Vodafone a oddělení péče o blbečky zákazníky [příspěvek v archivu]
Loni jsem si do zabezpečovačky v domě potřeboval koupit SIM kartu, aby toto zařízení mohlo rozesílat v případě potřeby SMSky. Můj operátor Vodafone nabízí tarif „Odepiš“ určený jen k příležitostnému psaní SMS, za 12 korun měsíčně, na tento účel jako dělaný. Tuto SIM kartu jsem si tedy koupil, aktivoval, zapojil, dál se o nic nestaral. Protože jsem Vodafonu povolil inkaso z účtu, nekoukal jsem na vyúčtování – proč taky, když s nimi dosud nebyly žaádné komplikace (a navíc ta jejich „samoosbluha“ je prakticky nepoužitelný paskvil).
Teprve v létě jsem úplnou náhodou ve vyúčtování objevil, že tam mám účtováno 500 Kč navíc. A zpětně jsme dohledal, že už několik měsíců. Vodafone mi k té kartě — z níž bylo odesláno několik SMS zpráv, jinak nebyla nijak používaná — celou dobu účtoval datový tarif Připojení na stálo, takže místo 12 Kč měsíčně mi asi půl roku strhávali 512 korun. Tak stane se, něco se jim tam připletlo, asi že mám tenhle tarif na svém telefonu, který mám společně na stejném účtu. Hned jsem to reklamoval, ale ouha, hnedka zásek. Reklamace lze uplatňovat jen dva měsíce zpětně. Vrátili mi za dva měsíce, ale pár jich tam ještě zůstalo viset. To je od nich pěkná drzost a nenechám to přece tak — operátor si na mém účtu vymyslel službu, kterou jsem si neobjednal a ani nevyužil, takže jim za to nepatří ani koruna. Vydal jsem se tedy do hlubin reklamačního procesu firmy Vodafone.
Po telefonu na zákaznické lince to vyřešit nešlo. Nadvakrát mi slíbili, že problém je složitý a ozvou se mi z obchodního oddělení. Poprvé jsem čekal marně několik týdnů, podruhé se mi sice ozvali, ale bez úspěchu. Podle pravidel Vodafonu se všechny reklamace musí uplatňovat pouze písemně nebo osobně. Zkusil jsem tedy psát na reklamační oddělení. Bohužel, po několikanásobné marné výměně mailů se mi nepodařilo vyřídit nic. Vodafone trvá na tom, že „písemně“ znamená výhradně „na papíře a poštou“, email k podání reklamace ani stížnosti nepřipouští. Hi-tech komunikační firma v 21. století, a trvá na papírové komunikaci! Tomu se nedá rozumět jinak než jako obstrukce pro otravné zákazníky. Já jsem sice nic nereklamoval, ale podával jsem stížnost, ale mezi tím taky rozdíl nedělají. Tahle fáze trvala až do podzimu a k ničemu nevedla.
Byl jsem tedy donucen k napsání stížnosti na papíře a poslání doporučeně poštou. Za měsíc přišla odpověď z oddělení péče o zákazníky. Ještě nehoráznější a drzejší než prve: žádnou chybu nenašli, všechno je podle nich v pořádku, ale milostivě mi teda odpouštějí a jako gesto mi peníze vrací. Tedy nevrací, jen připisují k plusu na můj účet Vodafonu, kde je u nich smím zase utratit. A prý jsem si měl hlídat vyúčtování (která mi neposílají) a všimnout si toho dřív. Tohle mi fakt dokáže pohnout žlučí.
Tak buďto jsou přesvědčeni, že jsem si tu službu objednal, mají mě poslat někam a nemají mi co vracet — anebo se skutečně stala chyba, ta služba se tam aktivovala nějakým omylem (stále ještě nechci zvažovat možnost úmyslu a podvodu), a pak se mi mají omluvit, peníze vrátit a je to. Proč tyhle trapné tanečky a velkopanská gesta, sakra?!
