TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Podíval jsem se na vyhlášení Superstar...


[1] Vložil(a): michal, 2004-05-02, 23:49 Solo | MuteČtenáři: ---

to je vtip tohle ne??!! opravdu je tvym favoritem clovek, kterej neumi zpivat jinak nez BonJovi?? :-) no to snad ne ... ten se tam nemel ani dostat ..

jinak Julian taky ne ..

[2] Vložil(a): Michal, 2004-05-02, 23:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Heh, ze sis zrovna vybral nepoveden kolo co se tyce vyberu pisne a vykonu :). Ale asi nemas sluch, protoze samer rozhodne nezpival vyrazne falesne, narozdil od kohouta.

[3] Vložil(a): Laco [web], 2004-05-03, 00:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy je prostě rocker, to nezapře ;-) Souhlasím ale s tím, že mezi zůstavšími jsou horší. Jenže Česko bude mít takovou Superstar, jakou si zaslouží (stačí se zamyslet nad tím, kdo SMS do soutěže posílá).

[4] Vložil(a): MarvinX, 2004-05-03, 00:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy určitě nejsi cílová skupina SuperStar - (pokud nejsi náctiletý, bo ti kupují CDčka, my dospělí stahujeme mp3ky:-)) - a Petr Poláček není superstar, protože jako jediný nedokázal vystoupit ze svého stínu.

[5] Vložil(a): dgx [web], 2004-05-03, 00:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Soutež talentů už skončila.

Manageři si už našli své nové objevy, takové Veronice nestojí v cestě na výsluní nic, Martina se taky neztratí, atd....

To, co teď běží v televizi, je už jen souboj charismatů a 'ksichtů', prostě ta komerční část soutěže, která má za úkol jen prodat reklamu a pravidelně týden co týden přitáhnout masu diváků k obrazovkách. O talenty už nejde, takže to není třeba brát, Pixy, tak vážně :-)

 

Nechme Samerovi jeho 15 minut slávy, i to, jak mu fandí moje přítelkyně, beru se stoickým klidem. No a pak, třeba za rok, si koupím skvělé CD nazpívané Anetou. "...a kdo že to je Julián? Nevzpomínam si..."

[6] Vložil(a): juneau [web], 2004-05-03, 06:54 Solo | MuteČtenáři: ---

[5] ehm, kde to muzu podepsat? :)

[7] Vložil(a): Zbyněk, 2004-05-03, 08:01 Solo | MuteČtenáři: ---

Jak by řekl klasik: "Dávám jim rok, maximálně dva."
Zajímavý je překlad slova super:
 super - čtverečný
 super - jednotka výkazu výměr (charakterizovaná plochou povrchu konstrukce)
 super - nadbytečné zboží
 super - náhradník
 super - nežádoucí zboží
 super - plošný
 super - přebytečná věc
 super - přespočetná
 super - statista ve filmu
 super - stavbyvedoucí
 super - super
 super - velejemný tovar nejlepší kvality
další, viz http://web.volny.cz/najdito/slovnik.php?dotaz=super&lang=en2cz&extended=yes&phrase=yes&scenar=slovnik&sub=yes

Ať si každý dosadí podle svého gusta.

[8] Vložil(a): jux [web], 2004-05-03, 09:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Samer.alKajdá(sám se tak označil, že?) už dávno vyhrál. Už nemá cenu hlasovat. Dokud budou existovat lidé, jako moje kamarádka, která si koupí 400kredit a celý ho proposílá Sámerovi, nemá pro mě sebemenší cenu posílat jedinou zprávu.

Jedinej člověk z těch všech, od koho bych si koupil CDčko, je Julián.
Zpívá sice strašně, ale když křičí, tak to má úroveň.

MarvinX odpustí[4], ale já bych ze zbytku nikoho nechtěl ani v těch MP3kách.

[9] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-05-03, 09:08 Solo | MuteČtenáři: ---

Jen si trosku rypnu do panu intelektualu (predesilam, ze jsem z cele souteze videl jen pulku UDESNEHO predvedeni We are the Champions od TedNevimKoho, protoze mi sestra tvrdosijne odmitla prepnout TV na soucasne probihajici prenos z MS v hokeji.): co kdybyste misto remcani taky hlasovali? Je to stejne jako u voleb: kdyz nevolim, nemam sebemensi pravo pyskovat na vysledky.

