi, ze jsme nepoucitelni a ty ostudy kolem MS se kupi vic a vic, misto aby ubyvaly.

[13] Vložil(a): braggart [web], 2004-04-23, 09:24 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Tak mi teda vysvětlete, když je hokej nejsledovanější a musí být tedy prošpikován reklamou, proč ani jeden tým NHL, která je nejsledovanější ligovou soutěží, nemá na dresech reklamy žádné. Ha? ;)
Vysvětlení je asi v tom, že píšete, že jde hokej mimo vás. Potom ale té vaší poznámce už vůbec nerozumím...

[14] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-23, 09:34 Solo | MuteČtenáři: ---

[13] no... cela NHL je mnohem vetsi byznys nez nase liga... prodeje suvenyru a techle veci delaji tymum docela slusnej kseft. Taky maji reklamy vlozene primo do hry, coz my, DOUFAM!!!!!, mit nikdy nebudeme. To radsi pomalovane dresy.

[15] Vložil(a): nulltec, 2004-04-23, 09:52 Solo | MuteČtenáři: ---

profesionalny sport nie je sportom, je to len zabava resp. zamestnanie pre ucinkujucich

[16] Vložil(a): Jirka Kouba [web], 2004-04-23, 09:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Důvod, proč je led i hokejisté plný reklam je následující: V Česku je ze všech hokejových velmocí nejnižší příjem ze vstupného, to číslo je hodně pod polovinou (u některých klubů pouhých 10 %). U ostatních zemí to je jinak: tam příjem z návštěv tvoří zásadní většinu příjmu všech klubů (až 90 %). Ćeské kluby (firmy) pak peníze honí kdekoliv, kde se dá. Až budete ochotní platit za extraligu 400, 500 Kč a stadiony budou vyprodané, vlezlé reklamy nebude tolik...

[17] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-04-23, 10:08 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [10]: u parket je to ještě jednodušší než u ledu, netřeba je barvit, reklamy se nalepují. Problém je spíš v tom, že haly obvykle slouží pro více sportů (typicky házená, basket, volejbal, případně ještě tenis), to znamená hodně čar a všechny musejí být vidět. Tím moc prostoru nezbývá. Na rozdíl od hokeje, kde mám podezření, že zrušení pravidla o postavení mimo hru na střední čáře (lidově přihrávka přes dvě) bylo motivováno především tím, aby neestetická červená čára nemusela rušit marketingový efekt reklamy ve středovém kruhu.

[18] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-23, 10:19 Solo | MuteČtenáři: ---

[17] to lepeni je zajimave... a jak se po tom chodi? Neklouzou na reklamach boty atd.?

No, ofsajd na cerveny se rusil kvuli zatraktivneni hry. Takova pekna kolmice na utocnou modrou, hmmm. A v NHL se hraje na ofsajd na cerveny a centrkruh je taky pomalovanej. Akorat ze logem tymu a ne reklamou, no.

[19] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2004-04-23, 11:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Chtěl bych vidět toho marketingového zmrda (pardon), co tyhle omalovánky pod ledem vymyslel. Téměř dojatě vpomínám na dobu, kdy byl na ledě vidět puk a šlo přečíst jméno hráče na dresu. To mi připomíná, že onehdy bylo vidět i číslo na formuli jedna.

[16] Tomu bych moc nevěřil. Podobným tvrzením jsme byli balamuceni mockrát při srovnávání našich cen a těch "západních". Např. že ceny přestanou růst až se dostanou na ceny odpovídající poměru cena/plat. Když se přehouply, tak se argumentovalo, že nedosahují západní hodnoty a mnohé už taky laťku přeskočily. Živě si vzpomínám třeba na debaty se zástupci Telecomu :-)

[20] Vložil(a): Vita/Marabu, 2004-04-23, 11:47 Solo | MuteČtenáři: ---

Jeste vic nez hokej se mi libi vodni sporty - plavani a synchro. Nastesti v plavani a synchru tu reklamu dokresluji jen pro televizi digitalem takze kdyz se jde clovek podivat na bazen tak mu nic pozitek nezkazi :)

[21] Vložil(a): Jirka, 2004-04-23, 12:42 Solo | MuteČtenáři: ---

[3], [20] - Ono s tim fotbalem to za chvili taky nebude moc slavne - napisy na hristi uz jsou (pridane digitalne). Zatim jenom behem prestavek a kdyz se nehraje, ale dejte tomu rok, dva...

[22] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-04-23, 14:49 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [18]: řekl bych, že to není problém. Je-li palubovka suchá, tření je dostatečné, není-li (třeba od potu, když hráč upadne), pak klouže i palubovka (resp. lak na ní). Proto se taky každou chvíli utírá, kdykoli někdo upadne.