Takže tohle tedy ne. Ať si své hraběcí milosti Vodafone strčí za klobouk a nejedná se mnou jako s nesvéprávným blbečkem. Pokračujeme tedy v krasojízdě a současně zde tu podstatnou část komunikace s Vodafonem zveřejňuji, ať si každý udělá obrázek, co ho taky u tohohle operátora může potkat.
Update 1.2.2011
Jak se dalo čekat, Vodafone obratem odepsal, že se se mnou po emailu nebo telefonicky bavit odmítá. Musím napsat psaní a poslat cestou poštovou. Na což teď nemám sebemenší chuti — a musím si dát oraz taky proto, abych nepsal vyloženě sprostě. Zatím si myslím o Vodafonu své (přičemž mě v té souvislosti napadají pouze všechny vulgarismy, co znám). Jestli mě to přejde, tak ten dopis snad ještě napíšu. Anebo se na to vybodnu a nechám to tak. Páčit z někoho omluvu násilím mi za to nestojí a jak to u těch zmrdů operátorskejch chodí, tu zdokumentováno je. Uvidíme…
Petr Staníček, 31. 1. 2011 000 12.41 • Rubrika: Všeobecné • 21 komentářů u textu s názvem Vodafone a oddělení péče o blbečky zákazníky
21 komentářů k článku »Vodafone a oddělení péče o blbečky zákazníky«
[1] Vložil(a): CrazyJoe 31. 1. 2011 v 13.08
IMHO ten příští papírový dopis by měl být na hlavičkovém papíře nějaké advokátní kanceláře a napsaný právničtinou (nějaká sofistikovaná verze sdělení „Zaplaťte a omluvte se, zmrdi!“). Jinak se u těchto firem člověk kultivované reakce nedočká.
[2] Vložil(a): che 31. 1. 2011 v 16.45
Mně připadá že se Vodafone vyjadřuje poměrně jasně, a tvrdí že jste si to objednal i s Připojením na stálo. Z vašeho pohledu to tedy jde o variantu „objednal → poslat někam“. To je samozřejmě pěkně na houby a je naprosto ok a žádoucí se s nimi o tom hádat. Nepřijde mi ale úplně fér jim vyčítat že se rozhodli místo poslání do háje zvolit o něco přátelštější postup.
[3] Vložil(a): Pixy 31. 1. 2011 v 20.41
[2] Dobrá, nebyl jsem dostatečně přesný. Samozřejmě by to mělo být „…objednal, mají mi omlátit o hubu podepsanou objednávku a poslat mě někam…“. OK?
[4] Vložil(a): che 31. 1. 2011 v 21.12
[3] O tom že když fakují tak by to mít dobře podložené není sporu. Tvrdím akorát že v případě že by náhodou měli pravdu a vy jste si to vskutku (přehlédnutím nějakého smallprintu vespod podmínek?) objednal tak na postupu kdy vám „velkopansky“ vyhoví nevidím nic špatného, přeci jen je to pro člověka lepší než čisté poslání někam.
Jestli se potvrdí podezření že „zjemněné fakování“ má za cíl obalamutit zákazníka aby si nevšiml že je posílán k čertu neoprávněně tak jsou to samozřejmě hadi.
V každém případě přeji pevné nervy a zůstávám tuned.
[5] Vložil(a): Pixy 31. 1. 2011 v 21.32
[4] Jestli je to důsledek nějaké skryté implicitní objednávky, přehlédnutého fine-printu nebo čehokoli podobného, tak jen dobře. Já jim ty prachy vrátím, a pak začnu tyhle podfuky řešit na jiné frontě. Myslím, že pro Vodafone by bylo mnohem lepší, kdyby to byl jen prostý omyl nebo chyba v systému.
[6] Vložil(a): ino 31. 1. 2011 v 22.30
Něco podobného jsem řešil s UPC. Po několika popsanych A4kách se mi omluvili, peníze vrátili a nabídli na rok slevu. A ejhle, když jsem po několika měsících kontroloval vyúčtování zjistil jsem, oni tu slevu zapoměli zakalkulovat. Následovala další reklamace jejich příslibu o slevě, kterou okamžitě uznali. Onu částku uvedli jako přeplatek, který byl použit na úhradu následujících vyúčtování.