Btw. jak muze byt zrzava holka nemastna neslana, to proste NEPOCHOPIM :).

[10] Vložil(a): Keddie, 2004-05-03, 09:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[5] Ja se obavam, ze viteze peknou dobu uslysime odevsad a za vsech okolnosti. No prece se z toho musi vytriskat maximum a bez radne masaze zadna superstar (dlouho) nebude ;o).

[11] Vložil(a): Jan Angelovič, 2004-05-03, 09:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Já nevím jak ostatním, ale mě se zatím nepodařilo poslat víc než 8 SMS. Ostatní odejdou ale neodečte se kredit a nepřijde ani potvrzaní. Myslel jsem, že limit je 50 SMS. Mám Eurotel.

[12] Vložil(a): Lamanai, 2004-05-03, 09:27 Solo | MuteČtenáři: ---

Myslím, že TV Nova již dosáhla svého. Podívejme, i absolutně netelevizní typy v neděli večer šmátrají po ovladači a dolaďují naslouchátka.

Tomu klukovi to podle mě také sedlo mnohem lépe (a také lépe vyjádřil atmosféru doby) než například interpret, který zpíval Dalibora Jandu. Jenže není takovej krasavec, jako třeba Samir. Ten sice taky nezpívá zle, ale reakce publika, když promluví, hovoří za své (ženský piští a rvou si rodidla, no, Dz Brouci hadr).

Zpěvu se věnuji aktivně a proto mají všichni finalisté můj obdiv, i když zpívám úplně jiný žánr, který by asi hejmovci nekousli. Jsou opravdu dobří, Martině by hlas mohla závidět i Eliška Fitz, Aneta je výborná - osobitá a živelná. Standa je kolík. Kam se hrabe naše popová špička! Jen doufám, že tihle mladí lidé začnou konečně dělat čerstvou muziku a nebudou jen omílat starý vykopávky a převzatý věci.

[13] Vložil(a): vincent [web], 2004-05-03, 09:44 Solo | MuteČtenáři: ---

no myslim, ze jsme malinko vyhrali my vsichni, po tom co kdo interpretoval, mozna dojde i bossum nasich najor labels, ze mladez posloucha neco jineho nez co se jim snazi stale vnucovat a i dajdou je lepsi nez Maximum Turbulenc :)

[14] Vložil(a): pixy [web], 2004-05-03, 09:49 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [12], [13] > Možná zaplať pánbů, že ti zajímavější vypadnou co nejdřív - a budou aspoň moct (jak píše Lamanai) dělat nějakou tu čerstvou muziku. Od vítěze, který jako hlavní cenu dostane na pacičky nové provázky a loutkovodiče od BMG, může nějakou novou a zajímavou muziku očekávat jen blázen...

[15] Vložil(a): noname, 2004-05-03, 10:04 Solo | MuteČtenáři: ---

pro vaši informaci - sámir není v hlasování první, velmi pochybuji, že by vyhrál. Asi se dostane díky fanynkám vysoko, ovšem někde v semifinále vypadne, zas tolik fanynek (co jsou fanynky v milionu SMS?) nemá (a v té době už jim taky asi dojdou peníze ;-).
Můj osobní názor - ti co vypadli by určitě nevyhráli. Možná tam mohli ještě jedno dvě kola zůstat, ale jinak byli příšerní. Ta děva by se možná uchytila někde v muzikálu - tam ostatně berou i různé manekýny a hérečky co tam jsou jen kvůli ksichtu. Bon Jovi minule slíbil, že bude zpívat česky a místo toho zazpíval zase variaci na bon joviho. Je to dobrý zpěvák - zpívá velmi dobře. Ovšem když si budu chtít pustit bon joviho, tak si pustím originál. Ostatní ukazují, že jsou univerzálnější - že i když pro ně napíše nějakou hrůzu Svoboda a spol., tak že to odzpívají. Všichni se kolo od kola zlepšují a já věřím, že budou dobří. Důležitější pak bude, jaké se jim napíšou písně.
To že dostali list asi deseti písniček z roku svého narození a museli si vybrat, i když se jim to vůbec nehodilo do hlasu - je to těžké, ale dobrý zpěvák by měl umět zazpívat všechno.