Ad [19]: kdyby ceny ze vstupného skokem vzrostly na západní úroveň (a návštěvy byly také na odpovídající úrovni), pak možná ano. Ale pokud tam budou růst plynule, těžko si kluby v jednom okamžiku řeknou, že teď už reklamu na ploše vlastně nepotřebují, když mají dost ze vstupného.

[23] Vložil(a): Jan Vaněk jr. [web], 2004-04-23, 15:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [16]: Taky mi to (jako [19]) moc nesedí a uvítal bych odkaz na nějaká čísla z NHL: když si vezmu platy hokejistů a podělím to kapacitou hal, nemůžu se dopočítat ani baj vočko; a že by vedle toho příjmy z reklamy při play-off byly malé?

[24] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2004-04-23, 15:37 Solo | MuteČtenáři: ---

[22] A to je právě ono. Ta plynulost každého uspí. Ne nadarmo byl jeden z komunistických termínů v 50. letech "plíživá kontrarevoluce" :-)

[25] Vložil(a): robynson [web], 2004-04-24, 09:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Ještě je tu jedna možnost a sice ta, že za těch pár let jsi přestal mít potřebu identifikovat se s kýmsi proti někomu. Čas je velmi cená substance a trávit ji pozorováním něčeho tak pomíjivého je velmi odvážné. Sport je vynikající prostředek na odreagování lidí, kteří mají sklon podléhat své atavistické minulosti. Jak se ovšem v člověku ztrácí potřeba bojovat a vítězit, ztrácí se i potřeba sledování sportovních akcí. Mimochodem, není taková reklama na ledě, jakož i všude jinde spamem? A jak se proti ní bránit?

[26] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-04-24, 12:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[25] jezismarja tim, ze rad koukam na hokej a formuli 1, tak mam potrebu se identifikovat s nekym proti nekomu? Mozna nekteri ano, ale nemuzete to takhle generalizovat. Koukam na hokej, protoze se mi proste LIBI, tak jako nekdo travi cele tydny cestovanim/poslouchanim opery/parenim na party... a cas takto straveny nepovazuje za ztraceny. Clovek, ktery se bavi sportem pouze kdyz hraje ten-spravnej-tym, neni pro me fanousek sportu.

[27] Vložil(a): Michal [web], 2004-04-24, 18:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak jsem se dozvěděl, že naštěstí je v pravidlech, že při MS NESMÍ bý na ledě mimo středový kruh žádná reklama.

A taky kamery jsou v Praze na podstavcích ...MS je "zachráněno"

[28] Vložil(a): robynson [web], 2004-04-25, 00:27 Solo | MuteČtenáři: ---

[26]
1.Byl by hokej stejně zajímavý, kdyby se nepočítal výsledek, případně formule 1 kdyby se neurčovalo pořadí?
2.Tomu kdo sleduje sportovní klání se samozřejmě líbí, o tom není sporu, jen jsem rozvinul úvahu z jakého důvodu.
3. Cestování jé pozůstatek z dobývání teritoria
4. Paření na párty v sobě zahrnuje hledání protějšku za účelem rozmnožení genofondu, rozvíjení sociálně kombinačních dovedností, nutných pro zdárné přežití ve společenském systému, jakož i společensky tolerované odkládání vnějších znaků naši sociální masky.
5. Poslouchání opery, pokud se nejedná o společenskou událost mající za cíl demonstrovat jistou kulturně společenskou úroveň, je mi zatím nepochopitelným počínáním, ale pracuji na tomto zajímavém problému a věřím že se mi podaří dojít k uspokojivému vysvětlení.
6. V závěru bych rád podotkl, že pokud mne fanoušci sportu fyzicky neinzultují, tento mne ani v nejmenším nečiní zlostným či frustrovaným.
Ať žije MS :-))

[29] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-04-25, 21:02 Solo | MuteČtenáři: ---

To robynson: je mi vás docela líto, pokud opravdu nejste schopen dělat něco jen tak pro zábavu, aniž byste tím sledoval nějaké vyšší cíle.

[30] Vložil(a): robynson [web], 2004-04-26, 09:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[29]
vše co dělám dělám pro zábavu a vždy tím sleduji ty nejvyšší cíle

[31] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-26, 15:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Tam zadny reklamy nejsou!!!!!!!!!!!

[32] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-27, 00:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Heil hockey je asi nejlepsi :-)))) Ale Pixy taky dobry.
Hele, a ctete OHFko? kliknete si, mozna je to neco jineho, nez jste cekali :-)

[33] Vložil(a): Roj [web], 2004-04-27, 00:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Jezismarja, to melo bejt pod kartinky.

[34] Vložil(a): scat, 2004-05-10, 17:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Pěknější? Snad hezčí, ne...?


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]