Mě to stačilo na pár měsíců zdarma. Jestli dobře počítám, tak v tvém případě to vychází na 18 let (2625 Kč / 12 Kč měsíčně = 218 měsíců /12 = 18 let) s tarifem Odepiš! Tu simku budeš moci darovat jako věno
O tvé výhře nepochybuji a proto „Ať tě provází Síla!“
[7] Vložil(a): danoh 1. 2. 2011 v 0.15
Mohlo se to stat take tak, ze aktivovali tarif zadarmo na zkousku a spolehali na to, ze se lidem bude tak moc libit, ze si ho nechaji.
[8] Vložil(a): Radim Kabeláč (Radim ek) 1. 2. 2011 v 10.13
Ať hledám jak hledám, tak žádnou oficiální akci „Vyzkoušej 3G na měsíc zdarma“ internet nezaarchivoval. Pouze jsem našel " http://www.mobilmania.cz/…default.aspx , kde oficální název akce je „Vyzkoušej si 3G mobilní internet“ což dle těchto podmínek : http://www.vodafone.cz/…minky_3g.htm
musíte aktivovat Vy jako zákazník a nikdo jiný. Tudíž nic samo " …, který se dostaví na kteroukoliv prodejnu …" Problém je, že dokument výše nabývá účinost dne 15.9.2010, což znamená, že je tento dokument aktualizovaný. A zde tisková zpráva : http://www.vodafone.cz/…e_zpravy.htm?…
Všechny dokumenty jsou tedy napsány tak, že si musíte aktivovat tuto akci vy, jako zákazník. Zde je tedy jisto.
„Dne 25. ledna 2010 jste si objednal novou SIM kartu s tarifem Odepiš a Připojením na stálo, jak je uvedeno již v úvodní faktuře číslo 102985258 vystavené 26 ledna 2010.“
Na faktuře je napsáno tedy co? Je tam to Připojení na stálo? A Objednávku SIM karty máte někde uloženou? Co bylo na obědnávce? Fakturu jste zkontroloval a zaplatil?
Pokud jste si to neobjednal službu, což znamená že jste si přečetl podmínky objednávky. A zde mohlo klidně být, že se SIM kartou dostanete automaticky Připojení na stálo. Je chyba ve Vás, že jste si nepřečetl. Problém je ovšem v tom, že je to vychcanost od Vadofonu kdy zákazník není přesně informován o celé objednávce, před odesláním první faktury.
PS: Vrácení peněz za něco co vlastně společnost neudělala, ale problém byl v tom, že jste špatně přečetl „smlouvu“ se mi stalo už několikrát a nejen u Vodafonu. A pak neber úplatky, neber úplatky … :)
[9] Vložil(a): Pixy 1. 2. 2011 v 11.38
[8] FYI: faktura byla vystavena až ex post a navíc uložena v elektronické podobě v útrobách samoobsluhy VF (kde už mmch. není). Ale VF mi teď poslal její výtisk spolu s posledním dopisem. Je tam prakticky pouze přehled 0 kusů zboží a služeb za 0 korun. Pak se tam píše něco o nějakých řešeních, a u toho mj. „Připojení na stálo – sleva 100% – lákavá nabídka : Připojení na stálo“. To není faktura, ale nesrozumitelný cár papíru. Rozhodně to není dokument, ze kterého by měl člověk měl/mohl poznat, jestli náhodou nedostává něco jiného, než si objednal. Já jsem z toho pochopil, že mám SIM kartu s uvedeným číslem (to souhlasí) a s tarifem „Odepiš“, což mi stačilo.
viz: http://dl.dropbox.com/…-faktura.png
Ale především, to hlavní – tohle bylo vystaveno až po. Ano, můžu se s Vodafonem ještě dohadovat, co ze zmatených údajů na tomhle dokumentu může běžný zákazník vyvodit. (Pořád nechápu, jaké „řešení“. Co a proč kdo řešil? Je to totéž, co „tarif“? Jak kontrolovat případnou shodu služeb s objednávkou, když vyúčtování a objednávka používá úplně jiné názvy a termíny a ještě do toho přimíchává nějaké reklamní nabídky?). Ale každopádně je to úplně jiný problém, tady jde o to, jak zněla moje objednávka a jestli jsem si v ní dotyčnou službu a) objednal; b) přehlédl, že tam byla objednaná implicitně, a nezrušil ji; c) neobjednal. Já jen trvám na tom, že neplatí a).