[16] Vložil(a): jam [web], 2004-05-03, 10:13 Solo | MuteČtenáři: ---

Včera jsem na rádiu Relax slyšel celé předtýdenní kolo - jejich společnou písničku o té cestě a pak každého jednotlivě - prej nějaké Superstar TOP. Holt to asi prožívá každý podle svýho.
Já se na to podívám (jelikož se na to koukali ostatní a zrovna jsem neměl kam jít), ale pak jsem akorád znecucen, jelikož vypadne člověk, který má (dle mne) na víc. Možná holt to "víc" je konec v této soutěži - vypadnout a hurá na vlastní tvorbu ;)
Nechápu ale porotu, jak se mohla takto "zaprodat"!

[17] Vložil(a): djmouka [web], 2004-05-03, 10:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Ja bych se jinak do tehle debaty nepridaval, ale neodpustim si taky povzdychnuti nad urovni cele ceske souteze, ktera je doslova uboha. Nebyt par lidi, tak se na to neda temer divat.

Sam jsem docela pozorne sledoval prvni tri edice teto souteze na polske televizi (zde probihala pod nazvem IDOL), a tak bych si zde dovolil srovnat tu Ceskou s Polskou, nebude-li vadit.

1) Nejhorsim pruserem je podle mne porota. Vydavatel, producent, textarka a clovek z hudebniho businessu - tohle neni podle mne dobra volba. Uplne mi tady chybi aktivni uznavany hudebnik.
U nasich severnich sousedu bylo slozeni poroty nasledujici: hudebni kritik, textar, rocker, ucitelka zpevu a hudebni publicista. Mozna si dokazete predstavit jejich komentare. Tahle porota nechodila kolem horke kase a nevahala rict opravdu naplno co si mysli. V ceske verzi se dozvim jenom "bylo to hezke", "bylo to pekne" a "rozhodnout musi divaci". Tihle lide nemaji asi vlastni nazor! :-(

2) Hudebni doprovod nejlepsi 10-tky, je jakoby vybrakovali archiv DO-RE-MI. Hodne bida.
U Polaku meli 8-mi clennou zivou kapelu + 3 zpevaky, k tomu dokonce v jednom kole 2 dje. O vizualni stranku se staral vj, ktery ke kazde pisnicce udelal originalni animaci na tv screenech za soutezicimi. V nekolika kolech doprovazeli soutezici profesionalni tanecnici. Docela pecka.
Uznate sami, ze v tomto srovnani na me CeskeSuperstar pusobi porad spise jako lepsi casting.

3) Potesili me pruvodci poradem, Vladka N. s Ondrou B. svou roli zvladaji dobre, na rozdil treba od poroty.

4) Porady na Nove, ktere jsou divakum nabizeny mezi soutezi a vyhlasenim vitezu myslim samy o sobe vypovidaji o tom, ze CeskaSuperstar je takova jaka je.

5) No a soutezici? Z desitky me zaujali 2-3. Ostatnim hodne skodi porota tim, ze jim neni schopna konkretne rict, v cem by se meli zlepsit a na cem zapracovat. To byste koukali, jak se nekteri ucinkujici na polske televizi behem souteze vytahli. Ale i tak jim fandim.

Jeste link: http://idol.interia.pl/

[18] Vložil(a): the [web], 2004-05-03, 10:31 Solo | MuteČtenáři: ---

[ironic]
pixy, je sice pravda, ze si kazdy muze sledovat co chce, ale tim ze sledujes superstar si me hluboce zklamal a ranil ;-)
[/ironic]

a o cem se to vlastne bavite? :)

[19] Vložil(a): Robie [web], 2004-05-03, 10:39 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, tipuji, že nejbližší ti z porotců je Gábina Osvaldová. :)

[20] Vložil(a): Petr Kadlec [web], 2004-05-03, 10:45 Solo | MuteČtenáři: ---

[18] Neco podobneho me taky napadlo (teda, samozrejme ne, ze by me ranil nebo zklamal :-), ale proste jsem prekvapen). Do ted jsem si pripadal docela normalni, ze jsem znechucen tim, ze mam Superstar i v MFDnes, trebaze jsem nevidel jediny dil a ani se na to nijak nechystam, s kamarady se o tom nebavime, ...
Ale dnes mam dojem, ze jsem asi opravdu nejaky ten podivny samotarsky intelektual, kdyz se o takovem poradu diskutuje i na Pixyho blogu...

