Zoufalé firmy dělají zoufalé věci [příspěvek v archivu]

Jako třeba Alza. Doteď jsem s nimi byl maximálně spokojen a byl to pro mě jednoznačně nejlepší a nejspolehlivější český eshop. Jenže včera mi, coby zákazníkovi, poslali natolik zoufalý e-mail, že si na ně musím začít dávat pozor. Úspěšná firma si přece hledá zaměstnance standardními cestami: kdyby se na mě řekněme v restauraci při odchodu vrhl provozní a třesoucí se rukou mě chytil za rukáv s prosíkem kdybyste náhodou věděl o nějakém kuchaři nebo číšníkovi, tak bychom si tady dovolili takovou obálčičku…, to už by mě tam v životě neviděli.

Milá Alzo, fakt si myslíte, že si tím děláte dobrou reklamu? Nepřijde vám blbé spamovat své zákazníky vlastními provozními problémy? Opravdu musím jako zákazník vědět, jak strašně zoufale hledáte zaměstnance? Jaké emoce ve mě má vzbudit informace, že u vás nikdo nechce pracovat? Jen těžko se mi hledá něco, o čem by to vypovídalo víc než o něčí neschopnosti.

Update: Moc se všem omlouvám, že jsem zde nedopatřením zapomněl nepovolit komentáře. Čísi hodnocení mých soukromých náhledů na něco a cizí názory na moje názory mě nezajímají ani za mák. A budu raději nevědět, kolika lidem to nejenže nepřišlo neetické, ale dokonce v pořádku a „dobrý nápad“. To je váš problém, mně do něj raději nic není.

Petr Staníček, 16. 10. 2007 v 23.27 • Rubrika: IT, VšeobecnéKomentáře nejsou povoleny

K tomuto příspěvku nelze přidávat komentáře.