[10] Vložil(a): Pixy 1. 2. 2011 v 11.52
Když si to představíme jako paralelu v restauraci, tak já jsem si objednal polévku za 12 korun. Číšník mi k ní přinesl misku kaviáru za 500 Kč, které jsem si ani nevšiml, natož abych z ní byť jen ochutnal (ostatně já ho nerad a dokonce jsem na něj alergický). A při placení po mě za polévku chtějí 512 Kč, přičemž argumentují účtenkou, kde je „polévka + ochutnávka kaviáru zdarma + kaviár“. A jde jen o to, jestli jsem si kaviár vůbec neobjednal a přinesli mi ho z vlastní vůle, nebo jestli jsem přehlédl v menu malým písmem doplněk „k polévce podáváme misku kaviáru, pokud jej nechcete, řekněte si předem číšníkovi“.
Ale tak jako tak, kaviár zůstal nepovšimnut a netknut, restauraci nevznikla žádná škoda a těch 500 Kč na účtu je jen hrubá neslušnost. Už jen o dohadování, jestli jsem si ho objednal, nebo ne, je trapné – ale když už k němu došlo, aspoň si ujasníme, jestli číšník jen špatně slyšel, nebo zda restaurace skrytou nabídkou koná nějaké nekalé praktiky, na které by si měla posvítit ČOI.
[11] Vložil(a): Pixy 1. 2. 2011 v 11.54
ad [8] – Ještě upozornění, tady o žádném 3G není řeč, to sem vůbec nepatří. Datový tarif a 3G nemusí mít nutně vůbec nic společného (například já používám na mobilu datový tarif BEZ 3G).
[12] Vložil(a): Andrej 1. 2. 2011 v 19.35
presne kvoli takymto zmrdom nemam na bankovom konte povolene inkasne platby.
[13] Vložil(a): Radim Kabeláč (Radim ek) 2. 2. 2011 v 0.01
[9,10] Ano na tom se shodneme. Možná jsem to napsal do toho komentáře moc nesrozumitelně.
[11] Ale, když si čtu první odpověď od Vodafonu – péče o zákazníky : http://pixy.cz/…censored.png , tak tam o 3G řeč právě je!
Třetí odstavec dopisu :
„Připojení na stálo jsme Vám v rámci právě probíhající akce "Vyzkoušej 3G na měsíc zdarma do 4. března 2010 neůčtovali.“. Jenže jak jsem psal již výše, tak tato akce platila jen pokud jste si zašli do Vodafone prodejnu!, kdežto Vy jste použil VF Samoobsluhu (zda-li se nemýlím).
A to je ten problém, oni sami pravděpodobně neví co jste si objednal a co měli implicitně zadrátovaného k nákupu SIM karty. To je můj pocit. Snaží se vařit guláš, ale mají jen suroviny na sekyrkovou polévku.
Pokud mají pravdu oni, měli by dodat „podepsanou“ objednávku. Pokud nemají, je zde mnoho možností jak tuto situaci vidět.
Každopádně rád se dovím jak jste nakonec dopadl. Docela často se s podobnýma situacemi potýkám a nejen u telekomunikačních služeb. Někdy se člověk doví velmi zajímavé věci.
[14] Vložil(a): Pixy 2. 2. 2011 v 0.13
[13] Á, pravdu díte. Nějak jsem tu zmínku o 3G v jejich odpovědi vytěsnil.
