Nedobytná pevnost UPC [příspěvek v archivu]
To vám takhle kabelovka naslibuje hory doly a podepíšete smlouvu o změně analogového příjmu na digitální. Pak přijde technik a vy se dozvíte, že všechny důležité věci, které vám obchoďák nasliboval, neplatí a celá slavná digitální kabelovka je vám k ničemu. Tak zase odpojíte set top box a napíšete UPC dopis. Část programů vám nefunguje (včetně HBO, za které platíte extra peníze) a nezbývá vám než čekat, až se UPC slituje a milostivě na vás shlédne. Pošlete email. Pošlete druhý. Týden se marně zkoušíte dovolat… Mimochodem, víte, jaký má UPC unikátní hlasový systém?
Dovolali jste se blablabla … Pro komunikaci v češtině vyčkejte … Dovolujeme si vás upozornit, že …blablabla… nahrávány … Zaujala vás naše nabídka … stiskněte 1 … Chcete nahlásit poruchu … stiskněte 2 … Čeho se to týká? … Pro internetové služby stiskněte … blablabla … stiskněte 3 … Vážení zákazníci, omlouváme se všem v Neratovicích, v ulicích Horní, Dolní, blablabla … nic vám tam nefunguje … píp … Všichni naši operátoři právě hovoří. Zavolejte později. týdýdý. Cvak.
Žádné čekejte, jste v pořadí, nebo vyřizují zákazníky, kteří se dovolali před vámi. Kdepak. Nejdřív se na (placené!) lince proklikat dvě minuty nabídkou a pak se dozvědět, že je obsazeno. Nazdar, sbohem, vymalováno. Jen účet za telefon poskočil o dalších pár halířků. Cink. Na dopisy v UPC nikdo nereaguje, emaily asi končí v /dev/null a dovolat se nedá. A účet za zrnění tam, kde kdysi bývalo HBO, vesele naskakuje. Cink. … Cink.
Petr Staníček, 5. 10. 2007 000 12.05 • Rubrika: IT, Všeobecné • 19 komentářů u textu s názvem Nedobytná pevnost UPC
19 komentářů k článku »Nedobytná pevnost UPC«
[1] Vložil(a): obda 5. 10. 2007 v 12.53
Mooc pěkný :( S těma slibama obchodníků od kabelovek – mne neustále chodí do schránky letáky UPC a NETBOXu, že pro mne mají výhodné připojení. Co na tom, že ke mně nikdo z nich kabel nenatáhl, neboť rodinné domky na rozdíl od vedle stojících paneláků nikoho nezajímají …
[2] Vložil(a): #13 5. 10. 2007 v 13.13
Dovolat se na UPC zabere v průměru tak dva tejdny. Aspoň podle zkušeností lidí, se kterejma jsem o tom mluvil. Strašný.
[3] Vložil(a): Huggi 5. 10. 2007 v 13.14
kdyz se vola vickrat nanejakou podobnou linku je dobry si napsat cisla na presmerovani a potom volat primo (normal telefoni cislo#cisla na presmerovani – aspon mylsim ze je to s krizkem;)
[4] Vložil(a): aprilchild 5. 10. 2007 v 13.29
hm, tak to mne onehda v Karnevalu (dnes uz taky UPC) jednoho nedelniho podvecera proste set top box privezli, strcili do ruky, nerekli pul slova a jeli rozvazet dalsim lidem (nechtel bych byt v kuzi lidi, pro ktere je instalace let na mars..). HBO na analogu prestalo vysilat, takze mi zbyl v ruce dalsi zbytecny kram/ovladac s mizernym UI a pomalou odezvou pri prepinani kanalu/zapinani boxu. Zajimave, ze nektere kanaly jsou jen na analogu (BBC Prime), jine zase pouze v digitalu (Slovaci).
Jeste jedna perlicka k prechodu na UPC – u Karnevalu se platily faktury po skonceni daneho obdobi, UPC si uctuje mesic pred. Vysledkem bylo, ze mi, tyden po fakture od Karnevalu za srpen, prisla rovnou zarijova faktura od UPC (cili v jednom mesici dve platby) s drzou poznamkou, jestli nechci rovnou zaplatit i fakturu za rijen… :)
[5] Vložil(a): Radek Novák 5. 10. 2007 v 14.04
Obecně u IVR (plechová huba) platí, že pokud počet čekajících zákazníků dosáhne určitého limitu, pak se hovor automaticky ukončí (aby nečekali příliš dlouho).