[21] Vložil(a): kmar [web], 2004-05-03, 10:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy: Petr Polacek neni zpevak, Petr Polacek je skvely >>> imitator <<<.

[22] Vložil(a): laada, 2004-05-03, 10:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Na Radiu 1 urcite SUPERSTAR hrat nebudou :O)

R 1 rulezzzzz

[23] Vložil(a): pixy [web], 2004-05-03, 11:00 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [19] > Pochopitelně :)))

ad [18], [20] > A o čem byste si tady tak pěkně popovídali, kdybych nenadhodil tak nosné téma? :)))

Ale vážně - sice je každému úplný prd do toho, na co já se koukám v televizi, ale když to chcete opravdu vědět, tak na Superstar nekoukám já, ale moje žena (já se chtěl dívat na Hollywood Ending na HBO) - a protože máme malý byt, tak tomu neuniknu jen s obřími sluchátky na hlavě. Ale nemám důvod. Předchozí dva díly jsem slyšel z vany, ten včerejší ze svého pracovního kutlochu v kuchyni. A možná i proto mám trochu deformovaný "vkus", protože absolutně netuším, jak ti soutěžící u toho vypadají, jak se předvádějí a všechno kolem - já jen občas slyším, co a jak zpívají. A když včera zpíval Poláček toho Adamse, tak jsem prostě vstal a šel se podívat, jestli to opravdu zpívá člověk, nebo pouští nějaký playback (podruhé jsem vstal a nahlédl do obýváku po prvních dvou slovech Martiny). Prostě to znělo dost dobře a hodně profesionálně, narozdíl od falešného kvílení jiných nejmenovaných soutěžících.

Ale i přesto jsem u toho napsal dvě stránky knížky.

Jo a dneska ráno jsem viděl kousek reality show Survivor. A líbilo se mi to. Heč.
Budu vyobcován?

[24] Vložil(a): arnost, 2004-05-03, 11:38 Solo | MuteČtenáři: ---

zpivat falesne o dva tony neni zas takova tragedie. to je velka tercie a u ni je velka pravdepodobnost, ze bude doskalna

[25] Vložil(a): spacák, 2004-05-03, 12:09 Solo | MuteČtenáři: ---

a kdy to teda běží, tudlenc tato soutěš? já, že bych tu kisňu teda přeci jen našteloval.

[26] Vložil(a): Lamanai, 2004-05-03, 12:25 Solo | MuteČtenáři: ---

[17] no, pecka to možná je, ale podle mýho pak může být různými cinkrlátky kolem docela rozmazán rozdíl ve zpěvu a projevu jako takovém... stojím v tomhle za českou verzí, protože nic nepřikrášluje (tedy něco asi ano, ale to hlavní je vidět a slyšet)

[27] Vložil(a): Jan Dvořák, 2004-05-03, 13:03 Solo | MuteČtenáři: ---

m(^ ^)m

  SuperStar mě moc nebere. Hudbu si vybírám podle toho, jak mi zní, ne podle interpreta, či mediální masáže...

  Jak už někdy v minulosti někdo blognul (bohužel už si nepamatuji kdo a jak přesně...): "Opravdoví hudebníci se musí obracet v hrobě."

__________________________________________
Ať žije http://www.discovery.com/?channel=DSC

[28] Vložil(a): Petr Kadlec [web], 2004-05-03, 13:03 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] Samozrejme, ze je mi do toho uplny prd, ja taky nijak nekritizuju (to bych si nedovolil!), jenom jsem chtel poznamenat, ze doted jsem mel dojem, ze Superstar je nekde v kategorii "porad typu Do-Re-Mi, na kterej nikdo normalni nekouka", takze jsem byl ponekud prekvapen touto diskuzi.