[15] Vložil(a): Radim Kabeláč (Radim ek) 2. 2. 2011 v 11.07
Ještě k [9] To Řešení je myšleno takhle : Vy jste si zadal požadavek, a my vám dodali řešení. Něco jako „Chci videotelefonovat“ a řešení(m) je pořídit si tarif „Voláme s videem“, kde je toto název ale celý tento tarif obsahuje více služeb (Detail Řešení) : „Tarif Naplno 500, Internet v mobilu, 500 Kč za blbost“. Z faktury je to jasné, ovšem jak zněla objednávka stále netuším. Ovšem pokud Vodafone nelže, tak hned v první faktuře udělal chybu. A to tu, že vám dal zdarma něco, na co máte nárok jen tehdy pokud o to požádáte ve VF prodejně (neplést si se samoobsluhou). Proto vás uvedli v omyl, což je chápáno jako trestý čin podvodu, pokud se nemýlím.
[16] Vložil(a): elvira.online 4. 2. 2011 v 1.58
Jo, jsou to pekni parchanti. Zrovna vcera a dneska se mi bohuzel opet pripomnel jejich jiny, beztak zamerny podvod: Uz loni jsem to resil, a tehdy me to stalo asi 200 Kc, letos asi 50 Kc. – Datove pripojeni k internetu: Odjakziva jsem pouzival datovy bod AP= „internet“ a stahoval MiniOperou za 0.06 Kc/kB. Ale nejakej smejd, anebo trouba nechal nekde viset nejakou automatiku, ktera -kdyz se pripojuju k AP „internet“, mi posle info SMS cca „Pouzivate zastaraly AP, ktery bude brzy zrusen.“ (Tohle uz chodi asi 2 roky) „Pouzijte novy, posleme Vam cfg.SMS“ A ta zridi connect na AP „Data.Vodafone.cz“. Cimz me podvodne vyvede na datove pripojeni WAPu (s rovnez podvodnym nazvem Data..) za ceuy 0.48 Kc/kB. Tedy 8× drazsi!
A kdyz jsem si od druhe slecny na hotline (prvni vube nechapala a byly pro ni vsechny ceny stejne, zato se mi snazila nabidnout nejaky datovy pausal, tak to jsem hned odmitl) nechal poslat novou Cfg.SMS pro zrizeni AP, vznikl mi novy AP s naprosto stejnymi parametry, tedy AP=„internet“, ZATO ALE NENAPADNE OBOHACENY O PODVOD CISLO 2:
Mezi parametry totiz bylo, ze Default Page = „Http://“. A nic vic. Ale pri proverovani datovych prenosu a uctovanych cen (mimochodem, dalsi Oskaruv podtrh, ze v Samoobsluze uz nejsou videt prenesena data – jen cena. Drive se mi z toho vymlouvali Hotline-isti, ze to nevideli oni..) jsem zjistil, ze mi tam naskakuje nejak moc dat. KOnkretne misto obvyklych asi 9 kB na jednu Html page, kam chodim, asi 49 kB. Trochu rozdil, ze? No, to ma na svedomi opet nektery Oskaruv smejd, co tam vlozil to Deflt.Page. Tohle se delalo tak u Wapu, kde to skutecne byla nejaka vychozi HomePage. Ale u obecneho internetoveho pripojeni to neni nejspis k nicemu, jen tam na pozadi proleti a hned se zase zahodi nejakych banalnich 40 kB dat. Tj. nejakych pohych 2.40 Kc za kazdne pripojeni se..
Jsou to pekni mizerove. Uz minuly rok jsem to nechal reklamovat asi 6×, protoze jsem puvodne vubec patral, kde to maji zasukovany. Asi nikde. Tak ze by nakonec nejprogresivnejsi, a kdysi novy operator na CZ mobile trhu byl nejvetsi parchant z tech tri ??
[17] Vložil(a): yucikala 8. 2. 2011 v 16.01
Držím palce. Já osobně jsem měl podobný problém s tehdy ještě Eurotelem. Naštěstí už jsem byl pojištěn u DAS-ky a ta to vyřešila za mě… (a k mé spokojenosti).
