Reklamace na Pixmanii: anabáze stále nekončí (aktualizováno) [příspěvek v archivu]

Nedávno jsem tu popisoval ponákupní radosti na eshopu Pixmania. Po vyřízení poslední reklamace a příslibu vrácení peněz jsem myslel, že to po více než roce skončilo. Omyl, neskončilo.

Peníze stále nemám (namísto na účet mi je převedli do jejich/mé peněženky) a k tomu se z nich ještě snažím vymámit úhradu poštovného za odeslané balíky. Protože jsem jim ten výrobek musel posílat celkem 4× a poštovné stálo vždy přes 700 korun, není to úplná prkotina, nad kterou by člověk mávnul rukou. Po první reklamaci mi poštovné uhradili – sice s komplikacemi a několikanásobným dohadováním, kamže mi ty peníze mají poslat, ale uhradili.

Teď jsem jim – po předchozí telefonické domluvě – poslal zbylé účtenky a chtěl proplatit i je.

Dobrý den,

žádám o úhradu poštovného za reklamaci zboží – objednávka č. XXXXXXXXX

  1. reklamace č. 2 z 19.3.2008 (scan1.jpg) – 735 Kč
  2. reklamace č. 3 (odmítnuto převzetí) z 23.12.2008 (scan2.jpg) – 768 Kč
  3. reklamace č. 3 (opakovaná) z 4.2.2009 (scan3.jpg) – 735 Kč

celkem: 2.238 Kč

Prosím o zaslání částky na účet (xxxxxxx, bankovní údaje jsem vám již několikrát posílal).

V žádném případě mi NEPOSÍLEJTE NIC do „Pokladničky“.

S pozdravem …

Po zkušenostech s Pixmanií od nich zákonitě nemůže následovat nic lepšího než (text ponechávám v původní podobě včetně chyb):

Dobrý de?

?akujeme Vám, za Va¨u náv¨tevu na stránkach www.pixmania.com. Dovolujeme si vas informovat, ze jsme dnes 06/05/2009 pozadali o proplaceni castky 1503 Kc na vas ucet.

Zaroven si vam dovolujeme upresnit ze castka 735 Kc za prve preposlani do servisu vam jiz byla proplacena dne 20/03/2008.

Tým Pixmania

Stále mám ještě vstřícnost a sílu ke slušné odpovědi (i když síly po tom roce už opravdu zvolna docházejí):

Dobrý den,

posílal jsem vám k proplacení tři účty za poštovné (za odeslání výrobku k reklamaci). Správně upozorňujete, že první částka za odeslání do servisu mi již byla proplacena 20/03/2008. To je v pořádku, o tu vás taky nežádám. Ty tři další účty jsou za DALŠÍ TŘI balíky: druhý, třetí a čvrtý (ano, zboží k reklamaci jsem vám musel posílat celkem 4×).

REKAPITULACE:

  1. balík ze dne 07.01.2008, částka 735 Kč – PROPLACENO
  2. balík ze dne 19.03.2008, částka 735 Kč – neproplaceno
  3. balík ze dne 23.12.2008, částka 768 Kč – neproplaceno
  4. balík ze dne 04.02.2009, částka 735 Kč – neproplaceno

(viz fotokopie poštovních dokladů v minulém mailu)

S pozdravem …

Tak nějak napůl počítám s tím, že až to za pár týdnů pochopí a přesvědčím je, že skutečně mám nárok a chci proplatit nikoli 1503, ale 2238 Kč, tak mi je stejně pošlou do té Pix pokladničky, a ne na účet…

Tož to jen abyste věděli, do čeho se nákupem ve Francii (kde se Pixmania.com fyzicky nachází) můžete taky snadno uvrtat. A vzhledem ke stále klesající kvalitě průmyslového zboží a rostoucímu počtu reklamací se ta pravděpodobnost stále zvyšuje.

To be continued…

Aktualizace 19. května 2009

Na účet mi dorazilo 1503 korun za dvě poštovné a včera, s týdenním zpožděním, i zbylých 735 Kč. Poštovné je tedy vyřízeno. Částka za vrácené zboží však stále trčí v mé Pix Pokladničce a k převodu na můj účet se Pixmania nemá. Bez další urgence to zaručeně nepůjde.

Petr Staníček, 7. 5. 2009 000 14.55 • Rubrika: Všeobecné4 komentáře u textu s názvem Reklamace na Pixmanii: anabáze stále nekončí (aktualizováno)

4 komentáře k článku »Reklamace na Pixmanii: anabáze stále nekončí (aktualizováno)«

[1] Vložil(a): rony 7. 5. 2009 v 20.17

Ta „pokladnicka“ znamena, ze ti tam sice poslu kredit ale z neho to dostanes iba dalsim nakupom, vsak?

[2] Vložil(a): Pixy 7. 5. 2009 v 21.03

[1] Přesně tak :)

[3] Vložil(a): kukulin 12. 5. 2009 v 7.24

Jeden můj kamarád má podobné zkušenosti s využitím celosvětové garance na značkový notebook, také čtení k popukání: http://www.248kangaroos.com/?…

[4] Vložil(a): Barbarosa 25. 1. 2012 v 13.15

Dobrý den, s Pixmánií máme také velmi špatné zkušenosti. Již na začátku prosince jsme objednali externí disk, aby stihl dojít do Vánoc (dodací lhůta max.14dní!!!). Týden před Vánoci jsme se začali shánět (pořád ještě optimisticky naladěni) po externím disku, který byl prý (podle spojovatelky) již před týdnem vyexpedován. Problém s doručením se snažili hodit na Českou poštu, která v tom byla nevinně a nebyli nám schopni říct, kde se zboží nachází (zda už je v ČR nebo ještě ve Francii). Po sáhodlouhém telefonování a emailování došlo k tomu, že nám řekli, že neví, kde je – říkali to zcela klidně bez známek omluvy.. To mne na tom štvalo asi nejvíce, ani ne tak to, že sestra přijde o vánoční dárek. Po Vánocích jsme znovu začali Pixmanii urgovat, že už zboží nechceme (při představě, že někdě přes měsíc leží ve skladě), jsme požadovali vrátit peníze. Opět nám přišel email a hora dalších v zápětí, na které člověk musel reagovat a odeslat jim bankovní spojení apod. No, dobře. Odeslali jsme vše potřebné ke stornování objednávky a až zhruba po měsíci a půl nám bylo řečeno, že se balík ztratil a nejsme jediní. To bychom také pochopili, ale že místo 10dní, které mají na proplacení, to je již skoro měsíc, to mě trochu zaráží! Takže stále čekáme na proplacení…

Váš komentář

Upozornění: Pokud vás téma tohoto příspěvku nezajímá, nebaví, dotýká se vás či vás dokonce uráží, tak prosím odejděte a pokud možno se nadále ve vlastním zájmu dalším podobným vyhýbejte. Hlavně se to prosím nesnažte autorovi sdělovat v komentářích, takové příspěvky nikoho nezajímají a budou nejspíš vymazány. Totéž platí pro vaše názory na osobu autora, na jiné přispěvatele, mluvení z cesty, ze spaní či pod vlivem omamných látek a další podobné výlevy nesouvisející s tématem článku. Jinými slovy, toto je prostor soukromého blogu určený pro komentování příspěvku publikovaného výše, nikoli k chatování a volné diskusi. Děkuji za pochopení.

Abyste mohli komentovat, musíte se přihlásit.