[29] Vložil(a): noname, 2004-05-03, 13:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Vy mi tu připadáte, že jste nepochopili soutěž. Vše co tu píšete je o tom, že tam zůstávají ti co umí zpívat méně a někteří dobří zas vypadávají.
Zkuste se zamyslet nad názvem soutěže. "Česko hledá SUPERSTAR". Nikoliv česko hledá nejlepšího zpěváka. Když by chtěli najít někoho, kdo nejlíp zpívá, tak by šli někam do lidušky či k bambini. "Hvězda" není ten, kdo je nejkvalitnější. "Hvězda" je ten, kdo je nejpopulárnější. Když by chtěli hledat někoho kvalitního, tak nehlasují diváci, ale odborná porota složená z hodnotitelů kvality zpěvu (tedy třeba ta učitelka zpěvu atd.). Tady se hledá člověk, který dokáže zaujmout diváky, ztrhnout je a tím i získat peníze. Celé je to akce, kterou sponzoruje hudební vydavatelství BMG. To je akce, která má vydělat peníze. To není akce která má ukazovat to nejlepší co u nás existuje. Naše divácká obec má pokroucené vidění Gotty, Vondráčkovými atd. a tak prostě nemůžete očekávat, že se ze dne na den najednou začne poslouchat Bon Jovi. Já tu akci vítám, jestliže dopadne tak, že se v rádiu bude objevovat méně prehistorických příšer a více mladých interpretů. Ti pak mohou do rádií přitáhnout více interpretů. A když to bude každý rok, tak za tři čtyři roky tu možná bude v rádiích i něco jiného než "hudba šedesátých až sedmdesátých let".
Stejně tak věřím tomu, co už tu někdo psal - ten co vyhraje má CD jasné. Ovšem klidně pak může nejlíp dopadnout někdo, kdo se mezi prvních deset ani nedostal. Prostě proto, že zaujmul nějakého vydavatele, někoho, kdo umí dělat texty, či nějakou kapelu, které chybí zpěvák.
P.S.: myslím že nejlepší zrcadlo doby by bylo, kdyby se podařilo protlačit Dajdou na Slavíka - když by se internetová veřejnost vzchopila a posílala jí SMS. Když by měla jen zlomek hlasů kolik má na internetu, tak by zcela jasně porazila Bílou a Vondráčkovou. A dovedete si představit jejich ksichty, kdyby si pro jejich prestižní cenu, kterou se chlubí a kterou považují za hodnocení kvality přišla takováto "zpěvačka"?!

[30] Vložil(a): dgx [web], 2004-05-03, 14:26 Solo | MuteČtenáři: ---

Nejvíc se mi líbí Šárka a Petra.

A kdybych měl hodnotit zpěv, tak Martina a Aneta.

;-)

[31] Vložil(a): TimJ, 2004-05-03, 14:35 Solo | MuteČtenáři: ---

Já sem jenom zvědavej, kdo z celý top40 skončí u Fanánka.

[29] jj, souhlas (až na tu "jdido.../Aničku", ale zase sranda musí bejt)

[32] Vložil(a): Tygrik @ pooh.cz [web], 2004-05-03, 15:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Je to mozna asi tim, ze jsem chlap, ale musim souhlasit s Pixym, ze nejlepe zpiva Martina (kameny prosim do /dev/null) a je to taktez muj favorit...

[33] Vložil(a): JAn, 2004-05-03, 16:31 Solo | MuteČtenáři: ---

Kdoje to dajdou?
[29]
No, já teda radši tz 60-70, ale kvalitni, coz se o spouste ceskych imitaci na slavne zahranicni kapely rict neda.
NApriklad z melodii beatles je cesky otextovana slusne tak jedna...

[34] Vložil(a): Petr S., 2004-05-03, 17:07 Solo | MuteČtenáři: ---

[29] Anička Dajdou & Rudy Kovanda -> Slavík

[35] Vložil(a): lucka, 2004-05-03, 19:16 Solo | MuteČtenáři: ---

jsem zvědavá, jak to všechno dopadne, ale hlavně na to, CO bude ta superstar potom zpívat - jestli to bude něco jako Gott/Vondráčková/Bílá, tak teda fakt POMOC...

oceňuju interprety, kteří se vypracovali, kteří 10 let jezdí po klubech v celý republice a fakt si za něčím jdou, prosadí se postupně - vyhrát superstar je sice pěkný, ale na koho z nich si tady někdo po 3-4 letech vzpomene?