Teď akorát pro změnu s Vodafonem řeším to, že si někdo na moje rč (nechápu jak) objednal jejich služny a začaly mi tak chodit faktury. Je to libůstka, páč ten někdo opsal jak špatně ulici, tak i jméno… ale přesto s tím mám problémy já… Už to řeší 2 měsíce policie, ale zatím mi jen chodí faktury, které mohu dle slov Vodafonu ignorovat… Tak uvidíme, kdy to pořeší…
[18] Vložil(a): braggart 14. 2. 2011 v 17.31
Dnes mi přišla zpráva, že je moje platba v prodlení a ať okamžitě zaplatím, jinak mi budou omezeny služby. Volám tedy na zákaznickou podporu, kde se po naprosto směšném rozhovoru dozvím, že také musím reklamovat platbu písemně papírovou doporučenou poštou. Svoji platbu jsem platil kartou ve Vodafoní samoobsluze, přišlo mi potvrzení z terminálu CSAS, z účtu mi částka byla stržena, ale oni tyto elektronické výpisy nechtějí, ikdyž mi tvrdí, že jim platba nepřišla. Trvají na tom, abych to zaplatil znovu a reklamaci jim poslal poštou…
Takže díky za inspiraci, budu postupovat podobně, jako vy. Poté si tu dovolím na svůj článek odkázat.
[19] Vložil(a): Konrad 9. 9. 2011 v 22.38
Vážená paní Fazekasová,
reaguji na Váš e-mail z 8.9.2011
Vážený pane Konrade,
děkujeme za Vaši reakci.
Abychom mohli prověřit platby na Vašem zákaznickém účtu, případně zjednat nápravu, zašlete nám prosím ověřený e-mail přes aplikaci Centrum péče, kterou naleznete na tomto odkazu https://pece.vodafone.cz/…%2C145%2C338. Je nutné zadat telefonní číslo, administrátorské heslo a informaci, že jste firemní zákazník. V jiném případě nemůžeme dotaz, který se týká konkrétních informací ze zákaznického účtu, z důvodu zabezpeční zákaznických dat, zpracovat. Děkujeme za pochopení.
Další možností je návštěva některé Vodafone prodejny (jejich adresy a otevírací dobu najdete na stránce http://www.vodafone.cz/…prodejny.htm). Případně se můžete kdykoliv obrátit na operátora Vodafone firemní péče na čísle *007 nebo 800 77 22 77, který Vám je k dispozici 24 hodin denně po celý týden a rád Vám se vším pomůže.
Jestliže jste měl v úmyslu podat reklamaci, je třeba postupovat v souladu s Reklamačním řádem Vodafonu a uplatnit ji písemně poštou na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, Praha 10, PSČ 100 00. Kompletní Reklamační řád najdete zde: http://www.vodafone.cz/…ad/index.htm.
Věříme, pane Konrade, že se podaří celou záležitost v brzké době vyřešit.
S přáním hezkého dne
Zuzana Fazekasová
Oddělení péče o firemní zákazníky
800 77 22 77 nebo *007 (ze sítě Vodafone)
firemnipece@vodafone.cz
http://www.vodafone.cz
Dnes, 9.9.2011 jsem využil možnosti řešení návštěvou prodejny Vodafone v Palladiu na Náměstí Republiky.
První návštěva nebyla úspěšná, neboť žena za pultem tvrdila, že všechna vyúčtování jsou v naprostém pořádku.
Byl jsem donucen navštívit prodejnu ještě jednou s Vyúčtováním a s výpisy z našeho bankovního účtu, aby paní za pultem pochopila, že vše v pořádku není.
Výsledek této návštěvy Vaší prodejny předpokládám máte k dispozici, paní za pultem mi oznámila, že posílá zprávu na oddělení firemních zákazníků.
K mému překvapení i zklamání se mi dostalo diktování podmínek, spočívajících v tom, že neoprávněné inkaso, ženou za pultem zvané „přeplatek“, je použito na úhradu další faktury.
Upřímně, stačila omluva a návrh řešení, a možná bych byl ochotný přistoupit na formu předčasné úhrady dalšího Vyúčtování, jehož splatnost je za 27 dní, tj. 13.10.2011.
Jsem zklamaný, že se vaše obchodní a korporátní politika obrací proti zákazníkům bez ohledu na jejich věrnost.