To, že jsou nekteré informační linky placené, mi nepřipadá zrovna košer, alespoň to čekání by nemuseli tarifikovat. Jinak doporučuju volat na začátku směn operátorů cca 8:00–9:00, jsou „čerství“ a moc lidí ještě nevolá.
Zkoušet se dovolat na operátora mezi 14. až 18. hodinou považuju za masochismus.
No a pokud jste měl službu od obchoďáka, tak kamenujte jeho, chtějte aby zjednal nápravu v co nejbližší době a samozřejmě žádejte slevu nebo vrácení peněz.
[6] Vložil(a): tark 5. 10. 2007 v 15.35
Já jsem (zatím) s UPC neměl problémy, ovšem zatím jsem nezkoušel nic reklamovat atp. Rozhodně jsem ale měl menší problémy se zavedením internetu s nimi než s místní neziskovou organizací, která zajišťuje rychlejší a levnější alternativu…
U nich jsem si totiž v lednu-únoru objednal službu, řekli mi, že optický kabel natáhnou během března… Říkám není problém. Co na tom, že jej natáhli až v dubnu a pak mi místo domluvené schůzky technik zavolal a řekl, že v baráku ještě něco chybí udělat. Pak se neozval a během prázdnin mi ještě drze volali, jestli mám stále zájem.
U UPC jsem jeden středeční večer odeslal formulář, během dvou dní se ozvalo call centrum a ve středu už naklusali technici a internet během krátké doby fungoval. O tom, že jsem si zaplatil 3072/512 kbit (tedy 384/64 KB/s) a jede to stabilních 371/62 KB/s ani nemluvím (u jiných společností, třeba O2 ADSL to třeba pravidlem není).
[7] Vložil(a): dobsa 5. 10. 2007 v 21.05
Tak já ti poradim, co na ně funguje a ještě ušetříš za telefon. Přes ten jejich za******ej KLPOZ formulář (nebojaxetomenuje) podej výpověď. Nejpozději další den ti budou volat a ptát se proč – a máš je na drátě…
[8] Vložil(a): pavel1tu 5. 10. 2007 v 22.43
Souhlasím s tím, že každý známý, kdo UPC má tak v případě problémů nadával
vždy pomohlo zaslání výpovědi třeba pro porušení smlouvy či neplnění smlouvy ze strany poskytovatele
ještě že telku nesleduji – tudíž mne toto nikdy nepotká
ale přeji hodně štěstí
[9] Vložil(a): Lokutus 5. 10. 2007 v 23.45
Kamarád mi doporučil nějakou DigiTV, či co. Mě to moc nebere, ale prý je to více než slušná alternativa za UPC.
[10] Vložil(a): braggart 6. 10. 2007 v 12.23
Hm, koncem srpna jsem se ještě dovolal, ale po třičtvrtě hodině. Celou peripetii jsem popsal zde: http://v-blok.nikde.cz/index.php?id=3
[4] Jo, mně před měsícem přišlo, že mám zaplatit 3663,– Tak jsem to zaplatil a včera mi přišla další faktura s upomínkou, že jsem to nezaplatil a že mám zaplatit 4884,– Tak vidím, že tam ani volat nebudu…
[11] Vložil(a): Onecar 6. 10. 2007 v 12.49
Ty jo, to jsou pěkná hovada.
Chudák Pixy.
[12] Vložil(a): ron 6. 10. 2007 v 13.07
No, se službami od UPC mám, dá se říct, dobré zkušenosti. Výpadky jsou dost ojedinělé, internet stabilní.
Ale když už je nějaký problém, tak je opravdu nadlidský úkol se k nim dovolat. Pokud přesáhne počet lidí „ve frontě“ nějaký počet (řekl bych tak 20), tak se hovor ukončí sám, jinak automat postupně oznamuje „Vyčkejte, jste X-tý v pořadí“. Naposled jsem strávil voláním na tu jejich stupidní helpline cca 45 minut.
[13] Vložil(a): Scarysek 8. 10. 2007 v 23.06
[14] Vložil(a): roj 9. 10. 2007 v 16.12
Vite, co nechapu? Co se rozumi pod pojmem, „zmena analogoveho prijmu na digitalni“? U KABELOVKY?? Takove veci nekdo dela dobrovolne?