[36] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-05-04, 08:49 Solo | MuteČtenáři: ---

Souhlasim s tebou pixy - Polacek mel mozna ponekud uzsi zaber, ale Bon Jovi zpival fantasticky... Takze i me velmi prekvapilo, ze vypadl uz v tomhle kole. Asi bude neco na tom, ze mel hodne "pasivnich" fanousku.

Proto jsem nevahal a poslal hlas Anete, protoze ta je podle me jasna, ale pokud si to rekne kazdy a neposle ji hlas... (Jasne, ze bych hlasovat nemusel, ale kdyz uz se na nejaky dil podivam a dobre se u toho bavim, tak proc ne?)

[37] Vložil(a): the [web], 2004-05-04, 10:34 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] nebudes vyobcovan a nakonec -- diky za "zajimave" tema :)

[38] Vložil(a): jam [web], 2004-05-04, 13:08 Solo | MuteČtenáři: ---

dost mne potěšilo, jaká krásná debata tu kvůli takovýmu debilnímu pořadu vznikla ;) blahopřeji Pixy, poravdu se ti to povedlo :D

[39] Vložil(a): dENIS, 2004-05-05, 00:05 Solo | MuteČtenáři: ---

No a já jsem jako ta koza - ta by poslouchala pořád to rádiojednaarádioakropolisasecretsoundservice. Z diskutovaného pořadu jsem viděl párkrát vyhlašování. A viděl jsem partu modelů na lavicích a před nimi dva podobné exempláře, které se snažili o dramatizaci vyhlášení. Řeknu vám, jsem schopen s potěšením shlédnout i celou seanci o ultimejtčopru nebo šamzami - ale z toho mála, co jsem viděl z pořadu ČeskoBudeSuperSrát mi bylo dost trapně - takže jsem hledal po kanálech nějaký ryzí telešoping:)))

[40] Vložil(a): Dorotka, 2004-05-05, 10:21 Solo | MuteČtenáři: ---

Strašná soutěž,že? Když tak čtu ta kvanta rozhořčených příspěvků - pěkně s naším národem mává,že?My jsme přece národ intelektuálů a s koninama neztrácíme čas,že?
Takže navrhuju diskusi o něčem úplně jiném, třeba o problémech s tajícími ledovci v Antarktidě,co?

[41] Vložil(a): MONIKA, 2004-06-11, 09:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Sámer je nej, je nejlepší.Než nějaká posraná ANETA.

[42] Vložil(a): Mirka, 2004-06-28, 08:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Musím reagovat na poslední komentář od Moniky!Myslím, že její názor je zaujatý!Ano, mě se také Sámer líbí a byla bych ráda kdyby byl superstar on, ale nemusím kvuli tomu nadávát Anetě, že je posraná a slyšela jsem i horší nadávky!Někomu se líbí a někomu zase ne, ale 79% hlasů je celkem dost velká převaha, nemyslíš?A teď k mému názoru, já bych zase osobně vyhodila Šárku v tom kole kdy vypadl Sámer!Měly se ve finále utkat určitě oni dva, ikdyž Aneta je jasná jednička, to bylo vidět i včera večer, když jsem viděla ty výsldky na nově!Druhé místo si podle mě zasloužil on!A to hodnotím vše,nejen zpěv, protože kdyby to bylo jen o zpěvu, tak mezi jasné jedničky patřia Martina Balogová,a to vědí všichni,uplně všichni!A někde jsem i slyšela, že Martině neposílali hlasy, aby vypadla, ale ne proto že se jim nelíbila nebo že neuměla zpívat, ale protože hodně kamarádila se Sámerem a Sámer ji měl rád a nikde se to nestiděl i zopakovat, a oni jí to ty puberťačky jen záviděly!

[43] Vložil(a): Pif, 2004-07-15, 11:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Objektivně souhlasím s mirkou, ale šárka se mi líbila vzheldově, tak jsem byl rád že prošla... Jak v tom finále zpívaly dvě holky, tak to bylo takové suché, měl tam být Sámer, okořenil by to.

[44] Vložil(a): the best u are [web], 2005-09-02, 06:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Your blog is very interesint


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]