Za 9 let 5 měsíců a 18 dnů jsme vaší společnost vždy propagovali, nikdy jste neměli problém s naší platební morálkou. Naopak, my se nyní setkáváme s vaší arogancí.
Za těchto okolností důrazně požaduji bezodkladné navrácení neoprávněně inkasované částky na náš účet.
Nehodláme Vám předčasně platit za standardní služby srovnatelné s konkurenčními nabídkami. Za platbu předem očekáváme extra podmínky.
Za stávajících okolností brzy opustíme vaší společnost.
Poznámka na závěr:
Měli byste více sledovat, jak se o vaší společnosti vyjadřují vaši dlouholetí klienti.
Dva příklady za všechny http://freeportal.posterous.com/…na-zakazniky
http://pixy.cz/…ky-zakazniky
Konrad
jednatel
Konrad s.r.o.
[20] Vložil(a): clogg 20. 2. 2012 v 22.22
Ah nebesa jak mě dneska vodafone dopálil!
Prý „Vodafone, Váš férový operátor“. Bezmála 11 let mám (dříve u Oskara) u Vodafonu 4 telefony. Minulý měsíc jsem se opozdil s platbou o celých 10 hodin. A za tu deaktivaci a opětovnou aktivaci mi do dnešního vyúčtování připsali 250Kč za každé číslo. Takže polovina účtu z tohoto měsíce je vlastně trest.
Nebo nevím. Jedná se o tak nákladný a komplikovaný proces, nebo je vodafone prostě svině a trestá mě? Jsem si jistý, že mají celou řadu právních postupů, jak z člověka případnou neuhrazenou částku vymoci, tak proč mě trestají za to, že ji uhradím o půl dne později a chci dál využívat jejich služeb?
Takové jednání mě natolik rozzlobilo, že bezodkladně přestupuji k operátorovi, který se nechová jak malej spratek. Nějaká doporučení?
Děkuji.
[21] Vložil(a): hanamul 22. 6. 2012 v 0.29
Vodafone – nejhorsi operator na trhu. Nejhorsi zazitek s operatory mob.site je bezesporu zkusenost s Vodafonem. Jsem jiz 8 let drzitelem SIM za kterou stale platim i kdyz jsem v zahranici a nepouzivam ji. Chtela jsem zmenit tarif na mnohem drazsi neb se vracim do Ceska a nikde na strankach Vodafonu nelze najit ceny za volani v Cesku – velmi neduveryhodne!! Zavolala jsem tedy operatora Vodafonu a hodinu jsem poslouchala vzkaz.„Venujeme se zakaznikum kteri se dovolali pred vami:v Cesku byla PULNOC, kolik tech zakazniku asi bylo!!Po hodine jsem to vzdala a zkusila zavolat znovu behem dne – se stejnym vysledkem. Je naprosto jasne ze komunikaci se zakazniky se Vodafone vasnive vyhyba. A jaky ma smysl uvadet volne minuty kdyz nemuzete zjistit cenu za minutu!! Poslala jsem tedy stiznost vodafonu emailem a odpoved?zavolejte operatora. S necim tak nesolidnim jsem se jeste nesetkala. A kdyz jsem chtela sdelit tuto svoji zkusenost na portalu Vodafonu tak najednou me prihlasovaci jmeno je "nerozeznatelne“ a tudiz se nemohu se k prispevkum pripojit.
Váš komentář
Upozornění: Pokud vás téma tohoto příspěvku nezajímá, nebaví, dotýká se vás či vás dokonce uráží, tak prosím odejděte a pokud možno se nadále ve vlastním zájmu dalším podobným vyhýbejte. Hlavně se to prosím nesnažte autorovi sdělovat v komentářích, takové příspěvky nikoho nezajímají a budou nejspíš vymazány. Totéž platí pro vaše názory na osobu autora, na jiné přispěvatele, mluvení z cesty, ze spaní či pod vlivem omamných látek a další podobné výlevy nesouvisející s tématem článku. Jinými slovy, toto je prostor soukromého blogu určený pro komentování příspěvku publikovaného výše, nikoli k chatování a volné diskusi. Děkuji za pochopení.
Abyste mohli komentovat, musíte se přihlásit.