[15] Vložil(a): Aneleh 11. 10. 2007 v 13.55
Mám zprávičku pro zoufalce, kteří se pokoušejí kontaktoval klientské centrum UPC:
klientské centrum UPC nesídlí na adrese Závišova 5, které je na webových stránkách, ale na Praze 3, U NÁKLADOVÉHO NÁDRAŽÍ 6 – to pro ty, kteří už by byli otráveni nemožností vyřídit něco po telefonu a chtěli by si svou záležitost vyřídit ústně. A navíc mám radu: když konečně vypátráte vrátnici Klientského centra UPC, zjistíte, že v přízemí je telefon a výzva pro klienty, aby volali linku 151, že s nimi bude jejich záležitost vyřízena telefonicky. NECHTE TELEFON TELEFONEM, vyjděte do 2. PATRA a zvoňte a bouchejte do dveří tak dlouho, než někdo vyjde – pak, k vašemu překvapení, se dostanete k živým lidem, kteří s vámi váš problém rychle vyřeší. Já jsem uspěla ve čtvrtek 11.10.07 u dveří od výtahu vlevo …
[16] Vložil(a): premech 22. 10. 2007 v 10.25
Něco podobného se nám taky přihodilo. Ještě když se Karneval jmenoval Karneval, znenadání nám přestalo fungovat HBO a HBO2. Na infolince jsme se dozvěděli, že HBO prý přestalo vysílat analogově a že nám ZDARMA zapůjčí digitální přijímač. Přišel technik, zapojil set-top-box, HBO se rozjelo a všichni byli šťastni. Ovšem jen do té doby, než nám přišel mail o tom, že máme nědoplatek 100Kč. Zeptal jsem se tedy, kde že se ten nedoplatek vzal a oni, že při odebírání digitálního signálu se platí o 100 Kč navíc. Zkrátka není zdarma jako zdarma. Upozorňuji, že nás na toto skutečně neupozornili. Napsal jsem jim tedy naštvaný mail, že to od nich bylo krajně neseriozní a že to platit rozhodně nebudu a už 2 měsíce je ticho po pěšině.
[17] Vložil(a): nigeria 24. 10. 2007 v 13.45
No, koukám, že máme obdobnou zkušenost…http://nigeria.blog.cz/0710/upc
[18] Vložil(a): monti 29. 10. 2007 v 22.03
no koukám že si člověk nevybere, máme!!!! digi tv, a má obstojné problémy, ba co horší,reklamace neřeší, operátor je na baterky, adresa je jenom na papíře, na maily nereagují......, chtel jsem si objednat UPC ale po přečtení příspěvků nevím. asi si začnu číst noviny.
[19] Vložil(a): Otaparni 14. 1. 2009 v 1.45
Při rušení internetu a televize se mne UPC pokusili účtovat službu dál i když jsem jí již neměl, když jsem jim napsal email, jak je to možné, tak se omluvili. V prosinci jsem zrušil i jejich satelit a přišel mi email že poskytování služby bude ukončeno 31. 12. 2008 a informace o vrácení přístroje přijdou písemně, což se stalo a tak jsem přístroj 31. 12. 2008 vrátil. Včera mi od těch zlodějů přišlo vyúčtování s tím že mi je služba poskytovaná i v lednu!!! Protože si vše schovávám tak jsem jim opět napsal reklamaci vyúčtování a čekám na jejich odpověď.
Proto V8s všechny varuji kontrolujte si od UPC co po Vás chtějí platit!!!!
Váš komentář
Upozornění: Pokud vás téma tohoto příspěvku nezajímá, nebaví, dotýká se vás či vás dokonce uráží, tak prosím odejděte a pokud možno se nadále ve vlastním zájmu dalším podobným vyhýbejte. Hlavně se to prosím nesnažte autorovi sdělovat v komentářích, takové příspěvky nikoho nezajímají a budou nejspíš vymazány. Totéž platí pro vaše názory na osobu autora, na jiné přispěvatele, mluvení z cesty, ze spaní či pod vlivem omamných látek a další podobné výlevy nesouvisející s tématem článku. Jinými slovy, toto je prostor soukromého blogu určený pro komentování příspěvku publikovaného výše, nikoli k chatování a volné diskusi. Děkuji za pochopení.
Abyste mohli komentovat, musíte se přihlásit.